Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@23:40:57 GMT

اعلام وضعیت هشدار هواشناسی در یزد

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۶۵۴۷۳

اعلام وضعیت هشدار هواشناسی در یزد

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، اداره کل هواشناسی استان با صدور اطلاعیه‌ای وضعیت جوی یزد را در حالت هشدار هواشناسی سطح زرد اعلام و در پیام خود آورده است: فعالیت سامانه بارشی همراه با رگبار و رعد و برق از صبح چهارشنبه در استان فعال شده و تا صبح جمعه ادامه دارد.

در ادامه این اطلاعیه آمده: جاری شدن رواناب، آبگرفتگی معابر عمومی و خطر برخورد صاعقه از پیامد‌های قابل پیش بینی برای تغییرات جوی پیش روی یزد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به این‌که بارش‌ها در استان فارس و کرمان از شدت زیادی برخوردار است، احتمال انتقال رواناب و سیلابی شدن مسیل‌ها و بروز خسارت در شهرستان‌های هم مرز با این استان‌ها یعنی ابرکوه، خاتم و مروست دور از انتظار نیست.

در پایان این اطلاعیه، پاکسازی مسیل‌ها و کانال‌های انتقال آب، عدم اتراق در حاشیه رودخانه‌ها، عدم چرای دام در ارتفاعات و اجتناب از صعود به ارتفاعات توصیه شده است.

انتهای پیام/د

منبع: فارس

کلیدواژه: هواشناسی استان یزد وضعیت هشدار سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۵۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی برای خودداری از اتراق در حاشیه رودخانه‌ها

قطره از بارش‌ پراکنده باران در چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: بیشترین بارش‌ها برای شهرستان‌های کوهرنگ، اردل، فارسان، لردگان، خانمیرزا و فلارد پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید

هشدار هواشناسی چهارمحال و بختیاری در خصوص فعالیت سامانه بارشی

کارشناس هواشناسی چهارمحال و بختیاری از عشایر و کوهنوردان خواست: از اتراق در حاشیه رودخانه و مسیل‌ها و صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • هشدار استقلال به خانواده ها: تست گیری فصل جدید آکادمی شروع نشده است
  • هشدار نارنجی  هواشناسی: بارش باران استان فارس را در بر می‌گیرد
  • هشدار هواشناسی کرمان نسبت به احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای استان کرمان
  • هشدار هواشناسی خوزستان درباره وقوع گرد و خاک
  • ورود سامانه بارشی به جو استان
  • هشدار هواشناسی برای ۱۳ استان
  • ورود سامانه بارشی جدید از دهم اردیبهشت به ایلام
  • هشدار هواشناسی برای خودداری از اتراق در حاشیه رودخانه‌ها
  • صدور هشدار زرد هواشناسی در چهار محال و بختیاری