Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهمترین اخبار اقتصادی امروز شنبه ۱۸ تیر به شرح زیر است:

فهرست شهرهای ثبت نام نهضت ملی مسکن منتشر شد
جدیدترین فهرست ثبت نام متقاضیان در هفتمین دوره نهضت ملی مسکن منتشر شد.

اولین پیوست عدالت هوشمندسازی یارانه آرد منتشر شد
وزیر امور اقتصادی و دارایی نوشت: وزارت اقتصاد اولین پیوست عدالت را با همکاری دانشگاه‌ها برای الگوی جدید هوشمندسازی یارانه آرد تدوین و منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت گوسفند زنده برای عید قربان مشخص شد
مدیرعامل اتحادیه دام سبک حداقل قیمت هر کیلو دام عید قربان را ۶۲ هزار و حداکثر ۷۴ هزار تومان اعلام کرد.

بلیت‌های هواپیما سهمیه بندی نشدند
دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی گفت: فروش بلیت تهران مشهد به نرخ ۶ میلیون تومان توسط شرکت‌های هواپیمایی کاملا رد شده و سقف نرخ بلیت برای این مسیر یک میلیون و ۱۹ هزار تومان است.

افزایش پرواز‌های ایران به قطر در زمان برگزاری جام‌جهانی
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور گفت: افزایش پرواز‌های ایران بنا به درخواست و ظرفیت طرف ایرانی در زمان برگزاری جام جهانی افزایش یافت.

نظارت ۲۸۵۰ گروه ثابت و سیار دامپزشکی بر ذبح دام قربانی
رئیس سازمان دامپزشکی گفت: در روز عید قربان ۲۸۵۰ اکیپ ثابت و سیار نظارت های بهداشتی و شرعی بر ذبح دام قربانی را انجام می دهند.

بازگشت زائران خانه خدا از ۲۳ تیر آغاز می‌شود
مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها وناوبری هوایی ایران گفت: بازگشت زائران خانه خدا از ۲۳ تیر آغاز و تا ۷ مرداد ادامه خواهد داشت.

نرم افزار‌های بومی ایران و روسیه، جایگزین سوئیفت می‌شوند
به گفته رئیس کل بانک مرکزی، هم اکنون ایران برای جایگزینی سوئیفت، از سامانه‌های پیام رسان بین بانکی بومی استفاده می‌کند و روسیه نیز پیام‌رسان‌های بومی و مالی خود را دارد که می‌تواند مبنایی برای همکاری بانکی بین دو کشور باشد.

کسب ۴۵ میلیارد تومان سود در بورس با سوء استفاده از رابطه خانوادگی!
مدیر امور حقوقی و انتظامی سازمان بورس گفت: نفر اصلی پرونده یک تخلف بورسی، با یکی از مدیران ارشد دولتی رابطه خانوادگی دارد.

چرا تشکیل وزارت بازرگانی ضرورتی ندارد؟
احیای وزارت بازرگانی مدتی است که با چراغ سبز دولت سیزدهم، مورد بحث و بررسی کارشناسان قرار گرفته است.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسکن ملی بورس عید قربان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۹۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی چهار زنجیره تولید چهارمحال‌وبختیاری در نمایشگاه اکسپو

رئیس اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری گفت: هدف از حضور در نمایشگاه اکسپو معرفی چهار زنجیر تولید استان از جمله بادام، ماهیان سردابی، نساجی و فولاد برای سرمایه‌گذاران است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری شهرام زارع،، امروز _شنبه هشت اردیبهشت_ در حاشیه نمایشگاه اکسپو و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رسالت اصلی اتاق‌های بازرگانی بسترسازی جهت جذب سرمایه‌گذار است، در همین راستا اتاق بازرگانی استان بسته اقتصادی قوی جهت معرفی ظرفیت‌های استان به سرمایه‌گذاران آماده کرده است.

وی ادامه داد: تهیه این بسته اقتصادی چهار ماه زمان برده است و در تلاش هستیم هفت سرمایه‌گذار داخلی و هفت سرمایه‌گذار خارجی در این نمایشگاه جذب شود.

رئیس اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری با بیان این‌که این نمایشگاه با حضور بیش از ۲۰۰۰ تاجر و بازرگان از کشورهای خارجی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود، تصریح کرد: هدف اتاق بازرگانی استان از حضور در نمایشگاه اکسپو معرفی چهار زنجیر تولید استان از جمله بادام، ماهیان سردابی، نساجی و فولاد برای سرمایه‌گذاران است.

زارع با دعوت از فعالان اقتصادی، تجار و بازرگانان چهارمحال و بختیاری برای حضور در نمایشگاه اکسپو، تاکید کرد: فعالان اقتصادی می‌توانند از این فرصت جهت بازاریابی محصولات خود با برقراری ارتباط با تجار سایر کشورها بهره‌مند شوند.

وی با بیان این‌که این نمایشگاه از تاریخ هشتم الی دوازدهم اردیبهشت‌دایر است، خاطر نشان کرد: بسترهای خوبی برای سرمایه‌گذاران از جمله واگذاری زمین در شهرک‌های صنعتی در کمترین زمان ممکن و معافیت‌های مالیاتی در استان ایجاد شده است.

کد خبر 748453

دیگر خبرها

  • تعطیلی پنج‌شنبه‌ یا شنبه؛ کدام یک برای تحقق «شعار سال» سودمند است؟
  • معرفی چهار زنجیره تولید چهارمحال‌وبختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • کرمان میزبان جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی است
  • آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی با ایران
  • اجرای طرح‌های اقتصادی باید از مسیر دانشگاه بگذرد
  • شهید شیرودی خلبان تیزپرواز آسمان ایران
  • این ۱۰۰ شرکت سال ۱۴۰۲ ارز نیمایی گرفتند | گمرک اسامی ارزبگیران را منتشر کرد
  • ایجاد خط کشتیرانی منظم به غرب آفریقا/ افزایش رایزنان بازرگانی در آفریقا 
  • اعزام ۱۱ رایزن بازرگانی به آفریقا/ خط منظم هوایی باید ایجاد شود
  • موافقت وزارت خارجه با تعطیلی شنبه به جای پنجشنبه