Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ بهرام دانشمند صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هر گونه ساخت و ساز در اراضی کشاورزی بدون اخذ مجوز تغییر کاربری ممنوع است.

وی اضافه کرد: در راستای جلوگیری از ضرر و زیان احتمالی، از مردم شهرستان گناوه درخواست داریم قبل از احداث بنا به سند مالکیت توجه کرده و اگر نوع سند زمین زراعی، باغی و کشاورزی باشد از احداث بنا و ساختمان خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده یگان حفاظت امور اراضی کشاورزی استان بوشهر بیان کرد: افراد برای اخذ مجوز به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان گناوه مراجعه کنند و در غیر اینصورت، عواقب ناشی از هرگونه ضرر و زیان احتمالی متوجه فرد متخلف خواهد بود.

وی از دادستان دادسرای عمومی و انقلاب اسلامی گناوه، رئیس اداره اطلاعات شهرستان گناوه، مدیریت جهاد کشاورزی گناوه، فرماندهی نیروی انتظامی گناوه و پرسنل نیروی انتظامی، شهرداری بندر گناوه و اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان گناوه به دلیل همکاری در عملیات قلع و قمع تشکر و قدردانی کرد.

دانشمند با تأکید بر لزوم مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی گفت: به استناد تبصره د و۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، امروز ۶۶ مورد ساخت و ساز غیرمجاز واقع در اراضی کشاورزی روستاهای بینک، قلعه حیدر، چاهک و نوار ساحلی خلیج فارس از توابع بخش مرکزی شهرستان گناوه با حضور دادستان شهرستان، رئیس ادارات امنیتی شهرستان، مدیریت جهاد کشاورزی، رؤسای ادارات ذیربط و نیروهای امنیتی و انتظامی قلع و قمع شد.

فرمانده یگان حفاظت امور اراضی کشاورزی استان بوشهر مساحت تقریبی قلع و قمع را بالغ بر ۱۷ هکتار و هدف از انجام این کار را حفاظت از اراضی کشاورزی اعلام کرد و افزود: ارزش قلع و قمع بالغ بر ۸۵۰ میلیارد ریال برآورد می‌شود.

کد خبر 5542624

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان گناوه گناوه جهاد کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر بوشهر عید غدیر 1401 عید غدیر خم بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا شیراز عکس استانها غدیر خم شورای نگهبان ایلام شیوع کرونا خراسان رضوی اراضی کشاورزی شهرستان گناوه قلع و قمع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۲۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با متخلفین تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در مهریز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، بررسی میزان تغییر کاربری غیر مجاز اراضی کشاورزی، برخورد با متخلفین تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی و بررسی نحوه اجرای احکام دادگاه موضوع قلع و قمع بنا و اعاده وضعیت اراضی کشاورزی به حالت سابق در دستور کار این بازدید قرار داشت.

سرپرست جهاد کشاورزی مهریز گفت: جهاد کشاورزی یک نهاد انقلابی بوده و از مهمترین رسالت‌های آن حفظ اراضی کشاورزی در راستای افزایش تولید و اشتغالزایی در روستا‌ها است.

محسنی الحسینی اظهار داشت: با توجه به تاکید ریاست سازمان جهاد کشاورزی در جلوگیری از تغییر کاربری اراضی کشاورزی، سعی خواهیم کرد هر گونه سوء استفاده از اراضی واگذاری را به حداقل برسانیم.

وی افزود: از همشهریان محترم نیز خواهشمندیم هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی را به شماره ۱۳۱ اطلاع رسانی کنند.

دیگر خبرها

  • تشدید مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در سطح استان کرمانشاه
  • علت اصلی ساخت‌وساز غیرمجاز در مازندران چیست؟
  • تمایل عجیب و تمام نشدنی زمین خواران به محدوده جنوبی تهران | مبارزه با ساخت و ساز غیرمجاز ادامه دارد
  • جلوگیری از تغییر کاربری ۵۹ هکتار از اراضی کشاورزی ساوجبلاغ
  • تشدید برخورد با حفر چاه‌های غیرمجاز در کرمانشاه
  • مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می‌شود
  • مقابله با حفر چاه های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می شود
  • تخریب دو ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی نهاوند
  • فناوری‌های نوین برای مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز استفاده شود
  • برخورد با متخلفین تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در مهریز