Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس مرکز بهداشت شماره ۵ مشهد گفت: به منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا، تمام حجاج بیت‌الله الحرام هنگام ورود به فرودگاه مشهد با عبور از مقابل دستگاه تب‌سنج دیجیتالی، غربالگری می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، فریدرضا صحی‌زاده در خصوص تمهیدات بهداشتی تدارک دیده شده، افزود: علاوه بر انجام تب سنجی دیجیتالی، حجاج از نظر داشتن علایم کرونا توسط کارشناسان بهداشتی، مستقر در پایگاه مرزی چک و مراقبت‌های سندرمیک از آنان انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی خاطرنشان کرد: زائران در صورت داشتن درجه حرارت بیش از حد معمول، ابتدا مورد آزمایش رپید کرونا (تست سریع) قرار گرفته و در صورت مثبت بودن تست، با انجام تست پی. سی. آر سنجش می شوند.

صحی زاده اضافه کرد: با توجه به اینکه علایم کرونا چهار تا پنج روز پس از ابتلا، آشکار می شود، بهتر است حجاج مراسم دیدار با خویشان و دوستان خود را تا یک هفته پس از ورود به تعویق بیندازند.

وی تاکید کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی توسط حجاج و استقبال کنندگان ضروری است و با توجه به خطر شیوع تب کریمه کنگو، انجام قربانی باید با تمهیدات بهداشتی لازم و در کشتارگاه ها انجام شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حجاج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۲۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر مسیر پرواز مسیر تهران زاهدان مشهد بعلت شرایط نامساعد جوی

روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان اعلام کرد: پرواز کاسپین۶۹۸۶ از نوع MD۸۲ تهران زاهدان مشهدساعت ۱۹:۰۵ پنجشنبه بعلت رگبار شدید باران، تگرگ و رعد وبرق از ۴۰ مایلی جنوب غربی زاهدان به فرودگاه کرمان رفت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • برخورد با مقصران حادثه استخر شهید هاشمی نژاد مشهد
  • غربالگری نوزاد چیست؟ بهترین زمان آزمایش غربالگری
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • کار بزرگ شهید شفیع زاده در توپخانه سپاه
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • تخصیص٢ هزار میلیارد ریال اعتباربرای بهسازی سطوح پروازی فرودگاه بم
  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد
  • تغییر مسیر پرواز مسیر تهران زاهدان مشهد بعلت شرایط نامساعد جوی
  • تغییر مسیر پرواز تهران-زاهدان-مشهد
  • انجام غربالگری سه سرطان شایع در مشهد