Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-02@13:29:33 GMT

گزارش بورس امروز سه شنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۱

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۶۶۰۰۱

بورس امروز سه شنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۱ در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که شاخص کل بورس دوشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۰۸۹۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۸۷ هزار و ۶۲۲ واحد آرام گرفت.

به گزارش بورس تابناک، بورس امروز سه شنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۱:

خبرهای مهم برای بورس امروز:

۱- عادل کریم، وزیر برق عراق اعلام کرد تمامی بدهی‌های گازی عراق به ایران که بالغ بر یک میلیارد و ۶۴۰ میلیون دلار بود، در زمان کوتاهی به طور کامل پرداخت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


۲- شفاف سازی کقزوی درباره افزایش نرخ فروش شیشه فلوت خودرویی در تعدادی از ضخامت‌ها
۳- وزیر خارجه ایران در رأس هیأتی و به منظور تبادل‌نظر با مقامات ایتالیا و واتیکان درباره موضوعات دوجانبه و منطقه‌ای، تهران را به مقصد رم ترک کرد.
۴- افزایش نرخ بهره بین بانکی به ۲۰.۹۵ درصدی
۵- شرکت خدمات فنی فولادیزد با نماد فولای بعنوان برنده با موضوع بسته بندی و بارگیری محصولات تولیدی بر روی کامیون وکامیونت و ... شرکت سیمان سفید نی ریز اعلام گردیده است.
۶- مجوز افزایش سرمایه ۱۲۵ درصدی اپرداز از محل سود انباشته صادر شد.
۷- موسوی، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی: با تسویه ۸۸ هزار میلیارد تومان بدهی به بانک رفاه امروز از لیست ابربدهکاران خارج شدیم و به ابر طلبکار از کارفرمایان تبدیل شدیم.
۸- مجمع سالانه و فوق العاده داده گستر عصر نوین با نماد‌های وب برگزار و طی آن با تصویب صورت‌های مالی علاوه بر توزیع ۲۱۲ ریال سود برای هر سهم با افزایش سرمایه ۲۳۲ درصدی نیز موافقت شد.
۹- قیمت سیمان از سوی تولیدکنندگان در روز‌های اخیر بین ۵۰ هزار تا ۶۸ هزار تومان اعلام شد.
۱۰- کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران ۳۰۰ کانتینر برای حمل بار به روسیه اختصاص داد: کشتیرانی ایران علاوه بر عقد قرارداد ساخت چندین کشتی در داخل، خرید کشتی به‌منظور افزایش ظرفیت حمل و نقل در دریای خزر را نیز در دستور کار قرار داده است.

صف های خرید و فروش در پیش گشایش

تعداد نماد‌های در صف خرید: ۳۴ نماد | ارزش صف‌های خرید: ۷۹ میلیارد تومان

تعداد نماد‌های در صف فروش: ۱۸۲ نماد | ارزش صف‌های فروش: ۳۳۵ میلیارد تومان

 

این خبر در حال تکمیل است...

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات دوحه آیت الله ناصری شینزو آبه مصطفی تاجزاده اسکوچیچ بورس بازار سرمایه ارزش معاملات حجم معاملات صف فروش صف خرید شاخص کل بورس مذاکرات دوحه آیت الله ناصری شینزو آبه مصطفی تاجزاده اسکوچیچ بورس امروز تیر ۱۴۰۱

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۶۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جم رکورد فروش را شکست

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، در این مطلب قصد داریم تا گزارش فروش ماهانه گروه پلیمری که شامل ۱۴ نماد می‌باشد را مورد بررسی قرار دهیم. نکته حائز اهمیت این گروه این بود که سرانجام ترمز رشد فروش غنوش در فروردین ماه کشیده شد. ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000Izx

دیگر خبرها

  • بازار بورس ۱۲ اردیبهشت؛ شاخص کل ۳۹۰۱ واحد افت کرد
  • جم رکورد فروش را شکست
  • گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • نزول بورس برای چهارمین روز متوالی؛ شاخص هم‌وزن قد کشید
  • گزارش روزانه بورس ۱۲ اردیبهشت/ افت ۴ هزار واحدی شاخص
  • شاملا رکورد فروش را جابجا کرد
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • قرمز پوشی شاخص کل بورس با کاهش بیش از ۱۲ هزار واحدی
  • مشکلات اقتصاد ایران راه‌حل سیاسی دارد؟
  • جزئیات مهم از افزایش سرمایه سنگین نماد‌های بورسی