Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@03:18:16 GMT

مسابقه کتابخوانی «عطر عطش» برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۰۴۹۶۴

مسابقه کتابخوانی «عطر عطش» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقه کتابخوانی «عطر عطش» همزمان با فرارسیدن ماه محرم و ایام عزاداری سیدالشهدا، با محوریت کتاب «اصول زندگی عاشورایی» توسط فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود.

این مسابقه کتابخوانی با هدف تعمیق باورهای دینی شهروندان و نهادینه کردن آموزه‌های اسلامی به ویژه درس‌های اخلاقی قیام امام حسین علیه السلام در بین عموم، برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقه کتابخوانی «عطر عطش» با محوریت کتاب «اصول زندگی عاشورایی» نوشته محمد رحمتی شهررضا برگزار می‌شود.

این کتاب شامل ۱۱۰ اصل کاربردی و عملی برای تحقق زندگی حسینی است. همچنین کتاب «عطر عطش» در ۳ فصل به موضوعاتی نظیر اصول اعتقادی در زندگی عاشورایی، اصول اخلاقی و تربیتی در زندگی عاشورایی و اصول مدیریت در زندگی عاشورایی می‌پردازد.

در ضمیمه کتاب به نکاتی در این موضوع از زبان رهبر انقلاب می‌پردازد و در آخر به ۴۰ نکته پیرامون اربعین حسینی اشاره می‌کند. این کتاب توسط انتشارات "جوانان موفق" به چاپ رسیده است.

بر اساس این گزارش، علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه کتابخوانی باید به نشانی tlibrary.tehran.ir مراجعه کرده و فایل کتاب و سوالات مسابقه را دریافت کنند.

باید پاسخ‌ها را در قالب یک عدد ۱۰ رقمی به سامانه ۲۰۰۰۱۸۳۷۷ پیامک کنند. همچنین مهلت ارسال پاسخ‌نامه ۲۷ مرداد است.

کد خبر 5559279 زینب رازدشت تازکند

منبع: مهر

کلیدواژه: محرم 1401 فرهنگسرای اندیشه مسابقه کتابخوانی حسینیه مهر محرم 1401 حسینیه مهر روایت محرم معرفی کتاب کتاب و کتابخوانی عاشورا روز خبرنگار امام حسین ع سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور کربلا ادبیات دفاع مقدس محمد مهدی اسماعیلی مسابقه کتابخوانی زندگی عاشورایی برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۴۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب «یوسف گم گشته باز آید» در ماهشهر منتشر شد

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «یوسف گم گشته باز آید» پیرامون زندگی (تولد تا شهادت) سردار سرافراز اسلام شهید یوسف صادقیان یکی از شهدای ماهشهر است.

کتاب «یوسف گم گشته باز آید» زندگی شهید صادقیان را تشریح می‌کند و این کتاب سرشار از درس‌های تربیتی، اخلاقی و انسانی برای آحاد جامعه است.

پیکر شهید صادقیان بعد از ۱۴ سال به آغوش خانواده بازگشت و در گلزار شهدای ماهشهر آرام گرفت.

کتاب «یوسف گم گشته باز آید» به قلم نویسنده و پژوهشگر ماهشهری فاطمه حیاتی تألیف و توسط انتشارات خوش آوازه اریترین در سراسر ایران منتشر شد.

کد خبر 6088950

دیگر خبرها

  • نخستین مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه کتاب» برگزار می‌شود
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • ۳۷۰۰ هزار میلیارد تومان هزینه ۲ افتتاح نمایشی در کرمانشاه
  • کتاب «برای قلب های شکسته» منتشر شد
  • جدیدترین شماره مجله «خیمه» منتشر شد
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاههای کتابخوانی تمدید شد
  • نهاد کتابخانه‌های عمومی زمینه‌ساز ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی
  • کتابخانه‌های سیار نیاز کتابخوانی عشایر را برطرف می‌کند
  • کتاب «یوسف گم گشته باز آید» در ماهشهر منتشر شد
  • اهدای جایزه باران مسطورا در کرمان