Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از ارائه دستورالعمل نکات ایمنی ویژه ماه محرم به هیئت‌های مذهبی خبر داد.

به گزارش ایمنا، آتشپاد دوم ابراهیم مطلبی اظهار کرد: امسال طبق روال سال‌های گذشته، دستورالعملی از سوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان طراحی و در اختیار نمایندگان هیئت‌های مذهبی شهر اصفهان قرار داده شده است تا نسبت به رعایت نکات ایمنی در خصوص برگزاری مراسم عزاداری در ماه محرم مطلع باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در جلسه‌ای که با حضور نمایندگان هیئت‌های مذهبی شهر اصفهان، معاون آموزش، پیشگیری و ایمنی سازمان آتش‌نشانی و سایر مسئولان مربوطه برگزار شد، دستورالعملی در قالب یک بروشور ارائه شد.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان ادامه داد: هیئت‌های مذهبی شهر موظف هستند جهت بازرسی دقیق از وضعیت ایمنی محل برگزاری مراسم مذهبی با ایستگاه‌های آتش‌نشانی در هر منطقه مرتبط شوند.

وی با بیان اینکه تمامی موارد مطرح شده در چک لیست بازرسان سازمان آتش نشانی باید در محل برگزاری مراسم لحاظ شده باشد تا مجوز برگزاری از سوی سازمان آتش‌نشانی صادر شود، خاطرنشان کرد: در ایام ماه محرم نیز مأموران سازمان آتش‌نشانی هر شب به گشت‌زنی در اطراف مراسم عزاداری در نقاط مختلف شهر می‌پردازند تا در صورت لزوم نسبت به تأمین ایمنی مراسم اقدام کنند.

مطلبی ساخت تیزرهای تبلیغاتی جهت انتشار در صدا و سیما و فضای مجازی، استفاده از ظرفیت تبلیغات در سطح شهر و تعامل با اصحاب رسانه در راستای آگاه‌سازی شهروندان و هیئت‌های مذهبی را از دیگر اقدامات سازمان آتش‌نشانی در آستانه ماه محرم برشمرد و گفت: این اقدامات با رویکرد ارائه آموزش‌های لازم درباره هرچه بهتر و ایمن‌تر برگزار کردن مراسم عزاداری در سطح شهر انجام شده است.

کد خبر 589557

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کلانشهر سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان شهر هیئت های مذهبی شهرداری اصفهان مدیریت شهری ماه محرم شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سازمان آتش نشانی هیئت های مذهبی ماه محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۵۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی فراری از کلاه ایمنی ویژه گرندپری میامی + عکس

تیم فرمول یکی فراری ایتالیا کلاه ایمنی ویژه مسابقات گرندپری میامی را به نمایش گذاشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فراری از کلاه ایمنی دو راننده‌اش یعنی شارل لکلرک و کارلوس ساینس برای گرندپری میامی رونمایی کرد.

پیش از این مشخص شده بود که اسکودریا رنگ‌های سنتی را در استیج آمریکا تغییر می‌دهد و رنگ‌آمیزی خاصی را به نمایش خواهد گذاشت. بر این اساس رنگ‌های آبی روشن به کلاه ایمنی و لباس‌های رانندگان اضافه شده است.

استقبال رئیس فرمول یک از انتقال همیلتون به فراری

تیم فراری هم اکنون با 151 امتیاز در رده‌بندی تیمی فرمول یک دوم است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • رونمایی فراری از کلاه ایمنی ویژه گرندپری میامی + عکس
  • مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب
  • غرق شدگی یک جوان در محدوده امامزاده ردان
  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد
  • جزئیات نحوه بررسی صلاحیت متقاضیان بلوک ۸۵ درصدی سرخابی‌ها
  • تصاویر آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه بزرگ در تهران |‌ ویدئو
  • آتش‌سوزی بزرگ در کارخانه مبل شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • آتش سوزی گسترده در کارخانه مبل سازی مهار شد
  • حمایت ساواک از حسینیه ارشاد؟!
  • پیوستن رهبران فناوری دنیا به هیئت فدرال ایمنی هوش مصنوعی آمریکا