Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی اسماعیلی ظهر چهارشنبه در دومین جلسه شورای آموزش و پرورش استان زنجان، به برنامه تثبیت یادگیری دانش‌آموزان متوسطه اول، دوم و ابتدایی اشاره کرد و گفت: طبق گزارش‌ها و نمرات برخی دروس در مقاطع متوسطه اول، دوم و ابتدایی لازم بود تا کلاس‌هایی برای تقویت برخی دروس در دانش‌آموزان برای آمادگی ورود به کلاس بالاتر در مهرماه امسال برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: این کلاس‌ها از هفته گذشته با شرکت ۱۵ هزار نفر از دانش‌آموزان مقطع ابتدایی شروع شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: سومین استان کشور در بحث جذب دانش‌آموزان هستیم و تا ۱۸ هزار نفر ظرفیت شرکت در کلاس‌ها وجود دارد.

اسماعیلی به اختصاص سالن‌های ورزشی به خانواده‌ها و دانش‌آموزان برای انجام برنامه‌های شاد و مفرح ورزشی در استان زنجان اشاره کرد و ابراز داشت: سالن‌هایی در سطح استان در دو گروه مادران، دختران، پدران و پسران مشخص شده تا خانواده همراه با فرزند بتواند به فعالیت‌های سلامت ورزشی بپردازد.

وی به انعقاد بیمه تکمیلی کارکنان فرهنگیان اشاره کرد و افزود: طی جلسات گذشته توانستیم با بیمه دانا برای پوشش بیمه تکمیلی کارکنان فرهنگیان قراردادی منعقد کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان، به «طرح مزرعه تابستانی من» که توسط آموزش و پرورش استان اجرا می‌شود، اشاره کرد و گفت: در این طرح، مزرعه اختصاصی با توجه به زیست‌بوم منطقه هدف در اختیار دانش‌آموزان آن منطقه قرار می‌گیرد.

اسماعیلی ابراز کرد: این طرح مختص دانش‌آموزان روستایی در راستای آموزش نکات کشت و کشاورزی در قالب حداقل ۳۰ مزرعه با مشارکت ۲۱۰ دانش‌آموز در مناطق چهارده‌گانه استان است.

وی به روند اجرایی پروژه‌های فضای آموزشی در سطح استان زنجان اشاره کرد و گفت: در مجموع ۱۰۷ پروژه در حال اجرا است که اغلب پیشرفت فیزیکی ۷۰ تا ۸۰ درصدی دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان تصریح کرد: تعدادی از پروژه‌های ساخت مدارس در شهرستان‌ها تا مهرماه امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد خبر 5532213

منبع: مهر

کلیدواژه: مدارس دانش آموزان بازگشایی مدارس بوشهر زلزله هرمزگان کرمانشاه زمین لرزه خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا آلودگی هوا زلزله خراسان رضوی مجلس شورای اسلامی اردبیل آمار کرونا شیراز مشهد آموزش و پرورش استان استان زنجان دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۴۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۲ مدرسه در شهرستان گناباد بازسازی شد

به گزارش خبرنگار مهر، مجید فدوی عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طی یک سال گذشته ۴۲ مدرسه در مناطق شهری و روستایی شهرستان گناباد با اعتبارات نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس و مشارکت خیران بازسازی شدند اظهار کرد: در همین مدت علاوه بر ساماندهی ۶۵ ملک مازاد آموزش و پرورش، شش چمن مصنوعی هم نصب شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش گناباد با بیان اینکه از آغاز سال تحصیلی تا کنون ۳۸ کلاس درس با صرف اعتبار ۱۲ میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال در شهرستان گناباد هوشمندسازی شد، افزود: برای هوشمند سازی هر کلاس درس به طور متوسط ۳۲۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی کلاس‌های هوشمند را در ارتقا بهره وری آموزشی و مشارکت پذیری دانش آموزان مؤثر دانست و تصریح کرد: این کلاس‌ها فرصت‌های یادگیری بیشتری را برای دانش آموزان فراهم، فرآیند یادگیری را سرگرم کننده و به دانش آموزان کمک می‌کند فناوری‌های جدید را بهتر فرا بگیرند.

فدوی با اشاره به تحصیل ۱۷ هزار و ۶۱۴ دانش‌آموز در مدارس مناطق شهری و روستایی گناباد خاطرنشان کرد: از این تعداد ۹ هزار و ۵۶۵ نفر در دوره ابتدایی، چهار هزار و ۷۹۶ نفر در دوره اول متوسطه و ۲ هزار و ۲۸۸ نفر در دوره دوم متوسطه مشغول به تحصیل هستند.

کد خبر 6088736

دیگر خبرها

  • همزمانی کنکور فرهنگیان با کنکور نوبت اول نقطه قوت است
  • جشنواره نوآوری و فناوری دانش آموزی در تبریز برگزار می شود
  • ۴۲ مدرسه در شهرستان گناباد بازسازی شد
  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با ۹۵ میلیارد تومان اعتبار
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک