Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم استقلال به خاطر پول تصمیمی گرفته که ممکن است در آینده فوتبالی اش برای او مضر باشد

ارسلان مطهری به خاطر پول تصمیم گرفت تا نیم فصل اول لیگ برتر بیرون بنشیند.

به گزارش طرفداری، ارسلان مطهری بازیکنی است که با تصمیم ریکاردو ساپینتو نامش در لیست مازاد استقلال قرار گرفت اما او ترجیح داد قرارداد خود را فسخ نکند تا بتواند کل پول 2 سالش را از آبی ها دریافت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتفاق مهم اما اینکه استقلال در حال پیدا کردن راه قانونی برای خارج کردن نام مطهری از لیست است تا بتواند کاوه رضایی را اضافه کند اما آنچه مسلم است اگر به هر دلیلی استقلال، ارسلان را نخواهد، این بازیکن تا نیم فصل باید بیرون باشد.

ارسلان مطهری تا زمان قانونی فصل نقل و انتقالات قراردادش را فسخ نکرده است و به همین دلیل هم نمی تواند به عنوان بازیکن آزاد با تیمی قرارداد امضا کند.

استقلال حالا در قبال ارسلان مطهری سه راه دارد؛ یکی اینکه او را راضی کند نامش از لیست بیرون بیاید تا نام کاوه رضایی یا هر بازیکن دیگری به عنوان بازیکن آزاد وارد لیست شود، راه دوم این است که استقلال حق و حقوق ارسلان مطهری را طبق قرارداد بپردازد و او را روی سکو بنشاند که در این صورت ارسلان مطهری می تواند با گذشت دو ماه از سکونشینی از باشگاه استقلال به فیفا شکایت کند و با استفاده از بند حمایتی فیفا، هم کل مبلغ قرارداد دو ساله اش را از استقلال بگیرد و هم قراردادش را فسخ کند، راه سوم هم برگرداندن ارسلان مطهری به تمرین استقلال است.

آجورلو کدام را انتخاب می کند؟ راضی کردن ساپینتو یا راضی کردن مطهری؟ شاید هم باشگاه به سمت دعوای قانونی برود.

مطابق قانون اگر باشگاهی بازیکنی را استخدام کند و آن بازیکن را روی سکو بنشاند، حتی اگر تمام دستمزدهای بازیکن را به موقع بپردازد، بازیکن می تواند با استفاده از بند حمایتی فیفا، قراردادش را یک طرفه فسخ کند چرا که حق و حقوق بازیکن فقط شامل دستمزد نمی شود و حق تمرین و بازی هم یکی از حقوق اصلی بازیکن است.

در روزهایی که پرسپولیس مدیر برنامه تمیروف را تهدید کرده بود اگر قراردادش را فسخ نکند، حق و حقوقش را می پردازد اما این بازیکن را تا پایان فصل روی نیمکت می نشاند، آن هایی که از قرارداد تمیروف، منفعت داشتند، متنی را در فضای مجازی منتشر کردند که نمونه رای فیفا در یک مورد مشابه در فوتبال جمهوری دموکراتیک کنگو بود. همین بند حالا در ماجرای استقلال و مطهری هم کاربرد دارد. باشگاه استقلال نمی تواند مطهری را روی سکو بنشاند و با پرداخت حق و حقوقش توقع داشته باشد این بازیکن تا پایان سال بدون اعتراض، روی سکو بماند. مطابق این بند مطهری می تواند با گذشت دو ماه از سکونشینی اش با استفاده از بند حمایتی فیفا، تمام مطالباتش را از استقلال بگیرد و قراردادش را یک طرفه فسخ کند. ترجمه بند حمایتی فیفا (قسمت هایلایت شده در متن بالا): حقوق اساسی بازیکن تحت قرارداد فقط پرداخت به موقع دستمزد نیست بلکه باید حق دسترسی به تمرین و همراهی هم تیمی ها در بازی های رسمی را داشته باشد. در این زمینه جمهوری دموکراتیک کنگو با جلوگیری از ثبت نام قرارداد بازیکن با باشگاه عملا از حقوق بازیکن چشم پوشی کرده. با این اقدام بازیکن حق حضور در مسابقات رسمی را پیدا نکرده و یکی از حقوق اساسی بازیکن تحت قرارداد نقض شد. ثبت نشدن نام قرارداد بازیکن باعث جلوگیری از خدمات درج شده باشگاه به بازیکن می شود و این یعنی نقض جدی قرارداد

 

اخبار داغ 

تاج: بازگرداندن کی روش؟ اگر رئیس شوم به صورت جدی به آن فکر می کنم؛ ویلموتس نوزدهمین مربی برتر جهان بود گلی خانوم جادوگر تیم لیگ برتری؛ دستمزد 45 میلیون تومانی برای طلسم و جادو! اولین بدشانسی برای مورینیو در فصل جدید؛ استخوان ساق پای واینالدوم شکست! گل ام باپه در ثانیه 8 روی پاس تماشایی مسی (لیل 0-1 پاری سن ژرمن)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ارسلان مطهری حق و حقوق روی سکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۲۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است

به گزارش "ورزش سه"، کوبارسی، مدافع بارسلونا، در فاصله سه ماه گذشته، به سرعت از یک بازیکن آکادمی به بازیکن ثابت بارسلونا تبدیل شد. بلوگرانا قرار است برای تضمین آینده‌اش قرارداد جدیدی را به او پیشنهاد دهد.

این بازیکن ۱۷ ساله بند فسخ ۱۰ میلیون یورویی دارد و در ماه‌های اخیر نزدیک به پیوستن به منچستر سیتی بود، اما این اتفاق رخ نداد و پس از آن هیچ نشانه‌ای مبنی بر جدایی او از این باشگاه وجود نداشته است. حالا طبق گفته نشریه آاِس، نمایندگان بارسا ژانویه فصل آینده یک قرارداد پنج ساله جدید به او خواهند داد.

او در حال حاضر نمی‌تواند قرارداد بلندمدت ببندد اما وقتی به ۱۸ سالگی برسد مجاز است قراردادهای سه سال به بالا را امضا کند و بدین ترتیب بارسلونا از این حیث دچار مشکل نخواهد شد.

این قرارداد در سال آینده از ۴ میلیون یورو در هر فصل شروع می‌شود و در سال ۲۰۲۹ به ۱۲ میلیون یورو در فصل افزایش می‌یابد. اگرچه انتظار می‌رود حقوق او در سال‌های آینده افزایش پیدا کند.

این قرارداد همچنین یک بند آزادسازی هم خواهد داشت که گفته می‌شود با توجه به اینکه بارسلونا نمی‌خواهد او را از دست بدهد، بین ۵۰۰ میلیون تا ۱ میلیارد یورو خواهد بود.

دیگر خبرها

  • اخراج بازیکن عراقی از باشگاه صنعتی ایران
  • ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار
  • دو استقلالیِ تیر در انتظار استقلال! (عکس)
  • نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن
  • دلیل باخت شهرداری در فینال بسکتبال غرب آسیا
  • اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است
  • ‏عربستان اسپانسر اصلی فیفا شد!‏
  • علاقه ژیرونا به جذب سرجی روبرتو به عنوان بازیکن آزاد
  • ‏عربستان اسپانسر اصلی فیفا شد!‏ + جزئیات قرارداد
  • آرامکوی عربستان حامی مالی فیفا شد