Web Analytics Made Easy - Statcounter

"جلال محمودزاده"نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تقریب در خصوص ‌عملیات روانی مخالفان اسلام و ایران برای ایجاد شکاف در کشور، اظهار کرد: دشمنان ایران و اسلام بر روی اختلافات قومی و مذهبی، و همچنین مسائل اجتماعی متمرکز شده‌اند.

وی گفت: خط رسانه‌ای دشمن با توسل به شبکه‌های ارتباطی گسترده و همچنین صرف هزینه‌های فراوان تلاش می‌کند تا هر اتفاق بسیار کوچکی در کشور را به عنوان یک بحران معرفی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این نماینده اهل سنت پارلمان با افشاگری در خصوص برنامه دشمنان اسلام و ایران، عنوان داشت: ایجاد اختلافات مذهبی و قومیتی از آن دست اقداماتی است که دشمن بر روی آن حساب ویژه‌ای باز کرده و حتی برای دامن زدن به این اتفاقات هزینه نیز می‌کند. تمامی این اقدامات نیز برای ایجاد شکاف بین شیعیان و اهل سنت انجام می‌شود.

محمودزاده تأکید کرد: مردم و مسؤولین باید ضمن هوشیاری کامل، بهانه دست دشمنان ندهند. متاسفانه مشاهده می‌شود که در برخی از مراسمات معدود به بزرگان اهل سنت و شیعیان توهین می‌شود که باید همین اقدامات محدود نیز، متوقف شود.

تریبون‌های رسمی محلی برای توهین‌های قومیتی نشود 

نماینده مردم مهاباد در مجلس گفت: حتی باید از بروز اختلافات قومیتی نیز جلوگیری کرد. برای مثال گاهی مشاهده می‌شود در یک برنامه تلویزیونی و یا مراسم رسمی سختی گفته می‌شود که توهین به یک قوم خاص است.

وی با بیان این مطلب که جامعه به لحاظ اقتصادی در وضعیت مناسبی قرار ندارد، گفت: در روزگاری که شرایط اقتصادی کشور مناسب نیست، نباید یک زمین بازی برای ایجاد اختلافات افکنی و تحریک گسل‌های قومی-مذهبی به دست دشمنان داد.

این نماینده مجلس با یادآوری یکی از سخنان رهبر معظم انقلاب، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری تأکید داشته‌اند؛ کسانی که به بزرگان اهل سنت و شیعیان توهین می‌کنند، به نوعی سیاست‌های انگلیسی‌ها و آمریکایی‌ها را دنبال می‌کنند. ایشان همواره تأکید داشته‌اند که نباید اجازه دهیم بروز اختلافات در کشور تبدیل به گسل و شکاف شود.

وجود اقوام و مذاهب مختلف یک فرصت برای کشور است

وی اظهار کرد: وجود اقوام و مذاهب مختلف یک فرصت بسیار خوب برای کشور است که باید آن را فعال کنیم و نباید اجازه دهیم که این گوناگونی قومی-مذهبی با دسیسه دشمنان تبدیل به یک تهدید برای کشورمان شود.

محمودزاده در پایان گفت: دشمنان با توسل به سازمان‌های بین‌المللی، موارد جزیی مورد اختلاف بین اقوام و مذاهب ایرانی را به عنوان نقض حقوق بشر معرفی می‌کنند و همین موضوع را به عنوان اهرم فشار علیه کشورمان نیز استفاده می‌کنند، به همین جهت همه باید تلاش کنند تا بهانه‌های این چنینی به دست دشمنان اسلام، انقلاب و ایران ندهند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: اهل سنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۲۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند

 

غلامرضا مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره شکست توطئه های جدید دشمن علیه ملت ایران اظهار کرد : یاس و نومیدی که شامل حال دشمنان شده آنها را از این مسیر باز نداشته و آنان اکنون در حال اندیشیدن تدابیر جدید برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی هستند و بنابراین باید بسیار هوشیارانه عمل  ودائما آنان را رصد کنیم .

او افزود: طی چهل و پنج سال عمر انقلاب اسلامی شیطان بزرگ و پیروان او دائما در سیاست‌های خود علیه جمهوری اسلامی شکست می‌خورند اما باز هم اقدام به توطئه گری می‌کنند. 

مصباحی مقدم متذکر شد: یکی از مسائلی که باید بسیار به آن اهتمام داشته باشیم تربیت کودکان و نوجوانان است تا نسل جدید تحت تاثیر القائات دشمنان قرار نگیرد .

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: این امر نیازمند آموزش و استفاده از استراتژی دشمن شناسی است بنابراین ضمن ناامید کردن دشمن در عرصه های مختلف باید همواره مراقب باشیم تا به واسطه آنان از روزنه های دیگر گزیده نشویم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • دادگاه‌های صلح در تهران ایجاد شود
  • حل مشکلات در گرو ارتباط تنگاتنگ مجلس و دولت است/ هرگونه اختلاف افکنی بازی در پازل دشمن است
  • ائمه معصومین(ع) سرآمدان گفت‌وگو بودند/نباید به مقدسات توهین شود
  • دشمن به دنبال ایجاد یاس و ترس در دل ما است
  • دشمن به دنبال ایجاد یاس و ترس در دل ماست/ مدرسه جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش آموزان
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟
  • رسانه‌ها تبلیغات دشمن پس از حمله به اسرائیل را خنثی کردند
  • حمله به اسرائیل عظمت ایران را نشان داد
  • جوانان باید به دنبال کسب مهارت برای ایجاد شغل باشند
  • دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند