Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@03:39:23 GMT

پلاک کوبیکرمانشاه، جهانشهر خلاق خوراک

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۴۱۰۳۹

پلاک کوبیکرمانشاه، جهانشهر خلاق خوراک

ایسنا/کرمانشاه آیین پلاک کوبی کرمانشاه به عنوان جهانشهر خلاق خوراک با حضور دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو در ایران و جمعی از مسئولین استانی برگزار شد.

حجت الله ایوبی دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو در ایران در این مراسم که عصر امروز(۱۷ تیر) در میدان پدر کرمانشاه برگزارشد، بااشاره به انتخاب کرمانشاه به عنوان شهر جهانی خلاق خوراک از سوی سازمان یونسکو در زمستان سال گذشته، اظهار کرد: مسئولین کرمانشاه از چندسال پیش این درخواست را مطرح کرده بودند که با کمک همه مدیران و دست اندرکاران و اهالی فرهنگ و فکر این شهر پرونده بسیار خوبی به یونسکو عرضه و این شهر به عنوان شهر خلاق خوراک پذیرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: ما در ایران پنج شهر خلاق و جهانشهر داریم، شهرهایی ارزشمند و با تجربه های گرانبها که به شبکه شهرهای جهانی پیوسته اند.

دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو در ایران از تبدیل کرمانشاه به یک جهانشهر به عنوان یک فرصت استثنایی برای این شهر یاد کرد و گفت: فرصت خوب و نمادینی برای مردم این شهر حاصل شده که باید از آن استفاده کنند و بتوانند برای جذب گردشگر بیشتر از آن بهره ببرند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در دنیا ۳۶ شهر دیگر به عنوان شهرهای خلاق خوراک هستند، اعلام کرد: کرمانشاه می تواند از نام و عنوان یونسکو استفاده کند و از تجربه این شهرها بهره ببرد.

ایوبی در خاتمه خاطرنشان کرد: مدیران و مردم کرمانشاه باید نام کرمانشاه را با تاریخ درخشان، سابقه کهن و میراث باستانی که همه ما به آن افتخار می کنیم بلند نگه دارند و از این روز مبارک و فرخنده برای شهر و کشور استفاده کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری شهر خلاق خوراکی ها كرمانشاه شهر جهانی خلاق خوراک شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۱۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی ایجاد پردیس صنایع فرهنگی و خلاق ماکو در نشست با وزیر ارشاد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در دیدار حسین گروسی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو با محمد‌ مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی راهکارهای گسترش روابط فی مابین و همکاری های در حوزه فرهنگی و اجتماعی مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست ایجاد پردیس صنایع فرهنگی و خلاق و احیای مجتمع فرهنگی و هنری منطقه آزاد ماکو از جمله موضوعات مورد بحث در این دیدار بود.

مقرر شد بزودی تفاهم نامه همکاری فی مابین به امضای طرفین برسد.

دیگر خبرها

  • کتاب نامداران موسیقی سنندج رونمایی شد
  • محموله ۱۵ تنی خوراک ماهی قاچاق در الیگودرز توقیف شد
  • نقش آفرینی دانش‌بنیان نرم و هویت‌ساز در صنایع سخت
  • بررسی ایجاد پردیس صنایع فرهنگی و خلاق ماکو در نشست با وزیر ارشاد
  • برنامه‌های وزارت صمت در حوزه صنایع خلاق موجب جهش تولید می شود
  • کرج کاندیدای انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • کرج نامزد انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • مخدوش کردن پلاک موتور جرم است
  • وجود بیش از ۲۰ نوع خوراک دارویی و بیش از ۸۰ نوع خوراک بومی در کرمانشاه
  • بازار داغ گیاهان دارویی در کرمانشاه+ تصویر