Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-29@05:47:26 GMT

قتل کودک ۶ساله زیر شکنجه‌های پدر!

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۰۹۶۹۶

ضرب و جرح شدید کودک شش ساله تهرانی منجر به قتل او توسط پدرش شد. ناطقان: یک ماه قبل پسربچه‌ای توسط پدر و نامادری به بیمارستان شهدای تجریش منتقل شد و سه هفته بعد فوت کرد. درحالی که معاینه اولی پزشکی حکایت از خونریزی داخل شکم داشت و همچنین آثار سوختگی روی دستش بود، موضوع به گزارش مأموران کلانتری رسید و تحقیقات در پرونده آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بلافاصله موضوع در دستور کار محمد وهابی بازپرس شعبه دوم دادسرای جنایی تهران قرار گرفت و پدر و نامادری به عنوان مظنونان پرونده بازداشت شدند. بررسی‌ها نشان می‌داد پدر در ابتدا به پرستاران گفته بود که فرزندش قرص برنج خورده است اما پدر کودک در جریان تحقیقات این حرف را انکار کرد و تناقض‌گویی‌ها سبب شد که ظن مأموران به وی بیشتر شود.

در نهایت پدر این کودک به ضرب و جرح منجر به قتل اعتراف کرد اما مشخص شد که نامادری در این حادثه نقشی نداشته است. حتی مادر کودک اظهار کرد که رابطه فرزندش با نامادری خوب بوده و همیشه درخصوص موضوعات مربوط به کودک در واتساپ با هم در تماس بوده‌اند.

در ابتدای تحقیقات نامادری گفته بود که همسرش گاهی پسربچه را تنبیه می‌کرد و در نهایت پدر کودک در اقرار به ضرب و جرح منجر به قتل گفت: چند بار به فرزندم هشدار داده بودم که در خانه دستشویی نکند اما باز هم او بی اعتنا بود برای همین او را تنبیه کردم؛ البته چند روز قبل هم با اسکوتر زمین خورد و دسته آن به شکمش ضربه زده بود. آثار سوختگی هم به علت این است که قاشق داغ روی دستش گذاشتم.

پدر این کودک درحالی به اتهام قتل فرزند خود بازداشت شد که نامادری نیز در جریان تحقیقات اظهار کرد چند روز قبل از حادثه کودک خردسال با اسکوتر زمین خورده بود. تحقیقات پلیسی نشان از آن دارد که پدر سنگدل در کرج سابقه آزار کودک خود را داشته و بهزیستی نیز از این مرد شکایت کرده بود. رسیدگی به پرونده در جریان تحقیقات ادامه دارد.

منبع: ایمنا
برچسب ها: قتل ، شکنجه ، پدر ، پسر6ساله

منبع: ناطقان

کلیدواژه: قتل شکنجه پدر پسر6ساله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۹۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازنگری تعاریف درجه بندی مراتع

به گزارش جام جم انلاین البرز، اصغر بیات مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز با اشاره به اینکه بازنگری در تعاریف درجه بندی مراتع یک ضرورت است و تعاریف گذشته از درجه بندی نتوانسته است شرایط واقعی مراتع را نشان دهد گفت: تعاریف جدید باید به گونه‌ای باشد که ضمن جامع بودن بتواند وضعیت واقعی مراتع را بیان کند.
وی همچنین با اشاره به تبصره یک ماده ۳۱ ق. ح. ب که اجاره مراتع غیر مشجر درجه یک را برای مصارف غیر کشاورزی ممنوع کرده است افزود تعاریف دقیق درجه بندی مراتع می‌تواند زمینه ساز حفاظت از مراتع باشد.

این مقام مسئول ضمن قدردانی از حضور اساتید دانشگاه تهران و موسسه تحقیقات جنگل‌ها و مراتع کشور در این جلسه، استفاده از ظرفیت بخش آموزش و تحقیقات در همفکری و همکاری با بخش اجرایی را دارای اهمیت توصیف کرد.
گفتنی است اساتید دانشکده منابع طبیعی دانشگاه تهران آقایان دکتر ارزانی، دکتر آذرنیوند، دکتر جعفری، دکتر طویلی، آقای دکتر جنیدی از دانشگاه کردستان، سرکار خانم دکتر نادیا کمالی از موسسه تحقیقات جنگل‌ها و مراتع در این جلسه حضور یافته و ضمن بررسی موضوع در خصوص عوامل موثر در درجه بندی مراتع نظرات فنی خود را ارائه کردند.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۵ نفر در ارتباط با قتل بازپرس سابق در آمل
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • جزییات قتل بازپرس سابق در آمل؛ ۵ نفر دستگیر شدند
  • کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در غرب تهران/ قتل بی‌رحمانه فاش شد
  • مرگ تلخ یک کودک در رودبار
  • تجمع دانشگاهیان واحد علوم و تحقیقات در حمایت از خیزش دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی
  • بازنگری تعاریف درجه بندی مراتع
  • ببینید | شهادت ۵ فلسطینی از جمله دو کودک در در رفح
  • عکس/ کودک کشی در غزه همچنان ادامه دارد (۱۶+)
  • لحظه غرق شدن یک کودک در سیلاب رودخانه‌ای در بم+ فیلم