Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تولیت آستان مقدس کهف الشهدای محله ابوذر زاهدان؛ محمود جوادیانفر اظهارداشت: این همایش با هدف ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و تجدید بیعت با امام عصر (عج) همزمان با روز عید سعید غدیر خم، از ساعت ۱۷ آغاز می‌شود.

وی با اشاره به برپایی ایستگاه‌های صلواتی در طول مسیر پیاده روی افزود: در این همایش انجمن ورزش‌های همگانی به اجرای برنامه‌های مفرح از جمله برگزاری مسابقه شتردوانی خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تولیت آستان مقدس کهف الشهدای محله ابوذر زاهدان گفت: در پایان نیز به حاضرین به قید قرعه هدایایی شامل لوازم خانگی و کارت هدیه تقدیم خواهد شد.

به گفته دبیر ستاد مردمی جبهه فرهنگی - اجتماعی انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: جشن‌های غدیر در این استان به صورت کاملاً مردمی برگزار می‌شود.

حسنعلی نوری اظهارداشت: در مجموع هفت کمیته شامل کمیته مراسم، کمیته فضاسازی، کمیته اطعام، کمیته محتوا، کمیته رسانه، کمیته بانوان و کمیته پشتیبانی برای برگزاری هرچه بهتر جشن‌های عید غدیر و رساندن پیام غدیر در این استان تلاش خواهند کرد.

وی بیان کرد: ستاد مردمی غدیر به منظور هر چه بهتر برگزار شدن جشن‌های دهه ولایت و امامت با هفت کمیته تشکیل شد و جشن‌های این دهه با برگزاری دعای عرفه در سراسر سیستان و بلوچستان آغاز شد.

دبیر ستاد مردمی جبهه فرهنگی_اجتماعی انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: جشن‌های غدیر با مشارکت‌های مردمی، مساجد محوری، تشکل‌های جهادی و مؤسسات فرهنگی در این استان برگزار می‌شود.

وی افزود: ۱۱۰ هزار پرس غذا به همت گروه‌های جهادی و با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) و مردم به مناسبت عید سعید غدیر خم برای محرومین سیستان و بلوچستان طبخ می‌شود.

نوری اظهارداشت: بخشی از مواد اولیه این اطعام توسط کمیته امداد و بخشی توسط مشارکت مردم تهیه شده و تعدادی از مساجد زاهدان نیز با هدف بهره گیری از فضیلت اطعام در عید غدیر نسبت به اطعام مردم اقدام می‌کنند.

وی ادامه داد: بیش‌از ۷۰ دیگ غذا تنها در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) زاهدان مطابق سال‌های گذشته طبخ و در بین نیازمندان این شهر توزیع می‌شود

کد خبر 5540191

منبع: مهر

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان عید غدیر خم همایش پیاده روی خانوادگی کرمانشاه بوشهر ویروس کرونا عید غدیر خم حجاب و عفاف خطبه های نماز جمعه آمار کرونا اردبیل عفاف و حجاب خراسان رضوی شیوع کرونا مشهد سنندج سیستان و بلوچستان عید غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۹۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پیاده روی خانوادگی با حضور ۵۰۰ خانواده فریدونشهری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ رییس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان فریدونشهر گفت: در این همایش خانواده‌ها مسیری به طول چهار کیلومتر را از چشمه گلاز تا کوه تتشویلی را پیاده پیمودند.
امین لچینانی، هدف از برگزاری این همایش راترویج فرهنگ ورزش‌های همگانی و توجه بیش‌تر به سلامتی جسم و روح دانست و گفت: پیاده روی روزانه در کنترل و پیشگیری از بسیاری ازبیماری‌ها مانند فشارخون، دیابت، بیماری‌های قلبی عروقی ودرد‌های مفاصل تاثیر بسزایی دارد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجرای نمادین مناسک حج تمتع در سیستان و بلوچستان
  • جریمه 350 میلیون تومانی باشگاه استقلال خوزستان
  • حکم کمیته انضباطی برای تکرار یک دیدار تعیین‌کننده
  • رای کمیته انضباطی به برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - فجر
  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در دیواندره
  • برگزاری همایش پیاده روی در طبیعت بهاری
  • برگزاری همایش پیاده روی خانودگی در بهبهان +فیلم
  • همایش پیاده روی خانوادگی با حضور ۵۰۰ خانواده فریدونشهری
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد