Web Analytics Made Easy - Statcounter

عنایت الله میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، در خصوص انتشار تصویری در فضای مجازی مبنی بر پلمب شهرداری ویسیان، اظهار کرد: اینکه شهرداری تعطیل و یا پلمب شده باشد صحت ندارد، بلکه تعدادی از نیروها پس از صحبت با اعضا و شورای شهر در حد نیم ساعت گفته‌اند کار نمی‌کنیم.

وی افزود: علت اصلی اتفاق امروز اختلاف بین شورای شهر، شهرداری و نیروهای شهرداری بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری لرستان گفت: نیروهای شهرداری ویسیان حقوق معوقه داشته‌اند، اما اینطور نیست که مثلا هفت یا هشت ماه حقوق نگرفته باشند، متاسفانه برخی از فضای ایجاد شده سوء استفاده می‌کنند و بیشتر به دنبال سهم خواهی هستند.

میرزایی بیان کرد: اتفاقا شهرداری ویسیان به دلیل وجود کارخانه شن و ماسه و آسفالت درآمد خوبی داشت، اما چند سال پیش با اجاره کارخانه به بخش خصوصی با مشکل مواجه شد.

وی افزود: متاسفانه قرارداد به شکل خوبی تنظیم نشده و بخش خصوصی هم تخلیه نمی‌کند.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری لرستان ادامه داد: شهرداری از بخش خصوصی شکایت کرده و پرونده در محاکم قضایی در حال پیگیری است، در صورت نهایی شدن رای دادگاه شهرداری آماده است که با قرارگاه خاتم قراردادی منعقد کند.

وی خاطر نشان کرد: مشکل دیگر به مدیریت شهرداری‌ها مربوط می‌شود که خلاقیت و ابتکاری در راستای درآمد زایی به خرج نمی‌دهند.

میرزایی گفت: پیگیر رفع مشکلات شهرداری ویسیان هستیم تا علاوه بر پرداخت حقوق معوقه نیروها، دو کارخانه شن و ماسه و آسفالت هم درآمد زایی داشته باشند.

 وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به بازنگری قانون مالیات بر ارزش افزوده در شهرداری‌ها هم اشاره کرد و افزود: شهرداری‌های کوچک عمده درآمدشان از محل مالیات بر ارزش افزوده بود با بازنگری این قانون در سال ۱۴۰۰ شاخص محرومیت حذف شد و همین خود باعث کاهش درآمد شهرداری‌های کوچک شد و تنش زیادی به شهرداری‌ها وارد کرد.

این مسوول گفت: البته دولت لایحه بازنگری قانون مالیات بر ارزش افزوده را آماده کرده که در صورت موافقت مجلس شاخص محرومیت لحاظ می‌شود.

این گفته‌های مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری لرستان در حالی است که تصویر منتشر شده نشان از تعطیلی شهرداری ویسیان دارد، حال باید دید اختلاف بین کارکنان و مدیریت شهرداری تا کجا ادامه خواهد داشت و این مشکل حل می‌شود یا خیر؟

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: حقوق کارکنان شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۸۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب واحد‌های صنفی متخلف در کازرون

محمدعلی برزویی معاون خدمات شهری شهرداری کازرون اظهار کرد: پس از اخطار‌های ماموران اجرائیات شهرداری و بی توجهی ۲ واحد صنفی به اخطار‌های نیرو‌های سد معبر، طبق بند ٢ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها با حکم دادستان عمومی و انقلاب شهرستان و همکاری نیروی انتظامی این واحد‌های صنفی متخلف در خیابان ابوذر و فلسطین که با سد معبر برای شهروندان ایجاد مزاحمت کرده بودند، پلمب شدند.

او گفت: سیر مراحل قانونی تعدادی دیگر از واحد‌های صنفی جهت اقدامات بعدی در حال پیگیری است.

معاون خدمات شهری شهرداری کازرون از کسبه‌ها خواست جهت رفاه حال شهروندان و با رعایت قوانین با نیرو‌های سد معبر شهرداری همکاری‌های لازم را داشته باشند.

طبق تبصره یک بند ۲ ماده ماده ۵۵ قانون شهرداری ها، جلوگیری از ایجاد سد معبر توسط بازاریان و ... برعهده شهرداری بوده و سد  معابر عمومی و اشغال و استفاده غیرمجاز از پیاده روها، میدان‌ها، پارک‌ها و باغ‌های عمومی برای کسب و سکونت ممنوع است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • دستگاه قضایی پیگیر حقوق مالباختگان شرکت‌های خودرویی در قزوین
  • پلمب ۱۷ انبار غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات در شیراز
  • اپل کاربران را از اپل آی دی بیرون می اندازد
  • مشکل تأمین برق ناشی از ناترازی درآمد و هزینه‌های شرکت برق است
  • مشکلات مالی، دانشگاه انگلیسی را به مرز نابودی رساند
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج شود
  • چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
  • حل مشکلات تولیدکنندگان کشتارگاه اقلید نیازمند اراده مسوولان است
  • مسؤولان پیگیر رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باشند
  • پلمب واحد‌های صنفی متخلف در کازرون