Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-29@03:12:52 GMT

معرفی یک برند محبوب برای خرید مانیتور پژو پارس

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۵۴۴۴۸

خودروی پژو پارس نیز مانند بسیاری از خودروهایی که در داخل کشور تولید می‌شوند، فاقد مانیتور یا همان ضبط تصویری است. مانیتور خودرو از جذاب ترین آپشن های خودرو است که سیستم صوتی خودرو را تا حد قابل قبولی ارتقا می بخشد. سیستم عامل اندروید که در این دستگاه به کار رفته شده، به روز بودن آن و مطابقت کامل آن با جدیدترین قابلیت های روز را نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گونه ای که کاربر می تواند هر نوع نرم افزار کاربری چون waze، تلگرام، واتساپ، نشان و ... را روی حافظه داخلی مانیتور پژو پارس خود در اختیار داشته باشد. این مانیتور بر روی داشبورد خودرو نصب می شود و این امکان را به راننده می دهد تا تنها با لمس صفحه نمایشگر، قسمت های مختلف خودرو از جمله سیستم ضبط و پخش، سنسورها، دوربین ها و ... را کنترل کند و یا دستورات مختلفی را ارائه بدهد.

معرفی یک برند محبوب برای خرید مانیتور پارس

این دستگاه از اجزای مختلفی مانند رم، کارت گرافیک، حافظه، صفحه نمایش، دوربین عقب و جلو، سیستم عامل، سیستم پردازش صدا و… تشکیل شده است. قابلیت و کارکرد این دستگاه به کیفیت و نوع برند آن بستگی دارد. پیشنهاد می کنم برای خرید این دستگاه، محبوب ترین برند مانیتور خودرو، یعنی برند وستر را انتخاب کنید زیرا دیگر سیستم صوتی شما هنگ نمی کند، از صفحه نمایشگر با رزولوشن بسیار عالی در حد فول اچ دی لذت خواهید برد.

قابلیت ها و امکانات مانیتور خودرو صفحه نمایشگر

صفحه نمایشگر این دستگاه از نوع LED است و فناوری به کار رفته در نمایش محتوا در آنTFT  می باشد. صفحه نمایشگر لمسی و از نوع خازنی یا حرارتی بوده و کیفیت صفحه نمایش 1080 Pمی باشد و با ریزترین پیکسل ها تصاویر بسیار دقیق و با کیفیتی را نمایش می دهد.

قابلیت بلوتوث

با این قابلیت می توانید گوشی همراه خود را به این دستگاه وصل کرده و بدون دست زدن به موبایل خود با دیگران مکالمه کنید. میکروفن این دستگاه سرخود بوده و با کیفیت عالی صدای شما را به مخاطب می رساند. با این قابلیت حواس شما در حین مکالمه از رانندگی پرت نمی شود و خطر تصادف کاهش می یابد.

اینترنت

این دستگاه دارای دو پورت USB می باشد که یکی از آنها مخصوص دانگل اینترنت است. این دستگاه قابلیت اتصال به وای فای را نیز دارد. از دیگر روش های استفاده از اینترنت در این دستگاه،  اشتراک اینترنت موبایل و استفاده از مودم های جیبی می باشد .

رهیاب و GPS

 GPS این دستگاه به دو صورت آنلاین و آفلاین قابلیت استفاده دارد. شما می توانید برنامه Waze  را روی مانیتور نصب کنید تا علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها، بتوانید از جدیدترین قابلیت های یک دستگاه GPS به روز استفاده کنید و از اتفاقات جاده ای نیز باخبر شوید.

دوربین جلو و  DVR

دوربین جلو یکی دیگر از ویژگی های جالب این دستگاه مانیتور است که به کمک آن می توانید تمام اتفاقات جاده را ضبط کرده و در دستگاه خود ذخیره کنید. اهمیت عملکرد DVR زمانی مشخص می شود که بتوانید صحنه تصادف را همراه خود داشته باشید تا دیگر به کروکی پلیس برای تصادف نیازی نباشد. مانیتور اندروید خودرو قابلیت های منحصر به فرد دیگری نیز دارد که شامل این موارد است.

برخورداری از سوکت فابریک بدون نیاز به دست‌کاری در سیم‌کشی خودرو قابلیت میرور لینک با گوشی‌های تلفن همراه اندروید یا IOS برخورداری از رم و رام با حافظه‌های مختلف قابلیت تفکیک رنگ‌ها در صفحه‌نمایش قابلیت نمایش دو تصویر هم‌زمان پردازنده حداقل چهار هسته‌ای قابلیت اتصال به USB   خروجی آمپلی‌فایر پشتیبانی از Car Play

توجه کنید مانیتور 206  و همچنین مانیتور 207 برند وستر نیز عالی است و ویژگی های آنها یکسان است و تنها تفاوت آنها در نمای ظاهر مانیتور و سایز آن می باشد.

 

مانیتور پژو پارس از کجا بخرم؟

مانیتور پژو پارس را می توانید با گارانتی رسمی و معتبر از فروشگاه آپشن کالا خریداری کنید. فروشگاه آپشن کالا یکی از مراکز فروش مانیتور در تهران است که می توانید به صورت آنلاین و حضوری به آنجا مراجعه کنید. برای نصب مانیتور نیز اصلا نگران نباشید زیرا نصب مانیتور توسط مجموعه آپشن کالا انجام می شود و البته هزینه نصب برای مشتریان تهران کاملا رایگان است و برای مشتریان شهرستان ارسال کالا به صورت رایگان بوده و هزینه نصب به عهده خریدار است و کارشناس نصب به شما معرفی خواهد شد. ضمنا این مانیتور به صورت سوکت فابریکی نصب و راه اندازی می شود و هیچ تداخلی در سیم کشی داخلی خودرو ایجاد نمی کند.

خرید مانیتور از فروشگاه‌های معتبر و همچنین دارا بودن گارانتی و خدمات پس از فروش از جمله نکات مهمی است که در هنگام خرید باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید. شما می توانید برای خرید مانیتور با شماره 02166761010 تماس گرفته یا به وب سایت www.optionkala.com مراجعه کنید.

منبع: الف

کلیدواژه: خرید مانیتور صفحه نمایشگر صفحه نمایش برای خرید قابلیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۴۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پای پژو پارس به شورای رقابت کشیده شد

به گزارش خبرنگار مهر، از حدود ۳ ماه پیش حواشی پیرامون تحویل خودروی پژو پارس (موعد زمستان ۱۴۰۱) شکل گرفت و روز به روز هم به این حواشی افزوده می‌شود؛ ماجرا از آنجایی شروع شد که به دلیل عدم انطباق این خودرو با استانداردهای ۸۵ گانه قرار شد که تولید پژو پارس متوقف شود و پس از اعتراضات اعلام شد که صرفاً تا پایان سال ۱۴۰۲ تولید خواهد شد.

با این حال چند روز پیش سخنگوی تعزیرات حکومتی اعلام کرد که بنا به دستور رئیس جمهور مقرر شده تولید این خودرو در سال جاری نیز ادامه یابد. بر همین مبنا هم شرکت ایران خودرو با اعلام قیمت جدید برای پژو پارس، اقدام به ارسال فراخوان به متقاضیان کرد.

ارسال فراخوان با قیمت‌های جدید کافی بود تا متقاضیان با صدای بلندتری اعتراض و مقابل نهادهای ذی نفع از جمله شورای رقابت تجمع کنند.

با توجه به حجم بالای اعتراضات شورای رقابت امروز هشتم اردیبهشت ماه شورای رقابت در ششصد و پنجاه و ششمین جلسه خود به بررسی مسائل پیرامون عرضه پژو پارس م ی پردازد. در این جلسه نمایندگان وزارت صمت، سازمان ملی استاندارد و همچنین مدیر عامل ایران خودرو حضور خواهند داشت‌.

کد خبر 6090106 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • چرا تریپل اچ در درفت امسال یک تگ تیم محبوب را از بین برد؟/اخبار WWE
  • ساخت تراشه‌ای با قابلیت اندازه‌گیری ویتامین C و D
  • محبوب ترین گوشی‌ های میان رده شیائومی سری redmi
  • محبوب ‌ترین گوشی‌ های میان‌ رده شیائومی سری redmi
  • پنجره دوجداره upvc چی بخرم؟ معرفی بهترین برند پنجره دوجداره upvc
  • پای پژو پارس به شورای رقابت کشیده شد
  • پژو سقوط کرد؛ سرگردانی ایران‌خودرو برای تولید محصول محبوب
  • معرفی 5 مدل پالت پرفروش و محبوب حتما بخوانید!
  • ۵ مدل پنکه پارس خزر محبوب و پرفروش برای روز‌های گرم تابستان
  • خرید ساک دستی ۵۰ عددی آماده