Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-سرپرست شهرداری منطقه 19 از پیشرفت بیش از 60 درصدی عملیات احداث مخازن ذخیره آب‌رسانی اضطراری در این منطقه و بهره برداری از آن در آینده نزدیک خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، علیرضا جعفری درخصوص وضعیت پیشرفت مخازن ذخیره آب‌رسانی اضطراری گفت: به همین منظور عملیات حفاری و گودبرداری انجام شده و از 4 باب مخزن 2 باب نصب و در مرحله اتمام قرار دارند و تا پایان شهریور به بهره برداری می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با اشاره به اینکه 19 باب مخزن ذخیره آب رسانی اضطراری در زمانبندی های تعیین شده به منظور بهره مندی در مواقع مدیریت بحران در این منطقه احداث خواهد شد، گفت: تأمین آب شرب در مواقع بحرانی از جمله زلزله در کلانشهری همچون تهران مهمترین پارامتر برای حفظ حیات و تداوم عملیات امدادرسانی است و به همین منظور از این تعداد 2 باب مخزن 100 هزار لیتری آب در بوستان های ولایت و شقایق احداث و در فاز بعدی عملیات احداث 4 باب دیگر مخزن اضطراری که سه باب آن در بوستان ولایت و یک باب در بوستان بهشت قرار دارند آغاز می شود.  
به گفته این مسئول طی برگزاری جلسات متعدد با مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب منطقه 6 شهر تهران در خصوص تسریع در تکمیل زیر ساخت های شهری در حوزه شرکت آب و با توجه به الزام شورای اسلامی شهر تهران، ستاد پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در خصوص احداث مخازن اضطراری آب در مناطق 22 گانه مدیریت شهری این منطقه به عنوان پیشگام، همکاری حداکثری در این خصوص داشته است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: منطقه 19

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۳۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در بازدید از این پروژه بزرگ آموزشی گفت: دارالفنون اردبیل با مساحت ۱۰ هزار متر مربع با ۳۰ کلاس آموزشی، دارای سالن ورزشی و آمفی تئاتر ۲۵۰ نفره آماده بهره برداری است.
نیکزاد با اشاره به اینکه این پروژه عمرانی آموزشی برای بهبود کیفیعت آموزشی در اردبیل و با سرمایه گذاری بانگ پاسارگاد کشور احداث شد گفت: بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان برای احداث دارالفنون اردبیل سرمایه گذاری شده است.

دیگر خبرها

  • ارسال بیش از ۳۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه سبلان اردبیل
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره برداری می رسد؛ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • برگزاری آیین بهره‌برداری از پروژه تعریض و ایمن‌سازی بزرگراه آزادگان
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد/ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • پشت صحنه پیامک «آبفا»
  • شهرک بازیافت در قم احداث می شود
  • به ظرفیت‌های خدمات‌رسانی مشهد به صورت ویژه پرداخته شود
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد