Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: رسانه‌ها در جهاد تبیین و امید آفرینی در جامعه نقش بسیار مهم و اثرگذاری دارند.

به گزارش ایسنا، سرهنگ علی مختاری روز سه‌شنبه ۱۸ مرداد در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان نهاوند که در محل سپاه ناحیه نهاوند برگزار شد، اظهار کرد: رسانه‌ها ظرفیت‌های زیادی دارند که در حوزه مطالبه‌گری از مسئولان باید از این ظرفیت‌ها استفاده کنند و رسانه‌ها در امید آفرینی می‌توانند نقش اثرگذاری داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در رفع مشکلات مردم شهرستان نقش رسانه‌ها بسیار مهم است و مدیران باید پاسخگوی رسانه‌ها به عنوان نمایندگان مردم باشند.

مختاری افزود: خبرها و گزارش‌های رسانه‌ها در رفع کمبودها با اهمیت است و گزارش کارهای انجام شده هم باعث امید آفرینی می‌شود.

وی ادامه داد: در موضوعات مختلف رسانه‌ها می‌توانند در قالب هیئت اندیشه‌ورز مشکلات مردم را بررسی و پیگیری‌های لازم را از مسئولان‌ داشته باشند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند خاطرنشان کرد: نقش مهم  رسانه‌ها در جهاد تبیین و در روشنگری، باطل کردن شبهه‌ها و توطئه‌های دشمنان در فضای مجازی نیز غیرقابل انکار است.

مختاری اضافه کرد: امروز جنگ در فضای مجازی است و به همین دلیل رهبر انقلاب بر موضوع جنگ نرم و جهاد تبیین تاکید دارند زیرا دشمنان تلاش می‌کنند که شناخت جامعه را از انقلاب اسلامی تغییر دهند.

وی با بیان این‌که تبیین ریشه در تاریخ دارد و رسالت پیامبران نیز تبیین حقایق عالم بوده است، تاکید کرد: تبیین یکی از کارهای بسیار مهم برای مقابله با هرگونه انحراف و تحریف در ارزش‌ها است به همین علت مقام معظم رهبری بارها و در مقاطع گوناگون بر این مهم تأکید دارند.

مختاری با اشاره به این‌که جهاد تبیین یکی از نیازهای اساسی امروز جامعه است و عدم انجام درست آن می‌تواند نتایج زیان باری به وجود بیاورد، یادآور شد: به همین خاطر رهبر معظم انقلاب در سخنرانی پاییز ۱۴۰۰ به آن تاکید مضاعف کردند و از آن زمان کلیدواژه جهاد تبیین وارد جامعه انقلابی ایران شد.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند در خاتمه تصریح کرد: خبررسانی صحیح و به موقع و روایت اول بسیار مهم است و اجازه شبهه‌افکنی را از رسانه‌های معاند می‌گیرد و این موضوع خیلی مهم است.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سپاه ناحیه نهاوند جهاد تبیین رسانه ها بسیار مهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۷۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر

بسیجیان حوزه مقاومت بسیج یک شهری شهید حبشی سپاه شهرستان خوی و پایگاه مقاومت بسیج اسوه کشوری شهید کوچری در تپه شهدای گمنام حضور یافتند و نشست بصیرتی و جهاد تبیین برگزار کردند و همچنین قرآن قرائت کرده و به روح بلند شهدا هدیه کردند.

در این مراسم از پاسخ موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر علیه رژیم صهیونیستی حمایت کردند.

شهروند خبرنگار ما تصاویری ارسال کرده است که می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

منبع: شهروند خبرنگار - آذربایجان غربی

بیشتر بخوانید:

برگزاری نشست بصیرتی با موضوع انتخابات مجلس در انابد + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • رسانه‌ها در خط مقدم جهاد تبیین هستند
  • رویداد «دختران حاج قاسم» آموزش فرماندهی جهاد تبیین است
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی در لرستان
  • خبرنگاران جنگ ترکیبی دشمن را با جهاد تبیین روشنگری کنند
  • افزایش ۱۰۰ درصد کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • تخریب دو ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی نهاوند
  • ۱+۵ موضوع مهمی که باید هدف «جهاد تبیین» قرار گیرد
  • ۱۲۰ روستای سردشت دارای تنش آبی هستند
  • «امیدآفرینی» بهترین اسلحه برای مبارزه در جنگ ترکیبی دشمن است