Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@03:20:01 GMT

خبرنگاران بسیجی کردستان تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۲۶۶۹۵

خبرنگاران بسیجی کردستان تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الله رشیدی مسئول سازمان بسیج رسانه استان کردستان در این مراسم که به میزبانی ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج برگزار شد، اظهار کرد: نقش خبرنگاران متعهد و انقلابی در روشنگری عمومی در عرصه جهاد تبیین ویژه است.

وی افزود: خرسندیم که اکثریت خبرنگاران کردستانی عضو شجره طیبه بسیج بوده و در راستای نشر آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی گام برمی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان نیز در این مراسم اظهار کرد: وظیفه اصحاب رسانه سنگین و کار آنها عملی ارزشی و انقلابی است.

سردار سید صادق حسینی افزود: امام حسین (ع) مسیر تاریخ را عوض کرد و خبرنگاران هم می‌توانند در مقیاس کوچک‌تر مسیرها و نگاه‌ها را تغییر دهند.

وی با تأکید بر اینکه امروز نبرد رسانه است و ما در جنگ نظامی، تحریم‌ها و اقتصادی پیروز شدیم اظهار داشت: اهالی رسانه باید آفند کننده باشند و جنگ شناختی و ترکیبی در این میان بسیار مهم است.

سردار حسینی با بیان اینکه رسانه‌ها با درس از تاریخ محرم، یزیدیان زمان را رسوا کنند ادامه داد: دستگاه‌های هیأت حاکمه آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی افراد داخلی یزیدیان زمان هستند.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌های انقلابی حتماً توسط دشمن تخریب می‌شوند اضافه کرد: عملیات روانی سنگین است و شبانه روز برای مقابله با آن باید فعالیت کرد.

حسینی ضمن تاکید بر اینکه شکست‌های دشمن را باید بیان کرد یادآور شد: از دشمنی‌ها و تهدیدها کاسته نشده بلکه افزوده شده چون ما قوی‌تر شده‌ایم.

وی ادامه داد: ظرفیت بزرگ رسانه باید در پیروزی حق علیه باطل درصد بالایی داشته باشد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: دشمن فقط نقاط ضعف را برجسته می‌کند و هیچگاه از دستاوردهای ما نمی‌گوید تلاش می‌کنند ما را تحت تأثیر ارعاب و جنگ شدید روانی و رسانه‌ای خود قرار دهند بنابراین پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی را بیان کنیم.

وی افزود: آمریکا قبلاً با اشاره‌ای هر حکومتی را سرنگون می‌کرد اما امروز تلاش می‌کند در مقابل ایران و فلسطین اتحاد جهانی شکل دهد و این یعنی ما پیروزیم و آنها توان گذشته را ندارند.

جهاد در قاموس گفتمان انقلاب اسلامی همراه با اخلاص و تقوا است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان نیز در این مراسم اظهار کرد: در جریان جهاد تبیین و جنگ رسانه‌ای افراد باید اخلاص و تقوا داشته باشند.

مهدی رمضانی افزود: ما در یک جنگ رسانه‌ای یا جنگ روایت‌ها قرار داریم و هر جنگی اقتضائاتی دارد که جنگ و جهاد در قاموس گفتمان انقلاب اسلامی همراه با اخلاص و تقوا است.

وی با تاکید بر اینکه اخلاص و تقوا مسیر را باز می‌کند افزود: در جنگ تحمیلی در مقابل دنیای استکبار به حسب ظاهر چیزی نداشتیم اما اخلاص و تقوای رزمندگان موجب شد هنوز هم پیروزی انقلاب را جشن بگیریم.

رمضانی با بیان اینکه بر من و شما تکلیف است وقتی قلم می‌چرخانیم به خیر بچرخانیم اضافه کرد: اگر رفتار جبهه استکباری در حوزه رسانه را تقلید کردیم با ناراحتی عمیق باید بگوییم جنگ روایتها را باخته‌ایم بنابراین باید بر اخلاق متمرکز باشیم.

وی ادامه داد: امروز دشمن ما سرمایه‌های عجیبی در حوزه رسانه دارد ما هم باید در این حوزه آرایش جنگی بگیریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان یادآور شد: رهبر معظم انقلاب حکم جهاد تبیین داده است و توان ما به ظاهر در مقابل سرمایه کلان دشمن کم است اما آنها اخلاص و تقوای ما را ندارند.

