Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-28@21:37:40 GMT

ابقای قهوه چی در هیات فوتبال خراسان جنوبی

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۶۸۳۹۲

حسن قهوه چی در هیات فوتبال خراسان جنوبی ابقا شد

حسن قهوه چی برای مدت چهار سال دیگر به عنوان رییس هیات فوتبال خراسان جنوبی انتخاب شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از سايت رسمى فدراسيون فوتبال مجمع عمومی انتخاب رییس هیات فوتبال خراسان جنوبی شامگاه چهارشنبه با حضور مهرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال و رئیس مجمع، محمد حسین خسروی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان و نایب رئیس مجمع، طهمورث حیدری مسئول کمیته امور استان های فدراسیون، سیده اعظم اسلامی معاون توسعه امور ورزش، فاطمه چهکندی نژاد رییس گروه توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای، صادق زینی مسئول حراست و ۲۳ نفر اعضا و حضور دو کاندیدا رضا سمعیان و حسن قهوه چی برگزار و حسن قهوه چی با کسب ۱۵ رای برای مدت چهار سال به عنوان رییس هیات فوتبال خراسان جنوبی انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش همچنین جعفر حبیب زاده به عنوان نایب رییس آقایان، زهرا رضایی نایب رییس بانوان، ابوالفضل علیانی نماینده روسای هیات های شهرستانی و مهدی الهی نماینده مدیران عامل باشگاه ها انتخاب شدند‌.

میرشاد ماجدی در حاشیه مجمع عمومی انتخاب رئیس هیات فوتبال خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران گفت:

اگر تحریم‌های ظالمانه هر چه زودتر برداشته شود تا بتوانیم منابع مالی را از فیفا دریافت کنیم بدون شک بخش بسیار خوبی در اختیار استان‌ها قرار خواهیم داد.یکی از استان‌ها خراسان جنوبی خواهد بود که در زمینه کارهای اجرایی، برنامه‌های توسعه، استعدادیابی و عمرانی به آن کمک خواهیم کرد.

سرپرست فدراسیون فوتبال ایران اظهار داشت:

میزان این اعتبار فعلا مشخص نیست اما هرچه سریعتر هدایت منابع مالی از سمت فیفا به فدارسیون انجام شود زودتر بودجه در اختیار استان‌ها قرار خواهد گرفت.

وی بیان کرد:

افرادی که برای رأی مجمع انتخاباتی خراسان جنوبی حضور پیدا کردند قلب، ذهن و حس آنها برای فوتبال این استان می‌تپد تا بهترین انتخاب برای این استان اتفاق بیفتد.برغم اشتیاق و میل مردم خراسان جنوبی به ویژه نسل جوان آن به فوتبال، این استان هنوز نتوانسته ظرفیت اصلی خود را نشان دهد.

وی ادامه داد:

امیدواریم بعد از این مراسم شاهد اتفاقات خوبی برای استان باشیم و با همتی که وزارت ورزش و جوانان و هم فدراسیون به این هیات خواهد داشت بتواند بازپروری خود را به دست آورده و شاهد حضور جوانان خوب استان در سطوح مختلف تیم‌های فوتبال باشیم.

اخبار داغ 

شادی گل معروف محمد دانشگر در لباس سپاهان! / عکس واکنش باشگاه پورتو به قرار گرفتن طارمی در تیم منتخب فصل ناصر الخلیفی پشت پرده لغو بازی بارسلونا و آاس رم! روملو لوکاکو آماده پیوستن به اینتر / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: هیات فوتبال خراسان جنوبی استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۸۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، در حکم انتصاب وزیر علوم خطاب به دکتر علی اسماعیلی آمده است: نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجربه جنابعالی و با عنایت به پیشنهاد معاون محترم فناوری و نوآوری به موجب این حکم به مدت چهار سال به عنوان رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب می‌ شوید.

  محمدعلی زلفی‌ گل در این حکم افزوده است: امید است با توجه به راهبردهای اساسی دولت مردمی، نقش شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری و نوآوری به ویژه توسعه پارک و مراکز رشد و حل مشکلات پیش روی شرکت‌ ها و موسسات دانش بنیان مستقر در پارک ایفا کنید.   در این حکم با اشاره به ماموریت رییس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی تعامل و تکامل هم‌ افزا با استانداری، دانشگاه‌ ها و سایر دستگاه‌ های اجرایی، صنایع خصوصی و دولتی، ایجاد زیرساخت‌ های مناسب برای پارک به منظور ارتقای کمی و کیفی خدمات مورد نیاز توسعه کسب و کار شرکت ها و واحدهای فناور، بسترسازی نرم افزاری و سخت افزاری برای ظهور و بروز نوآوری، مشارکت و ایفای نقش موثر در ارتقای زیست بوم نوآوری و فناوری منطقه، طراحی ساز و کار لازم برای تربیت نیروی انسانی متخصص در سطوح و حوزه های مختلف مورد نیاز پارک علم و فناوری تاکید شده است.   همچنین در این حکم توجه ویژه به معضل بیکاری و تلاش برای ایجادطرح‌ های اشتغال زایی دانش بنیان و تغییر فرصت کار جویی به کارآفرینی، تدوین ساز و کار علمیاتی برای تحقق مرجعیت و دیپلماسی فناوری و نوآوری و رصد فناوری های نوظهور، بهره‌ گیری از ظرفیت‌ های بخش خصوصی و غیر دولتی در راستای تحقق اقتصاد دانش بنیان، تلاش در جهت ایجاد قطب‌ های فناوری، سیاستگزاری، برنامه ریزی و جذب فن آموز، دستیار و پسادکترای فناوری، مهندسی طرح های کلان فناوری و تبدیل آنها به ریز پروژه‌ ها و واگذاری آنها به شرکت‌ های دانش‌ بنیان برای اجرا مورد اشاره قرار گرفته است.   پیش از این دکتر مسعود میرزایی شهرابی این سمت را بر عهده داشت که در آذرماه سال گذشته به ریاست دانشگاه فردوسی مشهد منصوب شد.   علی اسماعیلی متولد سال ۱۳۶۳ شهر آمل و دانش‌ آموخته رشته مهندسی هوا فضا و عضو هیات علمی دانشگاه فردوسی مشهد با مرتبه استادیار است که پیش از این نیز معاون توسعه فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوی بود.   وی همچنین حدود ۱۰ سال تجربه کار در زیست‌بوم فناوری و استارتاپی در خارج از کشور را دارد و دارای بیش از ۹۰ مقاله علمی - پژوهشی در نشریات علمی بین‌المللی است.   از افتخارات کسب شده اسماعیلی می‌ توان به دانشجوی نمونه کشوری، پژوهشگر برتر دانشگاه فردوسی مشهد، دانش‌ آموخته برتر بنیاد ملی نخبگان و جوان ایرانی برتر در حوزه فناوری‌ های نوین در خارج از کشور اشاره کرد.  

دیگر خبرها

  • رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد
  • انتصاب رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی
  • ابقای اعضای فعلی هیات‌مدیره به‌پرداخت ملت
  • حمایت اساتید دانشگاه در آمریکا از دانشجویان حامی فلسطین
  • پشتوانه‌سازی و قهرمان‌پروری از مهمترین برنامه‌های هیات اتومبیلرانی خوزستان
  • روی این استقلال نمی شود حساب کرد | دو اتفاق باعث اتحاد تراکتوری ها شده است
  • روشن: بازی با تراکتور برای استقلال حکم مرگ و زندگی دارد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند