Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

یونس احمدی سرپرست دامپزشکی استان ایلام در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام گفت: ما همگی به آقا امام حسین علیه‌السلام علاقه‌مندیم و اهمیت برگزاری اربعین را در ابعاد مختلف آن حس کرده‌ایم لذا تمام توان خود را برای برگزاری هر چه بهتر آن خواهیم گذاشت و اگر کمبودی هم احساس شود برای این نیست که همتی وجود ندارد بلکه به خاطر کمبود امکانات و اعتبارات است و الحمدالله دولت سیزدهم به خوبی پای کار اربعین آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اداره کل دامپزشکی استان ایلام یک نهاد تخصصی و دارای ماموریت هایی خاص می‌باشد و با این وجود همپای سایر نهادها و ارگان‌ها و با توجه به توان و بضاعتی که دارد علاوه بر خدمات همیشگی خود، در بحث اربعین از هیچ تلاشی برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی فروگذار نخواهد کرد.

احمدی ادامه داد: در 5 شهرستان اصلی استان که محل تردد زوار اربعین هستند گروههای نظارتی دامپزشکی استان به صورت ویژه فعالیت دارند و سلامت مواد غذایی را کنترل می‌کنند.

وی تصریح کرد: ما از مردم عزیز می‌خواهیم در صورتی که نیاز به بازرسی‌های دامپزشکی دارند با اگروهها نظارتی یا ادارات دامپزشکی تماس بگیرند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مهران زائران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۰۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این تخم‌مرغ‌ها را مصرف نکنید

تاجیک با اشاره به نکات مهم در هنگام خرید و نگهداری تخم مرغ گفت: در هنگام خرید دقت کنید روی هر عدد تخم مرغ نام یا علامت تجاری واحد تولیدی، تاریخ تولید و تاریخ انقضا (به روز، ماه و سال) درج شده باشد.

به گزارش مهر، وی تاکید کرد: از مصرف تخم مرغ‌های شکسته یا دارای ترک در مواد غذایی به ویژه در تهیه غذا‌هایی که نیاز به طبخ ندارند (مانند خامه یا سس) باید خودداری شود.

به گفته تاجیک، تخم مرغ خام بر روی سطوحی که با مواد غذایی آماده خوردن در ارتباط هستند نباید قرار گیرد.

وی با اشاره به نحوه نگهداری تخم مرغ، افزود: تخم مرغ‌ها باید در یخچال و دمای زیر ۷ درجه سانتی گراد نگهداری شوند.

دیگر خبرها

  • این تخم‌مرغ‌ها را مصرف نکنید
  • امنیت غذایی جهان تهدید می شود
  • جزییاتی از آخرین اقدامات مطلوب برای پیاده‌روی اربعین در کرمانشاه
  • مواکب کوچک اربعین ساماندهی می‌شود
  • سازمان دامپزشکی به‌دنبال بازمهندسی در فرایندهای سازمانی است
  • ۳۰ تُن مکمل و افزودنی‌های غیرمجاز دامی در پردیس کشف شد
  • استقرار سامانه بارشی در استان ایلام تا پایان هفته
  • کاهش کانون‌های بیماری آبله در استان ایلام
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی در اربعین ۱۴۰۳
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی دراربعین ۱۴۰۳