Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج نوذر رودنیل کارشناس داوری فوتبال ایران طی یادداشتی آورده است: خاطرم هست یک روز آقای دکتر دادکان می‌گفت که در ورزش مملکت ما انتخابات معنی و مفهومی ندارد؟! و وزیر ورزش حق دارد یک ورزشکاری را که در رشته فوتبال تخصص کامل دارد و توانایی مدیریت فدراسیون فوتبال و سازمان‌های بین اللملی فوتبال را داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

. از بین افراد معتقد به نظام جمهوری اسلامی را انتخاب کند و او کابینه مطمئن خود را انتصاب کند.

به نظر من از زمانی که فیفا دستورالعمل انتخابات در روسای هیئت‌های استانی و بعضا انتخابات هیت رئیسه و انتخاب ریاست فدراسیون صادر شده انصافا فوتبال ما رشد مثبت و خوبی نداشته؟؟!! مثلا اکنون در شرف انتخاب ریاست فدراسیون هستیم ؟! تکلیف را روسای محترم استانها مشخص خواهند کرد چگونه؟؟!! البته بعضی ها یک رای در مقابل مثلا پنج داور در لیگ ؟! یعنی کاندیدای رئیس فدارسیون بنده خدا باید ناچارا تن به این کار بدهد در غیر این صورت انتخاب نخواهد شد؟! یا قول و وعده و عید بده ؟! اکنون فدراسیون این چنینی فکرش برای پیشبرد فوتبال آزاد است؟! هرگز؟! 

روسای محترم هیت های استانها در انتخابات قبلی خودتان خیلی خوب می‌دانید که چگونه رئیس فدراسیون را انتخاب کردید؟! نمی‌خواهم باز کنم ولی دیدید که چه شد؟! دیدید که فوتبال ما چی شد؟! اکنون خواهش می‌کنم روی احساسات و رفیق بازی و فامیل گری و بخاطر اینکه حتما باید داورانتان را القا کنید رای ندهید؟! بلکه روی عقل و منطق ...و فردی که واقعا بتواند فوتبال مارا نجات دهد..و کاملا ورزشی باشد و در ای‌.اف‌.سی قبولش داشته باشند و تسلط به زبان انگلیسی داشته باشد رای دهید.

در خاتمه از شما روسای هیئت‌ها خواهش میکنم اجازه فرمائید داوران با توانایی های خودشان بالا بیایند....با درود فراوان بر شما زحمت کشان استانها...

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس نوذر رودنیل داور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۲۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟

رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی به دلیل اشتباهات در جریان قضاوت در رقابت های کسب سهمیه المپیک، از سوی اتحادیه جهانی تعلیق شده است.

به گزارش ایسنا، اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی ایران و عضو کمیسیون داوران اتحادیه جهانی را از المپیک‌ پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور به دلیل قضاوت اشتباه در جریان مبارزه کشتی گیران چین و قزاقستان در وزن ۶۵ کیلوگرم مسابقات گزینشی المپیک در قاره آسیا که با اعتراض شدید قزاق ها نسبت به عملکرد مصلایی پور همراه بوده است،‌ از سوی اتحادیه جهانی کشتی تعلیق شد.

اتحادیه جهانی کشتی به دلیل اثبات اشتباهات مصلایی‌پور، ضمن‌تعلیق این داور،‌ او را از المپیک پاریس کنار گذاشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • داور عشق راگبی برای بایرن مونیخ-رئال
  • پیش‌بینی ذوالنوری از ترکیب مجلس دوازدهم
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • کارشناس داوری: بازیکن پرسپولیس قبل از زدن گل اول خطا کرد
  • (ویدئو)کارشناس داوری جنجالی‌ترین صحنه پرسپولیس - آلومینیوم؛ اورنوف روی گل اول خطا کرد؟
  • کارشناس داوری تایید کرد؛ گل اورونوف به آلومینیوم خطا بود!
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد