Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقای خاص با قهرمانی در لیگ کنفرانس اروپا نشان داد هنوز هم چیزهای زیادی برای ارائه دارد.

مورینیو پس از ۶۱ سال، آاس رم را به یک افتخار اروپایی رساند.

طرفداری| ژوزه مورینیو، سرمربی آاس رم در مصاحبه با اسکای، توضیح می‌دهد که چه چیزی او را با انگیزه نگه می‌دارد و چگونه سبک رهبری او در رم تغییر کرده است:

انگیزه

این طبیعت کسی است که می خواهد سال ها در فوتبال باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر عاشق فوتبال نیستید و به هر چیزی که ممکن است، در فوتبال دست پیدا کنید، دست از کار می کشید و از مدال های خود و از زندگی بیرون از فوتبال لذت می برید. 

اما اگر عاشق فوتبال هستید، نمی خواهید متوقف شوید. اگر عاشق فوتبال باشید، احساس نمی کنید که پیر می شوید. شما احساس شادابی می کنید، احساس جوانی می کنید و این احساس تا آخرین روزهای زندگی شما ادامه دارد. بنابراین، انگیزه بخشی از DNA است.

از مورینیو به عنوان یک رهبر بزرگ تیمش یاد می شود، اما او خود را اینطور نمی بیند.

رهبری یعنی مردم باید از شما پیروی کنند و برای پیروی از شما، آنها باید به شما ایمان داشته باشند. معمولاً اگر احساس همدلی کنند، اگر احساس صداقت کنند، به شما اعتقاد پیدا می کنند. 

در مورد خود من به عنوان یک رهبر، آنچه برای من معنی دارد، دقیقاً به معنای مسئولیت ناامید نکردن مردم است. شما باید همیشه با آنها و برای آنها باشید. آنها باید به شما اعتماد کنند. 

من نمی گویم که یک رهبر باالفطره هستم؛ در واقع می‌توانم بگویم در سنین جوانی یک رهبر ساکت بودم، اما شغل من به من اجازه نمی دهد که یک رهبر ساکت باشم، که طبیعت من است. من باید همیشه در معرض دید عموم باشم، باید همیشه از طریق رسانه ها ارتباط برقرار کنم و این تفاوت بزرگی ایجاد می کند.

مورینیو هنوز به اصول اولیه ایمان دارد.

کلید موفقیت یکسان است، همه چیز به استراتژی مربوط می‌شود. شما نمی توانید همه چیز را پیش بینی کنید، اما هر چه بیشتر آماده باشید، بیشتر می توانید راه‌حل های مناسب را اتخاذ کنید. 

شما می توانید این غیرقابل پیش بینی بودن را کاهش دهید و این به شما، احساس آسان تر شدن انتخاب ها و تصمیم گیری ها را می دهد. مطمئناً می‌دانید که بازی‌های فوتبال دارای خطراتی هستند، اما باید سعی کنید با بهترین آماده‌سازی‌ها، این خطرات را کاهش دهید.

اخبار داغ 

دردسر جدید استقلال؛ سازمان لیگ برای سیاوش یزدانی کارت بازی صادر نمی کند! یک باخت دیگر؛ دیگر بازیهای تیم ملی والیبال را نمی بینیم! طرح لو رفته از پیراهن اول میلان در فصل 23-2022 / عکس ظاهر جالب آلیانتس آرنا برای استقبال از سادیو مانه / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: اگر عاشق فوتبال یک رهبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۶۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه تاوان ثبت نکردن موادبهداشتی فروشگاه مواد غذایی در کرمانشاه

قهرمان شاهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شعبه اول ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی کرمانشاه به پرونده تخلف فروشگاه مواد غذایی برای ثبت نکردن انواع مواد غذایی و بهداشتی به ارزش ۲۲ میلیارد ریال در سامانه جامع انبارها رسیدگی کرد.

وی افزود: شعبه پس از بررسی مدارک موجود در پرونده و استعلام اداره کل صنعت، معدن و تجارت با توجه به اختلاف آمار در سامانه و مغایرت‌های موجود، اتهام انتسابی را محرز دانست.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه ادامه داد: شعبه مذکور متهم را به پرداخت پنج میلیارد و ۶۹۴ میلیون ریال به جزای نقدی محکوم کرد.

شاهی در تشریح جزئیات این پرونده، گفت: بازرسان صنعت، معدن و تجارت در بازرسی از مرکز فروشگاه مواد غذایی این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از احتکار، کم‌فروشی و گران‌فروشی و… مراتب را از طریق سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی یا ۱۲۴ صمت اطلاع‌رسانی کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

کد خبر 6091008

دیگر خبرها

  • هدیه سپاهان به مورایس؛ مهر، تسبیح و قرآن + عکس
  • جریمه تاوان ثبت نکردن موادبهداشتی فروشگاه مواد غذایی در کرمانشاه
  • خاص‌ترین هوادار فوتبال در تمرین استقلال | هدیه نکونام به این هوادار خاص | تصاویر
  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • ائمه معصومین(ع) سرآمدانِ گفت‌وگو بودند/ احساس مسئولیت مسلمانان، نسبت به تمام بشریت
  • خواسته به حق مردم ایفای مسئولیت‌های اجتماعی صنایع است
  • صنایع استان بوشهر به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند
  • صنایع نفت و گازوپتروشیمی به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند
  • سیاست ارزی غلط دلیل احساس نشدن درآمدهای سرشار نفتی و رشد اقتصادی در زندگی مردم
  • حمایت دروسی از مورینیو: رم بدون من هم برنده می‌شود