Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از نیو اطلس، به همان میزانی که استریم گیم‌ها رونق می‌گیرد، کنترلرهای موبایلی هم محبوبیت‌شان زیادتر می‌شود. در آخرین نسخه کنترلرهای (Backbone One PlayStation) آنها در دو طرف گوشی آیفون شما قرار می‌گیرند و شما به راحتی می‌توانید بازی‌های PS4 و PS5 را از طریق پخش از راه دور (Remote Play) و همچنین هر بازی موبایلی یا استریم دیگری را انجام دهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نسخه جدید (Backbone One PlayStation)، به طور ویژه برای پخش از راه دور PS طراحی شده، برای همین هم کاربرانی که کنسول‌های PS4 یا PS5 و همچنین اتصال اینترنت مناسبی دارند، می‌توانند بازی‌هایی را که از قبل داشتند را از کنسول خود به گوشی آیفون استریم کنند. نرم‌افزار ویژه Backbone روی گوشی هم به گونه‌ای طراحی شده که به خوبی شبیه رابط برنامه فروشگاه مجازی و کنسول پلی استیشن باشد.

این کنترلرها تنها محدود به بازی‌های پلی استیشن نیستند، بلکه از آنها می‌توان برای سایر سرویس‌های استریم چون اپ‌ استور (App Store)، پخش از راه دور ایکس باکس (Xbox)، گوگل استادیا (Google’s Stadia)، جی فورس ناو (Nvidia GeForce Now) و یا آمازون لونا (Amazon Luna) استفاده کرد.

از مزیت‌های جالب این کنترلرهای جدید عدم نیاز به شارژ است چرا که برق خودشان را از همان گوشی‌های آیفون تامین می‌کنند و جالب اینکه با وجود بی‌نیازی به شارژ یک پورت لایتنینگ در این کنترلرها وجود دارد و برای امکان شارژ گوشی‌های آیفون به هنگام بازی کردن با این کنترلرها است. همچنین وجود یک جک هدفون 3.5 میلی‌متری که در آیفون‌ها وجود ندارد، مزیتی دیگر برای گوشی آیفون شما در صورت اتصال به این کنترلرها خواهد بود.

نسخه جدید (Backbone One PlayStation)، اکنون در چندین کشور از جمله آمریکا، بریتانیا، کانادا و استرالیا با قیمت 99.99 دلار آمریکا در دسترس است.

کد خبر 695662 برچسب‌ها شرکت اپل گوشي همراه بازی آنلاین و کامپیوتری اینترنت

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شرکت اپل گوشي همراه بازی آنلاین و کامپیوتری اینترنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۵۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژگی مخفی در آیفون شما؛ از این ویدیوها خبر دارید؟

ایتنا - اگر صاحب آیفون هستید، احتمالاً بدون اینکه متوجه شوید، ویدیوهایی ضبط کرده‌اید.
برخی از کاربران آیفون ممکن است صدها یا هزاران ویدیوی مخفی در گوشی خود داشته باشند که هرگز آنها را ندیده‌اند.

این ویدیوها به لطف ویژگی «Live Photos» یا «تصاویر زنده» وجود دارند که می‌توان هنگام گرفتن عکس‌های معمولی فعال شود.

این ویژگی ابزاری است که به شما کمک می‌کند تا بهترین عکس را بگیرید که ۱.۵ ثانیه قبل و بعد از گرفتن عکس را ضبط می‌کند.

هنگامی که عکس را با این ویژگی گرفتید، به این معناست که آن تصویر ۱.۵ ثانیه قبل از عکس اصلی شاتر و ۱.۵ ثانیه بعد از آن به وسیله‌ی دوربینتان ذخیره می‌گردد.

طبق گزارش روزنامه «میرور»، شما می‌توانید بدون استفاده از هیچ برنامه دیگر، این ویدیوهای کوتاه را با هم ترکیب و یک ویدیوی کامل را درست کنید.

کافیست همه عکس‌های زنده‌ مورد نظرتان را انتخاب سپس روی «حفظ به عنوان ویدئو» کلیک کنید. پس از آن همه این تصاویر با هم ترکیب شده و به عنوان یک ویدیو در آلبوم دوربین ذخیره می‌شوند.

دیگر خبرها

  • ایفون ۱۶ کی میاد؟ بررسی تخصصی آیفون 16
  • قیمت گوشی سامسونگ a۵۴ امروز (۹ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a۵۴ Samsung
  • چگونه دمای گوشی را پایین بیاوریم؟
  • تفاوت های آیفون 13 و 13 پرو در چیست ؟
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • آموزش: ۸ ترفند ساده برای شارژ سریع‌تر گوشی
  • ویژگی مخفی در آیفون شما؛ از این ویدیوها خبر دارید؟
  • قیمت گوشی آیفون ۱۳ (۸ اردیبهشت) + بررسی و مشخصات iPhone ۱۳
  • خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دمای بالا
  • ممنوعیت استفاده از آیفون در مراکز نظامی کره جنوبی