Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@23:35:55 GMT

کشف ۵۰۰ کیلوگرم گوشت کشتار غیرمجاز در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۹۱۹۶۱

کشف ۵۰۰ کیلوگرم گوشت کشتار غیرمجاز در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، تورج کرمیان رییس اداره دامپزشکی کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران از آغاز طرح برخورد با کشتار غیرمجاز دام در شهرستان کرمانشاه، اظهار کرد: با توجه به مصوبات شورای تأمین و کارگروه سلامت امنیت غذایی شهرستان تیمی مشترک مبارزه با کشتار غیرمجاز دام متشکل از دامپزشکی، مرکز بهداشت، خدمات شهری، اجراییات شهرداری و اصناف با همراهی نیروی انتظامی و حمایت دستگاه قضایی از روز گذشته در دو نوبت صبح و عصر در سطح شهر نسبت به جمع‌آوری کشتار غیرمجاز دام اقدام می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این طرح ۵۰۰ کیلوگرم گوشت کشتار غیرمجاز در سطح  شهرستان کرمانشاه کشف و ضبط شد.

رییس اداره دامپزشکی کرمانشاه اضافه کرد: همشهریان به خاطر حفظ سلامتی خود و خانواده از خرید اینگونه گوشت‌ها جدا خودداری کنند و گزارش‌های در این رابطه را با سامانه ۱۵۱۲ اداره دامپزشکی اطلاع‌رسانی کنند تا نسبت به جمع‌آوری آن‌ها اقدام شود.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه فارس کشتار غیرمجاز کشتار غیرمجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۱۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری انشعاب غیرمجاز در روستای گوگ تپه ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سعید پاشازاده اظهار داشت: وجود انشعابات غیرمجاز در مناطق شهری و روستایی علاوه بر پایمال کردن حقوق مشترکان مجاز و قانونی شرکت آب و فاضلاب، خدمات مطلوب به مردم را با مشکل مواجه کرده و هزینه‌های زیادی برای شرکت به بار می‌آورد وی افزود: کارشناسان شرکت آب و فاضلاب همواره در حال پایش و شناسایی انشعابات غیرمجاز هستند و در صورت مشاهده هر گونه تخلفی، براساس قانون با خاطیان برخورد خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ذبح‌کننده غیرمجاز دام در خرمشهر محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • ۳۰ تُن مکمل و افزودنی‌های غیرمجاز دامی در پردیس کشف شد
  • امحاء۲۰۰ کیلوگرم گوشت منجمد فاسد در آمل
  • کشف ۸۵۰ کیلوگرم گوشت و آلایش‌های غیربهداشتی و غیرقابل مصرف دام و طیور
  • گوشت قرمز از مراکز معتبر و موردتایید دامپزشکی تهیه شود
  • جمع آوری انشعاب غیرمجاز در روستای گوگ تپه ارومیه
  • ضرورت خرید تضمینی ۲ میلیون راس دام مازاد از دامداران
  • موتور پمپ‌های غیرمجاز روی رود قره آغاج قیر و کارزین جمع‌آوری شدند
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • یک میلیون و ۹۰۰ هزار نوبت سر دام در اراک ایمن سازی سازی شد