Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران، در یک برنامه زنده تلویزیونی که افشین آذری خواننده پاپ از تبریز نیز در آن به عنوان میهمان حضور داشت؛ زائور کمال مجری تلویزیون آذربایجان در یک اقدام غیر حرفه ای ضمن افشای گفت و‌گوی خصوصی‌اش با افشین آذری در مورد دعوت از سایر خوانندگان ایرانی، او را از استودیو بیرون کرد.

 


اقدام این مجری تلویزیونی سر و صدای زیادی در فضای مجازی ایجاد کرده و با واکنش تند فعالان رسانه ای و مجازی جمهوری آذربایجان مواجه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر آن ایرانیان هم برای مبارزه با تحقیری که از سوی آذربایجان شکل گرفت واکنش های تند خود را روانه رسانه های آذربایجانی کردند.

روزنامه ینی مساوات با انتقاد از اقدام این مجری نوشت: مجازات کسی که مهمانی از آن سوی ارس را می راند چیست؟


ایلقار الفی اوغلو روزنامه نگار شناخته شده آذربایجان نیز با اظهار تأسف از اقدام زائور کمال خطاب به مدیران شبکه تلویزیونی اِی آر بی (ARB) گفت: هر چه زودتر این مجری هتاک و بی ادب را اخراج و عذرخواهی کنید.

در عین حال، مشفق عسگرلی نائب رئیس شورای مطبوعات جمهوری آذربایجان نیز در خصوص این حواشی با بیان اینکه مجریان باید فرهنگ تلویزیون را رعایت کنند، گفت: اقدامات لازم برای برخورد با رفتار توهین آمیز زائور کمال انجام و به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

اقدام مجری در خصوص بیرون کردن افشین آذری از برنامه تلویزیونی سر و صدای زیادی در فضای مجازی ایجاد کرده و با واکنش تند فعالان رسانه‌ای و مجازی جمهوری آذربایجان مواجه شده است.


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: افشین آذری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۸۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی

سرپرست روابط عمومی سازمان تاکسیرانی تهران از شناسایی و ارسال پرونده راننده تاکسی متخلف به هیات انضباطی خبر داد.

بهنام پاکزاد در گفت‌وگو با ایسنا، در واکنش به انتشار ویدئویی در فضای مجازی مبنی بر حمل بار نامتعارف از سوی یک دستگاه تاکسی، اظهار کرد: در چند روز گذشته ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده که در آن یک تاکسی اقدام به حمل بار کرده و یک نفر هم روی سقف خودرو ایستاده و از بار مراقبت می‌کند.

وی با بیان این‌که بلافاصله بعد از رویت این فیلم که در تونل امیرکبیر ثبت شده بود، راننده متخلف شناسایی شد، تصریح کرد: راننده ضمن پذیرفتن اشتباه از این اقدام اظهار پیشیمانی کرده است.

سرپرست روابط عمومی سازمان تاکسیرانی تهران با بیان اینکه راننده متخلف به هیات انضباطی معرفی شد، گفت: طبق قانون حمل بار توسط تاکسی‌ها ممنوع است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واکنش وحید شمسایی به شوخی سریال «نون خ ۵» +فیلم
  • عذرخواهی ناشر هندی بابت اقدام توهین‌آمیز به امام (ره)
  • واکنش یک استاد دانشگاه تهران به ادعای وزیر: اخراجم سیاسی بود
  • جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران
  • مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار دوم تمدید شد / جزییات
  • (ویدئو) واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب یک تاکسی
  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی
  • واکنش مقتدی صدر به تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا
  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • واکنش موسویان به تجمع علیه خودش در دانشگاه امریکایی