Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن روشن درباره پیوستن محمد دانشگر، مدافع استقلال به سپاهان و حرف و حدیث‌هایی که درباره رقم قرارداد او مطرح می‌شود، اظهار داشت: بحث‌هایی مطرح شده که این بازیکن با رقم 18 میلیارد تومان قرارداد بسته است. اگر کسانی در باشگاه استقلال گفته‌اند این مبلغ را نمی‌دهیم، درست گفته‌اند. آدم باید پول مُفت داشته باشد که بخواهد این مبلغ را به بازیکن بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به جای این ارقام، یک میلیارد تومان برای رده پایه‌ها اختصاص دهند تا از دل آن بازیکنانی مثل مجتبی جباری، آندرانیک تیموریان و ... معرفی شوند.

چرا به سپاهان پول می‌دهند ولی به تیم‌های دیگر نه؟
وی با انتقاد از ارقامی که به بازیکنان در بازار نقل‌وانتقالات پرداخت می‌شود، تصریح کرد: چطور وزارت صنعت، معدن و تجارت به سپاهان که تحت پوشش این وزارتخانه است، پول می‌دهد ولی به تیم‌های تحت پوشش دیگر وزارتخانه‌ها نمی‌دهد؟ بودجه باشگاه‌ها باید نظام‌مندی درستی داشته باشد. آیا نباید این مبالغ برای بچه‌های مردم خرج شود؟ چرا باید کاری کنند که دلال‌ها سود ببرند؟

قیمت پیراهن استقلال و پرسپولیس 10 میلیارد تومان است
پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: 5 میلیارد هم به یک بازیکن برسد، باید کلاهش را به هوا بیندازد چون درصدی از این قرارداد به دلال، مربی یا مدیرعامل می‌رسد. در فوتبال‌مان از این چیزها می‌بینیم ولی نمی‌توانیم اسم بیاوریم. حداقل قیمت پیراهن استقلال و پرسپولیس 10 میلیارد تومان است و بازیکن بداند دو میلیارد تومان هم در این تیم‌ها بگیرد برایش کافی است. متأسفانه استقلال و پرسپولیس سکوی پرتاب بازیکنان شده تا قیمت‌شان را برای دلال‌ها و خودشان بالا ببرند.

چرا قرارداد بازیکن 22 ساله یکساله است؟
روشن ادامه داد: باشگاه استقلال باید با هوادارانش صحبت کند و بگوید می‌خواهیم دو، سه سال جوانگرایی کنیم و تیم رده امید را به مسابقات بفرستیم تا برای سه، چهار سال دیگر هم تیم قوی بسازیم و بازیکن صادر کنیم. چرا باید قرارداد بازیکن 22 ساله یکساله بسته می‌شود که امروز بخواهد دنبال جدایی باشد؟ اینها کار دلال‌ها است تا هر سال با کمک مدیران قیمت او را بالا ببرند و به اهداف‌شان برسند. منظور من مصطفی آجورلو نیست چون از او شناخت داریم اما یکسری مدیران و مربیان در قراردادها شریک هستند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: حسین طائب مذاکرات دوحه حسن روشن محمد دانشگر نقل و انتقالات استقلال حسین طائب مذاکرات دوحه میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۸۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام کاپیتان بارسا: باید دو ساله تمدید کنید

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد فعلی روبرتو با بارسلونا در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و مذاکرات برای امضای قرارداد جدید از مدتی قبل با مدیر برنامه‌های او آغاز شده و گفته می‌شود که توافق اولیه هم در این زمینه انجام شده است.

ژاوی علاقه زیادی به این بازیکن دارد و پیش از این بارها در گفتگو با مدیران این باشگاه تاکید کرده بود که قرارداد او برای فصل آینده باید تمدید شود و این ستاره بارسا به حضورش در ترکیب این تیم ادامه دهد تا بتوانند از تجربه او در زمین و در رختکن استفاده کنند.

حالا روزنامه اسپانیایی موندو دیپورتیوو خبر داده است که مدیر برنامه روبرتو از مدیران باشگاه بارسلونا خواسته است که قرارداد او را دو ساله تمدید کنند، این در حالی است که پیشنهاد ارائه شده از سوی مدیران بارسا به این بازیکن یک ساله است.

تلاش مدیر برنامه کاپیتان بارسا برای متقاعد کردن مدیران این باشگاه همچنان ادامه دارد اما بعید به نظر می‌رسد که آنها این درخواست را با توجه به سن این بازیکن بپذیرند و احتمالا قرارداد او تا تابستان سال آینده تمدید خواهد شد تو در آن زمان بار دیگر درباره آینده او تصمیم گیری شود.

دیگر خبرها

  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| بلانکو در ثانیه آخر ناجی نکونام شد/ استقلال مُرد، بُرد و صدر را به پرسپولیس نداد
  • پیشنهاد باشگاه الاهلی به قایدی برای تمدید قرارداد
  • پیام کاپیتان بارسا: باید دو ساله تمدید کنید
  • بارسلونا با هافبک آرژانتینی قرارداد بست!
  • تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها در هاله‌ای از ابهام؛ درویش با نظر چه کسی مذاکره می‌کند؟
  • نکونام تکلیف خودش با مالکان جدید استقلال را روشن کرد
  • بازگشت مدافع سپاهان در بازی با استقلال (عکس)
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • شورای تامین اجازه نداد؛ بازی پرسپولیس / استقلال با نساجی بدون زنان
  • بررسی احتمال بازگشت مدیرعامل سابق به استقلال