Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار مرتضی میرزایی از آمادگی ۱۰۰ درصدی پلیس در برقراری نظم و امنیت تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد و افزود: تمهیدات لازم انتظامی، ترافیکی و امنیتی برایاین ایام پیش بینی شد.

وی ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت آقا ابا عبدالله حسین (ع) را به همه شیعیان و دلباختگان آن امام همام و هم استانی‌ها تسلیت گفت و تصریح کرد: مأموران انتظامی این فرماندهی در سطح پلیس‌های تخصصی و انتظامی شهرستان‌های تابعه برای سهولت و تسهیل در عبور و مرور دسته‌های عزاداری و همچنین انضباط بخشی ترافیکی با اجرای طرح‌های ویژه انتظامی و ترافیکی همراه با عزاداران حسینی در کنار هیئت‌های مذهبی به شهروندان خدمات رسانی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به تعطیلات چند روزه ایام تاسوعا و عاشورای حسینی از اتخاذ تدابیر و تمهیدات ویژه انتظامی و ترافیکی در این ایام با توجه به تجمع عزاداران حسینی در مساجد و تکایا، بقاع متبرکه و آستانه امامزادگان سطح استان خبر داد. سردار میرزایی از آمادگی ۱۰۰ درصدی پلیس برای برقراری نظم وامنیت تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد و از شهروندان و عزاداران حسینی خواست با رعایت قوانین ومقررات و توجه به دستورات پلیس، ما را در برقراری نظم و امنیت یاری کنند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به ایام تابستان و حضور مسافران از اقصی نقاط کشور در شهرستان‌های ساحلی این استان از تعطیلی طرح‌های سالم سازی دریا و عدم هرگونه خدمات رسانی به شهروندان در سواحل دریا خبر داد و افزود: از همه مسافران و شهروندان درخواست می‌شود؛ با توجه به تعطیلی طرح و عدم هرگونه خدمات رسانی از حضور در سواحل جداً خودداری کنند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به برپایی مراسم عزاداری و سخنرانی در دهه اول ماه محرم در ستاد فرماندهی انتظامی استان از حضور پرشور عاشقان سید و سالار شهیدان از کارکنان انتظامی استان خبر داد.

سردار میرزایی خطاب به مسئولان هیئت‌های مذهبی و دسته‌های سینه زنی و زنجیر زنی از آنان خواست در هنگام حرکت دسته‌ها در معابر عمومی و محورهای مواصلاتی نسبت به رعایت قوانین و مقررات عبور و مرور با توجه به اعمال محدودیت‌های ترافیکی، همکاری لازم را با عوامل پلیس داشته باشند تا از بروز هرگونه راهبندان و ایجاد ترافیک و مزاحمت برای شهروندان پیشگیری شود.

فرمانده انتظامی استان مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان از سوی پلیس راه استان خبر داد و افزود: این محدودیت‌ها از ۱۳ تا ۱۸ مردادماه در سطح محورهای مواصلاتی "کرج – چالوس" و محور" هراز " اعمال خواهد شد.

کد خبر 5557355

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی مازندران مرتضی میرزایی محرم 1401 محرم 1401 بوشهر ماه محرم ویروس کرونا مراسم عزاداری سیلاب همایش شیرخوارگان حسینی کرمانشاه حسینیه مهر عکس استانها خطبه های نماز جمعه آمار کرونا اردبیل گرگان فرمانده انتظامی استان مازندران برقراری نظم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۵۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند + فیلم

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در عملیات هماهنگ مأموران انتظامی در سازمان اطلاعات این فرماندهی دو نفر از عاملان اصلی درگیری و برهم زنندگان نظم و آرامش مردم در بیمارستان آیت الله کاشانی اصفهان دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار محمدرضا هاشمی فر اظهار کرد: در پی وقوع یک مورد نزاع و درگیری با سلاح سرد بین تعدادی از اراذل و اوباش در بیمارستان آیت الله کاشانی شهرستان اصفهان موجب ایجاد تنش و سلب آسایش بیماران و کادر درمانی در این مرکز و برهم زدن امنیت و آسایش شهروندان نیز شدند.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، بلافاصله تیمی مجرب از مأموران پلیس در سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اقدامات تخصصی خود را برای شناسایی متهمان آغاز و در نهایت هویت دو نفر از عاملان اصلی این درگیری شناسایی شدند و اقدامات میدانی برای دستگیری متهمان متواری در دستور کار قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: با اشراف اطلاعاتی خوب مأموران در سازمان اطلاعات این فرماندهی، سرانجام هر دو متهم در یک عملیات دقیق و هماهنگ قبل از هرگونه اقدامی دستگیر و از آنان تعدادی سلاح سرد نیز کشف شد.

سردار هاشمی‌فر با بیان اینکه امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است، خاطرنشان کرد: به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد عده‌ای هنجارشکن با رفتارهای قانون گریزانه خود، آسایش مردم و امنیت عمومی را خدشه‌دار کنند.

کد خبر 748763

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند + فیلم
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • دستگیری عامل تیراندازی در گتوند
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • بيش از 89 هزار تماس با مرکز فوريت هاي پليسي گلستان
  • کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی
  • دفاع مقدس برگرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی است/ عملیات وعده صادق نتیجه خون شهداست