Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیر جمهوری اسلامی ایران در بلغارستان با اعضای تیم ملی نونهالان تکواندو کشورمان که برای انجام مسابقات به صوفیا سفر کرده اند دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش ایران اکونومیست،  سید محمد جواد رسولی، سفیر کشورمان در بلغارستان طی دیداری با تیم ملی نونهالان تکواندو کشورمان که جهت شرکت در مسابقات جهانی تکواندو عازم صوفیا شده اند، ضمن گپ و گفت صمیمانه با  سرمربی، سرپرست و تکواندو کاران نونهال و آینده دار تیم ملی، پیرامون وضعیت تیم  و امکانات تدارک دیده شده از سوی میزبان، برای تیم ملی در رقابت‌های پیش رو آرزوی موفقیت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این دیدار  رسولی همچنین مراتب  آمادگی سفارت برای هرگونه مساعدت و همکاری با تیم ملی را اعلام و از اقدام سفارت جهت اطلاع رسانی به ایرانیان مقیم و ترغیب آنها برای حضور در سالن برگزاری مسابقات و تشویق تیم ملی خبر داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: ایران و بلغارستان ، تیم ملی تکواندوی نونهالان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ایران و بلغارستان تیم ملی تکواندوی نونهالان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۷۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی هفت چشمه در پرتاب چکش نقره‌ گرفت

مهدی هفت چشمه پرتابگر جوان کشورمان موفق شد مدال نقره ماده پرتاب چکس مسابقات دو و میدانی جوانان قهرمانی آسیا را به دست آورد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در مرحله نهایی رقابت ماده پرتاب چکش مسابقات دو و میدانی قهرمانی آسیا که به میزبانی شهر دبی در امارات در حال برگزاری است، مهدی هفت چشمه پرتابگر کشورمان در جایگاه دوم قرار گرفت و مدال نقره را کسب کرد.

هفت چشمه با پرتابی به مسافت 66.64 متر  و 6 سانتیمتر کمتر نسبت به نفر نخست در جایگاه دوم  ایستاد.

علی سروری دیگر نماینده کشورمان در این مسابقات در جایگاه چهارم قرار گرفت و دستش از کسب مدال کوتاه ماند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان
  • شور و هیجان وصف ناشدنی در مسابقات کشتی نونهالان استان سمنان
  • طیبی: امیدوارم فوتسال ایران در جام جهانی اتفاقات خوبی را رقم بزند
  • جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴| فوتسال ایران جام قهرمانی را پس گرفت/شاگردان شمسایی بر بام آسیا
  • رایزنی سفیر ایران در ترکیه با یکی از مقامات ارشد اکو
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ هفت چشمه نقره‌ای شد
  • مهدی هفت چشمه در پرتاب چکش نقره‌ گرفت
  • تنیسورهای کمتر از ۱۲ سال ایران به دیدار رده‌بندی رفتند
  • تیم میکس ریکرو ایران از صعود به نیمه‌نهایی بازماند
  • اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر