Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@05:37:03 GMT

کشته شدن ۲ نفر بر اثر صاعقه در عربستان

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۱۳۰۶۰

کشته شدن ۲ نفر بر اثر صاعقه در عربستان

به گزارش خبرگزاری مهر ،روزنامه سبق عربستان اعلام کرد که رعد و برق شدید در منطقه جازان سبب کشته شدن دو سعودی در منطقه جازان شد. یکی از آنها هنگام بارش همراه با رعد و برق شدید در مزرعه حضور داشت که بر اثر اصابت صاعقه کشته شد و دیگر هم چوپانی بود که در راه بازگشت به منزلش و هنگام فرار از باران بر اثر اصابت صاعقه کشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در جاده مواصلاتی صبیا و روستای قوز الجعافره یک راننده پس از اینکه خودرو او به سبب سیل غرق شد از مرگ نجات یافت.

این رسانه سعودی همچنین از وارد شدن خسارات به برخی منازل و خودروها بر اثر ریزش سنگ در جازان خبر داد.

عربی ۲۱ هم گزارش داد: یک شهروند سعودی که هنگام صاعقه بر روی پشت بام منزلش در منطقه جازان عربستان حضور داشت، به شکل معجزه آسایی از مرگ جان به در برد.

بر اساس فایل ویدئویی، صاعقه به فاصله اندکی از این مرد سعودی بر بالای پشت بام منزلش برخورد کرد و این سعودی جان به در برد.

لازم به ذکر است که منابع خبری در عربستان سعودی روز گذشته هم از بارش شدید باران و جاری شدن سیل در مناطق مختلفی از این کشور به ویژه مدینه منوره خبر داده و اعلام کرده بودند: در پی بارش شدید باران و جاری شدن سیل، دو اتوبوس مسافربری در مدینه غرق شده که تلفات جانی در پی نداشته است.دفاع مدنی عربستان با انتشار تصاویری در حساب توئیتری خود که در آن نیروهای امدادی کشور برای خارج کردن مسافران دو اتوبوس مذکور تلاش می‌کردند از شهروندان خواست به دلیل احتمال جاری شدن شدن مجدد سیل، احتیاط کنند.

طبق این گزارش‌ها بارش باران و جاری شدن سیل در مدینه و بخش‌های دیگر عربستان با وزش باد و گردوغبار همراه بوده که این منجر به به وجود آمدن ترافیک‌های سنگین در جاده‌ها و شده است.

رسانه‌های سعودی همچنین تصاویری از غرق شدن چند خودرو در بخش‌های مختلفی از مدینه منوره منتشر کردند.

کد خبر 5569821

منبع: مهر

کلیدواژه: عربستان سعودی صاعقه جازان روسیه رژیم صهیونیستی ایالات متحده امریکا عراق اوکراین فلسطین جنگ اوکراین ترکیه سوریه تایوان رجب طیب اردوغان ایران افغانستان آلمان جاری شدن کشته شد بر اثر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۳۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود؛ غزه محور اصلی گفت‌وگو با مقامات سعودی

وزیر خارجه آمریکا دوشنبه و سه‌شنبه آینده به عربستان سعودی سفر و در مورد تلاش‌های جاری برای دستیابی به آتش بس در غزه رایزنی خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، وزارت امور خارجه آمریکا شنبه شب در بیانیه‌ای اعلام کرد آنتونی بلینکن دوشنبه و سه شنبه آینده به عربستان سفر خواهد کرد تا در مورد تلاش های جاری برای دستیابی به آتش بس در غزه با مقامات سعودی گفت‌وگو کند.

در ادامه بیانیه آمده است: وزیر خارجه آمریکا در سفر خود به عربستان بر اهمیت جلوگیری از گسترش درگیری و تلاش برای دستیابی به صلح و امنیت در منطقه تأکید خواهد کرد.

وزارت خارجه آمریکا در ادامه اعلام کرد بلینکن در سفر خود به عربستان سعودی در نشست وزیران شورای همکاری خلیج فارس با هدف تقویت هماهنگی امنیت منطقه ای شرکت خواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رونالدو مغلوب پرنده سعودی شد!
  • جدیدترین اظهارنظر وزیر خارجه عربستان درباره جنگ غزه
  • از سرگیری عمره‌ دانشجویی از هفته جاری/ دور جدید اعزام به عمره از ابتدای ماه صفر
  • وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود
  • وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود؛ غزه محور اصلی گفت‌وگو با مقامات سعودی
  • ۶ کشته براثر ریزش کوه و صاعقه در افغانستان
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • ‌فارس از امروز بارانی می‌شود/ تگرگ و صاعقه در راه است