Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا در پلدختر، حجت الاسلام سید محسن موسوی در خطبه های نماز جمعه اظهار داشت: این نشست عزتمندانه قدرت دیپلماسی ایران را به رخ جهانیان کشاند و ثابت کرد که هیچ اقدامی در منطقه بدون نقش ایران به نتیجه مطلوب نخواهد رسید.

 وی به سالگرد برگزاری نخستین نماز جمعه در تهران اشاره و با گرامیداشت پنجم مرداد افزود: خداوند در سوره جمعه ، مردم را به شتاب حضور در نماز جمعه دعوت کرده و می فرمایند که حتی معامله، کسب و کار و خرید و فروش را رها کنید که این امر نشان از اهمیت و جایگاه نماز جمعه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پنجم مرداد سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد را تبریک گفت: منافقان به خیال خام خود قصد داشتند تهران را فتح کنند که ملت در عملیات موفقیت آمیزمرصاد درس فراموش ناشدنی به آنها داد و مفتضحانه شکست خوردند.

برچسب‌ها پلدختر ستاد اقامه نماز کشور لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلدختر ستاد اقامه نماز کشور لرستان پلدختر ستاد اقامه نماز کشور لرستان نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۱۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق نماد صلابت هر ایرانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، امام جمعه سلماس با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی گفت: این رژیم کودکش    به جنایات خود ادامه  می دهد و کودکان و زنان بی گناه را قتل عام میکند.

حجت الاسلام طباطبایی  در ادامه عملیات وعده صادق را از موفق ترین عملیات های سپاه عنوان کرد و گفت: این عملیات نشان داد جمهوری اسلامی ایران در مقابل هجمه های دشمنان ایستاده است .

او اضافه کرد:  جمهوری اسلامی بدنبال جنگ نیست و اگر دشمنان بخواهند منافع مردم ایران  را مورد حمله قرار دهند بدانند پاسخ دندان شکن دریافت خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • وزیر کشور : عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد
  • وزیر کشور: عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • خاتمی: بازی با ایران بازی با دم شیر است / عملیات وعده صادق نشان داد که دوران موشک پایان نیافته است
  • آیت‌الله خاتمی، خطیب نماز جمعه تهران: حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است/ دشمنان ما در هر نقطه جهان که هستند بدانند رژیم صهیونیستی نابود شدنی است
  • تغییر عرصه بین‌الملل به واسطه اقتدار جمهوری اسلامی ایران
  • تجلی اقتدار نظامی ایران در عملیات موشکی علیه رژیم صهیونیستی
  • عملیات وعده صادق نماد صلابت هر ایرانی
  • عملیات وعده صادق اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در دنیا اثبات کرد
  • خطیب نماز جمعه تهران: به زور کسی را به بهشت نخواهیم برد