Web Analytics Made Easy - Statcounter

من از بازی کردن برای کشورم احساس غرور می‌کنم. هر زمان که کشورم مرا بخواهد حاضر می‌شوم تا برای مردمم در خانه بازی کنم و فقط می‌خواهم آن‌ها را خوشحال کنم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ،حامد حدادی اسطوره بسکتبال ایران پس از رکورد تاریخی با سایت فیبا در ادامه فیبا گفت ‌وگویی انجام داد که در ادامه می‌خوانید:

هشتمین دوره من است؟ واقعا نمی‌دانستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من از بازی کردن برای کشورم احساس غرور می‌کنم. هر زمان که کشورم مرا بخواهد حاضر می‌شوم تا برای مردمم در خانه بازی کنم و فقط می‌خواهم آن‌ها را خوشحال کنم.»

- «در این مسابقات تیم‌های زیادی تغییر کرده‌اند. بسیاری از تیم‌ها با قوی‌ترین فهرست خود آمده‌اند و می‌خواهند نتایج خوبی کسب کنند، من فکر می‌کنم ما حتی در گروه خود نیز کار سخت و دشواری داریم.»

- «شخصا دوست دارم همیشه بازی کنم و برای هر تورنمنتی هیجان زده هستم. (حدادی مقابل سوریه ۲۰ ریباند داشت) تمام تلاشم را می‌کنم تا در هر بازی بجنگم و با ۱۰۰ درصد توان وارد بازی شوم. سعی می‌کنم هم تیمی‌های خودم را رو به جلو حرکت دهم تا دفاع و حمله بهتری انجام دهند. من کمی پیر شده‌ام و نیاز دارم که بازیکنان جوان هم من را رو به جلو حرکت دهند و به من کمک کنند. البته در بازی امروز خیلی به من کمک کردند.»

- «بچه‌های جوان با دیدن بازی‌های زیاد و حضور در بازی‌های خوب و بزرگ، یاد می‌گیرند. من فکر می‌کنم حضور در چنین تورنمنتی برای بازیکنان جوان خوب است. (حدادی ۳۷ سال دارد و باید دید برای کاپ آسیا بعد می‌ماند تا نهمین دوره حضورش را تجربه کند یا خیر؟) شخصا نمی‌دانم برای جام ملت‌های بعد هستم یا نه، اما من هربار که برای کشورم بازی‌ می‌کنم احساس غرور می‌کنم و باید ببینیم چه چیزی پیش می‌آید.»

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیم ملی بسکتبال تیم ملی بسکتبال ایران حامد حدادی فیبا احساس غرور می کنم برای کشورم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۴۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم

ایسنا/اصفهان سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن گفت: برد خیلی خوبی برای ذوب‌آهن بود، امیدوارم این روند ادامه داشته باشد، از الان به بازی بعدی فکر می‌کنیم که نفس‌گیر است.

 مهران حاتمی پس بعد از پیروزی در دومین تقابل با طبیعت در نیمه نهایی اظهار کرد: بازی سختی بود، بازیکنان بازی خوبی انجام دادند و در کوارتر چهارم به بازی برگشتند.

وی افزود: برد خیلی خوبی برای ذوب‌آهن بود، امیدوارم این روند ادامه داشته باشد، از الان به بازی بعدی فکر می‌کنیم که نفس‌گیر است.

حاتمی تصریح کرد: بسکتبال بالا و پایین دارد، در کوارتر اول و دوم ما و در کوارتر سوم و چهارم حریف بهتر بود، مهم نتیجه بازی است که به سود ذوب‌آهن تمام شد.

سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: طبیعت تیم بسیار بزرگی است که بازیکنان و مربی خیلی خوبی دارد اما همه سعی و تلاشمان را می‌کنیم که در بازی بعدی نیز پیروز شویم.

انتهای‌ پیام 

دیگر خبرها

  • پیش بازی دورتموند - پاری سن ژرمن؛ نبردی برای غرور
  • احساس غرور بیش از ۷۰ درصد مردم از عملیات وعده صادق
  • بیش از ۷۰ درصد مردم از عملیات وعده صادق احساس غرور کردند/ تغییر نام جزیره ابوموسی
  • بیش‌ از ۷۰ درصد مردم از عملیات وعده صادق احساس غرور کردند
  • بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم
  • بالاتر از فرگوسن، مورینیو و کلوپ؛ رکورد تاریخی گواردیولا در لیگ برتر انگلیس!
  • ایران آقای فوتسال آسیا است/ جوان‌ها سنگ تمام گذاشتند
  • توخل: می‌خواهیم به فینال ومبلی برسیم/ آنچلوتی یک اسطوره است
  • گفتگوی اختصاصی وحید سلیمانی با اسطوره فوتسال ایران محمدرضا حیدریان درخصوص تیم ملی فوتسال
  • دلیل باخت شهرداری گرگان به الریاضی/ مافیای بسکتبال دست ایران نیست