Web Analytics Made Easy - Statcounter

طالبی گفت: کار رسانه‌ای و فرهنگی ما در مقابل جنگ رسانه ای دشمن باید از جنس آفندی باشد نه پدافندی، یعنی نباید منتظر باشیم دشمن حرف خود را بزند و بعد ما جواب بدهیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، سید محمدرضا طالبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی امروز در اختتامیه اولین جشنواره منطقه ای مطبوعات شرق کشور که به میزبانی خراسان جنوبی برگزار شد، اظهارکرد: امروزه عصر ارتباطات است و ارتباطات جزو لاینفک زندگی بشری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بستری که ارتباطات در آن تعریف شده، رسانه است افزود: از رسانه های استان انتظار داریم موضوع جهاد تبیین را که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب در دستور کار قرار دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: امپراطوری رسانه ای استکبار با تمام توان و قدرت پای کار آمده تا بتواند به زعم باطل خود ضربه ای به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وارد کند.

طالبی با بیان اینکه بیش از ۱۷ تا ۱۹ هزار رسانه به صورت همزمان در جنگ ترکیبی دشمن در حوزه رسانه ای و تخریبی فعالیت می کنند، عنوان کرد: ضرورت دارد رسانه های ما توفیقات نظام اسلامی ایران در سطح ملی و بین المللی را به طور مرتب یادآوری کنند.

وی اظهار کرد: کار رسانه ای و فرهنگی ما در مقابل جنگ رسانه ای دشمن باید از جنس آفندی باشد نه پدافندی، یعنی نباید منتظر باشیم دشمن حرف خود را بزند و بعد ما جواب بدهیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: انتظار دیگری که از رسانه ها داریم این است که در موضوع بیانیه گام دوم انقلاب که سالهای گذشته به خواست مقام معظم رهبری تدوین شده، اصحاب رسانه محورهای بیانیه گام دوم انقلاب را تبیین کنند و به طور ملموس و روان به قشر نوجوان و جوان جامعه منتقل کنند.

طالبی گفت: در حوزه رسانه باید حق جویی و‌ حق گویی حاکم باشد و باید تمام تلاش ما این باشد که حقیقت را کشف و همان گونه که هست با صداقت رسانه ای بازگو کرده و نشر دهیم و از اعمال نظرات شخصی بپرهیزیم.

وی با بیان اینکه اگر گاهی مطالبی را نشر دهیم که با واقعیت ها فاصله دارد و حق مطلب ادا نشده باشد، افزود: این به لحاظ حقوقی و شرعی حق الناس است و‌ باید پاسخگو باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: صداقت در نشر و تدوین مطالب از جایگاه والایی برخوردار است لذا اگر چنانچه مطلبی را که مصداق ندارد منتشر کنیم قطعا نتیجه بازخورد منفی خواهد بود‌.

طالبی با بیان اینکه یکی از برنامه های دشمن ترویج یاس و ناامیدی بین مردم است، گفت: یکی از وظایف اصلی رسانه ها، خنثی کردن خباثت دشمن و انعکلاس واقعیت ها به مردم است.

وی خاطرنشان کرد: انتقادات رسانه ها باید دلسورانه و مشفقانه باشد؛ اگر نقدی که در رسانه ها نسبت به اشخاص و حوزه های حقوقی وارد می کنیم غیرمنصفانه باشد تبعاتی در بردارد و مردم در قضاوت هایی که با این نوع نقدهای خواهند داشت به ضرر و زیان بخش رسانه های ما خواهد شد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی معاون سیاسی رسانه ای رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۵۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک میلیون و ۵۰۰ هزار شاخه گل رز در خراسان جنوبی تولید شد

شایسته مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با اشاره به تولید یک میلیون و ۵۰۰ هزار شاخه گل رز در گلخانه‌های استان گفت: این میزان گل پارسال از سطح یک و نیم هکتار از گلخانه‌های استان برداشت شده است.  

او با اشاره به اینکه قیمت هر شاخه گل رز ۲۵ هزار تومان است افزود: گل‌های رز علاوه بر داخل استان برای فروش به استان‌های مشهد و تهران ارسال می‌شوند.  

شایسته بیان کرد: ارزش یک میلیون و ۵۰۰ هزار شاخه گل رز ۳۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.  

مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی ادامه داد: ارقام موجود گل رز، هلندی، زرد، سفید و قرمز است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • ضرورت روشنگری و تبیین دانشجویان در فضای رسانه‌ای
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • رسانه‌ها در خط مقدم جهاد تبیین هستند
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی در لرستان
  • ۵۴۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، برآورد اولیه خسارت سیل به بخش کشاورزی خراسان جنوبی
  • مهمترین چالش امروز نظام ما با دشمن جنگ ترکیبی و ‏ادراکی است
  • خبرنگاران جنگ ترکیبی دشمن را با جهاد تبیین روشنگری کنند
  • یک میلیون و ۵۰۰ هزار شاخه گل رز در خراسان جنوبی تولید شد
  • ۱+۵ موضوع مهمی که باید هدف «جهاد تبیین» قرار گیرد