در پایان این مراسم نیز از ۷۰ نفر از خبرنگاران بسیجی استان تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 5561169

منبع: مهر

کلیدواژه: سنندج روز خبرنگار بسیج رسانه محرم 1401 عاشورا بوشهر مراسم عزاداری ویروس کرونا ماه محرم حسینیه مهر عکس استانها تاسوعای حسینی کرمانشاه روز خبرنگار اربعین حسینی آمار کرونا انقلاب اسلامی اخلاص و تقوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۶۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه ویژه رسانه‌های عربی به سفر «مهم» بارزانی به ایران

خبرگزاری مهر، گروه بین الملل: رسانه‌های عربی به سفر نچیروان بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق به ایران و نشست‌های وی با مقامات کشورمان در شرایط حساس منطقه توجه ویژه ای نشان داده اند. این رسانه‌ها با تاکید بر اینکه سفر بارزانی به ایران یک سفر مهم به شمار می‌رود به تمایل تهران و اربیل برای گسترش روابط دوجانبه در راستای تقویت صلح منطقه اشاره کردند. البته ناگفته نماند که برخی رسانه‌های عربی معلوم الحال و انگشت شمار تلاش کردند از طریق شیطنت‌های رسانه‌ای با القای به اصطلاح مداخله ایران در امور داخلی عراق، روابط دو جانبه میان تهران و اربیل و همچنین سفر بارزانی به کشورمان را تحت الشعاع قرار دهند.

شبکه الحدث عربستان نیز با پخش یک گزارش در خصوص سفر بارزانی به ایران تاکید کرد: یک منبع در دفتر بارزانی این سفر را مهم خوانده است. وی نیز این سفر را آغاز مرحله جدیدی از روابط دوجانبه توصیف کرده است. این پنجمین سفر بارزانی به ایران طی ۱۱ سال گذشته به شمار می‌رود.

کردستان ۲۴ نیز با انتشار یک کلیپ ویدئویی گزارش داد: مسئولان ایرانی از نچیروان بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق در تهران استقبال به عمل آوردند.

پایگاه خبری کردی رووداو نیز با انتشار گزارشی در خصوص سفر بارزانی به ایران نوشت: قرار است بارزانی در نشست‌های خود با مسئولان ایرانی در خصوص راه‌های تقویت روابط دو جانبه میان تهران و اربیل رایزنی کند. آخرین سفر بارزانی به ایران ۲ سال و ۹ ماه قبل بود.

خبرگزاری بغداد الیوم نیز با اشاره به نشست میان رئیس جمهور ایران و رئیس اقلیم کردستان عراق نوشت: دو طرف در این نشست بر ضرورت تقویت روابط دو جانبه بر اساس اصل حسن همجواری و منافع مشترک و افزایش سطح تبادلات تجاری و اقتصادی تاکید کردند.

بخش عربی میدل ایست نیوز نیز در این خصوص گزارش داد: بارزانی تلاش می‌کند از رهگذر این سفر به ایران روابط دو جانبه را بهبود بخشد. این سفر که یک مسئول در دفتر بارزانی آن را مهم توصیف کرده بعد از سلسله مذاکرات گسترده با رهبران سیاسی بغداد انجام می‌شود.

پایگاه خبری موازین نیوز در خصوص سفر بارزانی به ایران نوشت: رئیس اقلیم کردستان عراق در رأس یک هیأت بلند پایه و در چارچوب یک سفر رسمی وارد ایران شده است.

قرار است بارزانی با مقامات ارشد ایران به ویژه مقام معظم رهبری دیدار کند.

شبکه الغدیر عراق نیز تصاویر نشست بارزانی با رئیس جمهور ایران را در پلتفرم ایکس (توئیتر سابق) منتشر کرد.

خبرگزاری شفق نیوز نیز با اشاره به این نشست گزارش داد: رئیسی و بارزانی در نشست مشترک خود در خصوص مساله هماهنگی میان ایران، عراق و اقلیم کردستان عراق با هدف تقویت صلح در منطقه توافق کردند.

پایگاه خبری رووداو در گزارشی دیگر که در پلتفرم ایکس منتشر کرد به نظر عراقی‌ها در خصوص سفر بارزانی به ایران پرداخت. در این گزارش که مجموعه‌ای از مصاحبه با شهروندان عراقی بوده آمده است: عراقی‌ها نسبت به سفر بارزانی به ایران خوشبین هستند. آنها معتقدند که این سفر به نفع امنیت و منافع عراق و اقلیم کردستان عراق است.

کد خبر 6098171

دیگر خبرها

  • توجه ویژه رسانه‌های عربی به سفر «مهم» بارزانی به ایران
  • دیدار رییس اقلیم کردستان عراق با رهبر انقلاب
  • رئیس اقلیم کردستان عراق با رهبر انقلاب دیدار کرد
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با رهبر انقلاب
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • خدمات جهاد سازندگی ماندگار است
  • جهاد اسلامی اقدام رژیم صهیونیستی در تعطیلی دفتر الجزیره را محکوم کرد
  • حوزه‌های علمیه مهمترین نقش تربیتی را در جامعه دارند
  • جهاد اسلامی: شاهد ساعات حساس و تعیین‌کننده در جریان مذاکرات با اشغالگران هستیم
  • عزاداری کردستانی‌ها در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)