Web Analytics Made Easy - Statcounter

داوود جهانگیری گفت: به علت بارش شدید باران دیشب در بالادست و حرکت سیلاب در رودخانه‌های محور رودبار جنوب، زهکلوت و ایرانشهر، ۳ نقطه در این منطقه مسدود شد که امروز به همت راهداران و ماشین آلات راهداری بازگشایی شد. 

او می گوید: در حال حاضر کلیه محور‌های اصلی رودبار جنوب باز و تردد در این محور‌ها جریان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای رودبار جنوب گفت: در محل پل در حال ساخت رحمت آباد با استفاده از  توان ماشین آلات راهداری، راه کنار گذر ترمیم و زیر بار عبور و مرور قرار گرفت.

او می گوید: بیش از ۵۰ کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان رودبار نیاز به تیغ زنی دارد که در حال حاضر ۷ راه روستایی یا مسدود است یه با سختی تردد در این محور‌ها انجام می‌شود.

به گفته جهانگیری از تمام توان راهداری شهرستان و ماشین آلات راهداری برای بازگشایی محور‌ها استفاده شده است.

او می گوید: از ابتدای بارندگی تا کنون ۷۰ کیلومتر از محور‌های روستایی خسارت دیده تیغ زنی و بازگشایی شده است که به علت طغیان رودخانه‌ها و سیلابی شدن مسیل‌ها مجددا دچار خسارت شده اند و نیاز به ترمیم دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازگشایی مسیر سیلاب و آبگرفتگی محور ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۳۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای اسلامی استانداری زنجان با اشاره به نتایج مثبت پرداخت تسهیلات به دهیاری‌ها گفت: رشد اعتبارات و تجهیز دهیاری‌ها به ماشین‌آلات باعث شد حجم عملیات عمران روستایی در استان به طور قابل توجهی بالا برود و مناطق روستایی استان از این لحاظ به کارگاه عمرانی تبدیل شود.

وجیه‌الله بیگدلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: سال گذشته بالغ بر دو هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات کم‌بهره برای خرید ماشین‌آلات سبک و سنگین به دهیاری‌های استان اختصاص پیدا کرد.

وی با اشاره به نتایج مثبت پرداخت تسهیلات به دهیاری‌ها گفت: رشد اعتبارات و تجهیز دهیاری‌ها به ماشین‌آلات باعث شد حجم عملیات عمران روستایی در استان به طور قابل توجهی بالا برود و مناطق روستایی استان از این لحاظ به کارگاه عمرانی تبدیل شود.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای اسلامی استانداری زنجان تصریح کرد: این تسهیلات در راستای ایجاد درآمد پایدار برای دهیاری‌ها در جهت افزایش سطح خدمت‌رسانی به روستاییان پرداخت شد.

وی با بیان اینکه با تأسیس دهیاری در ۵۲ روستای جدید طی فعالیت دولت سیزدهم، تعداد دهیاری‌های استان به ۷۰۹ مورد رسیده است، اضافه کرد: همچنین ۶۲۵ دهیاری در استان ارتقا پیدا کرد که این موضوع در تخصیص اعتبار و ماشین‌آلات به دهیاری‌ها بسیار مهم است.

بیگدلی گفت: بر اساس نتایج سرشماری سال ۹۵، جمعیت روستایی استان زنجان بالغ بر ۳۴۶ هزار نفر است که این میزان ۳۷ درصد کل جمعیت استان را شامل می‌شود.

کد خبر 748686

دیگر خبرها

  • افزایش شاخص راه‌های روستایی بیجار در دستورکار است
  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند
  • بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی
  • راه ارتباطی ۳۵۰ روستای خراسان جنوبی بازگشایی شد
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی
  • احتمال ریزش سنگ ریزه در جاده گنجنامه-تویسرکان
  • محور فرعی و کوهستانی گنجنامه تویسرکان بازگشایی شد
  • ریزش کوه، گردنه ده علیرضا در محور زرند _ راور را مسدود کرد
  • اعزام ماشین آلات راهداری برای رفع خرابی های سیلاب در راور
  • احداث آشیانه اداره ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان