Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@23:40:38 GMT

مراکز واکسیناسیون کرونا در جهرم افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۶۱۷۹۵

مراکز واکسیناسیون کرونا در جهرم افزایش یافت

محمد رحمانیان در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه دو مرکز دیگر به مراکز واکسیناسیون کرونا در جهرم اضافه شد، گفت: از شهروندان می‌خواهیم هر چه سریع‌تر مراحل واکسیناسیون خود را تکمیل کنند.

وی افزود: از فردا ۲۱ تیر ماه ۱۴۰۱ مراکز خدمات جامع سلامت شهری شماره یک ولیعصر (عج) و مرحومه نیک اقبال جهت تزریق واکسن کرونا فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم با برشمردن مراکز واکسیناسیون کرونا در جهرم، بیان کرد: مرکز خدمات جامع سلامت شهری شهیدان منصوری روبروی امام زاده حسین (ع)، مرکز خدمات جامع سلامت شهری شماره ۶ امام رضا (ع) روبروی باغ ملی، مرکز خدمات جامع سلامت شهری مرحومه نیک اقبال واقع در فرهنگ شهر و مرکز خدمات جامع سلامت شهری شماره یک ولیعصر (عج)، ابتدای خیابان استاد مطهری، روبرو اداره راهنمایی و رانندگی خدمات واکسیناسیون را همه روزه انجام می‌دهند.

وی با اشاره به واکسن‌های موجود و ساعات فعالیت مراکز واکسیناسیون جهرم، اظهار کرد: مرکز خدمات جامع سلامت شهری شماره ۶، امام رضا (ع) واکسن‌های سینوفارم، برکت، پاستا کووک و اسپایکوژن نوبت صبح از ساعت ۸ تا ۱۳ و نوبت عصر ۵ تا ۸، مرکز خدمات جامع سلامت شهری شهیدان منصوری واکسن‌های سینوفارم، پاستا کووک و اسپایکوژن در نوبت صبح از ۸ تا ۱۳، مرکز خدمات جامع سلامت شهری مرحومه نیک اقبال واقع در فرهنگ شهر واکسن‌های سینوفارم و اسپایکوژن در نوبت صبح از ۸ تا ۱۳ و مرکز خدمات جامع سلامت شهری شماره ۱ ولیعصر واکسن‌های سینوفارم و اسپایکوژن در نوبت صبح از ۸ تا ۱۳ را تزریق می‌کنند.

رحمانیان عنوان کرد: افراد بالای ۱۸ سال که ۶ ماه از نوبت قبلی واکسنشان گذشته است جهت دریافت دز چهارم واکسن به پایگاه‌های واکسیناسیون دانشگاه علوم پزشکی جهرم مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه آن دسته از افرادی که نوبت دوم و سوم واکسن خود را تکمیل نکرده اند در اسرع وقت به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند، عنوان کرد: مراکز واکسیناسیون کرونا در جهرم از شنبه تا پنج شنبه فعال است و در روزهای جمعه و تعطیلات رسمی فعالیت ندارند.

کد خبر 5535630

منبع: مهر

کلیدواژه: جهرم واکسیناسیون کرونا واکسن کرونا عید سعید قربان بوشهر بیست و هفتمین سفر استانی دولت ویروس کرونا کرمانشاه دعای عرفه نماز عید قربان آمار کرونا سنندج خطبه های نماز جمعه حجاب و عفاف اردبیل خراسان رضوی مشهد مرکز خدمات جامع سلامت شهری شماره واکسن های سینوفارم نوبت صبح ۸ تا ۱۳

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۱۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری راهبری پنج مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید محمد مهدی میرزایی قمی سرپرست ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران در توضیح جزئیات این خبر اظهار داشت: امسال برای نخستین بار در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تحقق شعار سال مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» جهت حمایت و بهره مندی از ظرفیت و همکاری شهروندان نسبت به افزایش واگذاری راهبری مراکز تحت تملک شهرداری تهران به بخش خصوصی اقدام گردیده است.

میرزایی قمی با اشاره به واگذاری راهبری چهار مرکز معاینه فنی در سال گذشته افزود: امسال تعداد واگذاری مراکز تحت تملک شهرداری تهران افزایش یافته و بزودی پس از طی مراحل قانونی تعداد پنج مرکز معاینه فنی شهید آبشناسان، شقایق، سراج، دماوند و شهید چمران به بخش خصوصی واگذار می‌شود. بدون تردید با توجه به توانایی بخش خصوصی در جذب نیرو و تکمیل نفرات در خطوط معاینه فنی این برنامه ریزی می‌تواند در افزایش ظرفیت پذیرش و رضایت مندی مشتریان موثر باشد.

وی در خصوص اهداف افزایش واگذاری راهبری مراکز معاینه فنی توضیح داد: در سنوات گذشته راهبری تعدادی از مراکز توسط  بخش خصوصی انجام می‌گردید که پس از بررسی توزیع مراجعات و نیاز سنجی مشتریان تصمیم سازی شد با هدف افزایش بهره وری، چابک سازی، ایجاد اشتغال و خدمت رسانی بهتر به شهروندان راهبری مراکز بیشتری به بخص خصوصی واگذار شود.

سرپرست ستاد معاینه فنی در خصوص اقدامات انجام شده در راستای اجرای احکام  برنامه چهارم تحول و پیشرفت شهر تهران بر مبنای تحقق عدالت شهری سال ۱۴۰۱ تا ۱۴۰۴ گفت: براساس تکالیف و احکام مقرر در این برنامه ستاد معاینه فنی بایستی نسبت به برون سپاری بهره برداری حداقل ۵۰ درصد از مراکز معاینه فنی تحت تملک شهرداری تهران به بخش خصوصی در سال ۱۴۰۳ اقدام نماید که در همین راستا با هدف افزایش ظرفیت و  ارتقا سطح خدمت رسانی به شهروندان واگذاری راهبری پنج مرکز معاینه فنی در دستور کار قرار گرفته است.

گفتنی است آگهی مزایده عمومی واگذاری راهبری پنج مرکز معاینه فنی از روز چهارشنبه مورخ پنجم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از طریق روزنامه همشهری انتشار یافته و متقاضیان فرصت دارند نسبت به تهیه اسناد و اعلام پیشنهاد حداکثر ظرف مدت ده روز از تاریخ انتشار آگهی اقدام نمایند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • واگذاری راهبری پنج مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی
  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد
  • تعرفه معاینه فنی تنها یک سوم از هزینه این خدمات را پوشش می‌دهد
  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • مرکز جامع پیشگیری ، کنترل و بیماریهای غیر واگیر  در مرکز خدمات جامع سلامت گلها راه اندازی شد