Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@20:18:01 GMT

۴۷ درصد تست های کرونا در کهگیلویه و بویراحمد مثبت شد

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۲۲۳۸۸

۴۷ درصد تست های کرونا در کهگیلویه و بویراحمد مثبت شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد غلام نژاد بعد از ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران، افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته، از ۳۴۷ نمونه دریافت شده از آزمایشگاه‌های استان که شامل تست‌های «پی سی آر و رپید تست» بود، حدود ۴۷ درصد موارد مثبت شد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته فوتی ناشی از کرونا در استان گزارش نشده و شمار قربانیان این بیماری در کهگیلویه و بویراحمد همچنان یکهزار و ۱۳۶ نفر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلام نژاد با اشاره به شمار بستری شدگان بیماری کرونا در استان افزود: هم اکنون ۸۰ بیمار در بیمارستان‌های کهگیلویه و بویراحمد بستری هستند که از این تعداد ۶۰ نفر مبتلای قطعی و ۹ نفر هم به دلیل وخامت حال در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان است.

غلام نژاد خاطرنشان کرد: تاکنون از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد ۹۶ هزار و ۸۵۹ نفر بهبود یافته گزارش شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه آمار مبتلایان به بیماری کرونا در استان روزانه در حال افزایش است، گفت: پیش بینی می‌شود طی روزهای آینده آمار بیماران بدحال و مرگ‌های ناشی از کرونا در کهگیلویه و بویراحمد افزایش یابد.

غلام نژاد افزود: توصیه می‌شود افراد در صورت داشتن هر گونه علائم بیماری کرونا به پزشک مراجعه و مراقبت‌های لازم برای پیشگیری از انتقال بیماری این بیماری به دیگر اعضا خانواده و دیگران را داشته باشند.

غلام نژاد مهمترین راهکار برای پیشگیری از ابتلاء به کرونا را رعایت دستور العمل‌های بهداشتی و خودداری از عادی انگاری این بیماری دانست و اضافه کرد: مردم استان برای پیشگیری از ابتلاء و کاهش مرگ میر ناشی از کرونا و ایجاد ایمنی در برابر این بیماری خطرناک و همه گیر واکسیناسیون خود را تکمیل و دُز یادآور را حتماً تزریق کنند.

کد خبر 5560822

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ویروس کرونا واکسن کرونا محرم 1401 عاشورا مراسم عزاداری بوشهر ماه محرم ویروس کرونا حسینیه مهر عکس استانها تاسوعای حسینی کرمانشاه تاسوعا و عاشورا روز خبرنگار اربعین حسینی گرگان کهگیلویه و بویراحمد غلام نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۲۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مسئول هیئت کوهنوردی باشت گفت: در این صعود که دو روز به طول کشید ، ۴۰۰ کوهنورد از سراسر استان حضور داشتند.
قلی پور افزود: این کوهنوردی به مناسبت گرامیداشت اجلاسیه شهدای باشت و همچنین دومین کنگره ۲ هزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفت.

دیگر خبرها

  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • ساخت سه پایگاه امدادی اورژانس در کهگیلویه و بویراحمد
  • سه پایگاه اورژانس جاده ای در کهگیلویه و بویراحمد احداث می شود
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • تدوام بیمه رایگان ۵ دهک اول در سال ۱۴۰۳
  • شرکت بیش از ۱۹ هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمد در کنکور
  • شرکت ۱۹ هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمد در کنکور
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