Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@00:54:21 GMT

آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی فقط در چند قیقه

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۱۳۲۴۶

آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی فقط در چند قیقه

تابه‌حال چند بار به فکر ساخت یک فروشگاه اینترنتی افتاده‌اید و به‌خاطر دردسرهای آن پشیمان شده‌اید؟ راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی آن‌قدرها هم که تصور می‌کنید، سخت نیست. می‌پرسید چرا؟ چون روش‌های مختلفی برای این کار وجود دارند که کارتان را راحت می‌کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از پرتال، با آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی با ما همراه شوید تا در عرض چند دقیقه یک فروشگاه اینترنتی بسازید و از این طریق کسب درآمد کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چگونه در خانه به درآمد عالی برسیم؟

درآمدزایی در خانه رؤیای بسیاری از مردم است؛ اما فقط تعدادی از افراد با این روش به درآمد عالی می‌رسند. احتمالاً دلیلش این است که همه با ترفندهای درآمدزایی در خانه آشنایی ندارند. قدم اول برای کسب درآمد در خانه، انتخاب یک کسب‌وکار پرسود و متناسب با توانایی شما است. اول به دنبال توانایی خود بگردید و آن را تقویت کنید تا بتوانید به درآمدزایی در خانه برسید.

همین حالا که با شما صحبت می‌کنم افراد زیادی را می‌شناسم که با سرمایه‌ای کم در خانه کسب درآمد می‌کنند و تاکنون به درآمدهای عالی رسیده‌اند. می‌بینید؟ درآمدزایی در خانه غیرممکن نیست؛ تنها برنامه‌ریزی می‌خواهد. نکته مهمی که در این روش درآمدزایی باید در نظر بگیرید، بازاریابی است. درآمدزایی در خانه بدون یک بازاریابی موفق امکان‌پذیر نیست. پس اگر مایل به تجربه درآمدزایی در خانه هستید، فرصت را از دست ندهید و همین الان برنامه‌ریزی را شروع کنید.

داشتن یک سایت معتبر چه تأثیری بر میزان فروش شما دارد؟

راه‌اندازی سایت برای معرفی کسب‌وکار یا بالابردن فروش محصولاتتان ضروری است. با پیشرفت تکنولوژی نیاز به راه‌اندازی یک سایت بیشتر از قبل احساس می‌شود. قبل از راه‌اندازی سایت خود، راه‌های مختلف آن را جستجو کنید. یکی از روش‌های ساخت سایت، استفاده از سایت ساز اشتراکی است. این روش راه‌اندازی سایت به شما کمک می‌کند تا سریع و با هزینه‌ای ناچیز سایت خود را راه‌اندازی کنید.

ساخت یک سایت خوب به روش سایت ساز اشتراکی نیازی به داشتن تخصص در زمینه کدنویسی ندارد و هزینه‌های راه‌اندازی سایت شما را کم می‌کند. مشاهده سریع نتیجه کار هم یکی دیگر از مزیت‌های ساخت سایت با سایت ساز است. البته شرکت‌های طراحی سایت هم در راه‌اندازی سایت می‌توانند به شما کمک کنند. این شرکت‌ها برای ساختن سایت شما از کدنویسی یا سیستم مدیریت محتوا استفاده می‌کنند. پس معطل نکنید و روش موردنظر خود را همین‌الان انتخاب کنید.

طراحی یک سایت چقدر هزینه دارد؟

یکی از عوامل مهمی که در آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی در نظر بگیرید، هزینه طراحی سایت است. قیمت طراحی سایت در سایت‌ها و شرکت‌های مختلف با هم فرق می‌کند. قبل از شروع کار، تعرفه‌های مربوط به طراحی سایت را با هم مقایسه کنید. وقتی هزینه طراحی سایت خود را بدانید، راحت‌تر می‌توانید تصمیم بگیرید که از چه روشی برای طراحی سایت خود استفاده کنید. معمولاً قیمت طراحی سایت در روش سایت‌ساز اشتراکی از بقیه روش‌ها کم‌تر است.

چگونه یک فروشگاه اینترنتی طراحی کنیم؟

برای افزایش فروش محصولاتتان، آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی ما را از دست ندهید. یادگیری طراحی فروشگاه اینترنتی به شما کمک می‌کند تا فروشگاه خود را به‌صورت اینترنتی راه‌اندازی کنید. بعد از اینکه شیوه طراحی فروشگاه اینترنتی را خواندید، می‌توانید خودتان و بدون نیاز به تخصص در زمینه برنامه‌نویسی فروشگاه اینترنتی خود را بسازید. این آموزش طراحی فروشگاه اینترنتی مربوط به سایت پرتال است.

در مرحله اول از طراحی فروشگاه اینترنتی باید به آدرس www.portal.ir مراجعه کنید و گزینه «شروع راه‌اندازی فروشگاه» را انتخاب کنید. ادامه راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی ساده است؛ در این مرحله باید ایمیل خود را وارد کنید. مراحل بعدی آموزش طراحی فروشگاه اینترنتی در ویدئوهایی که برای شما از طریق ایمیل ارسال می‌شوند، به طور کامل توضیح داده شده‌اند. ویدئوها را تماشا کنید و هر سؤالی در زمینه طراحی و ساخت فروشگاه اینترنتی خود داشتید با پشتیبانی پرتال تماس بگیرید.

چرا برای افزایش فروش خود به سایت نیاز داریم؟

قدم اول در آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی، راه‌اندازی سایت شخصی است. تمامی فعالیت‌های دنیای امروز به اینترنت وابسته هستند و همین موضوع دلیلی برای داشتن سایت به شمار می‌رود. راه‌اندازی یک سایت شخصی به‌سادگی آب خوردن است و هرکسی می‌تواند سایت خودش را داشته باشد. اگر کسب‌وکاری مرتبط با اینترنت دارید باید هر چه سریع‌تر به فکر ساخت سایت خود باشید. پس فرصت را از دست ندهید و در اسرع‌وقت سایت خود را راه‌اندازی کنید.

فروشگاه ساز، ساده‌ترین راه برای فروش اینترنتی شما

با ساخت فروشگاه اینترنتی خود ازطریق فروشگاه ساز در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید. استفاده از این روش برای همه افراد ممکن و راحت است؛ زیرا نیازی به دانش فنی ندارد و آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی با این روش بسیار ساده است. در سایت‌های فروشگاه ساز معمولاً از قالب‌های آماده استفاده می‌کنند؛ بنابراین راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی از این طریق براساس سلیقه شما انجام می‌شود.

چکیده مطالب

اگر قصد راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی را دارید، آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی به شما کمک می‌کند تا خودتان این کار را به‌راحتی انجام دهید. پرتال یک فروشگاه‌ساز حرفه‌ای است که در این راه همراه شما خواهد بود. استفاده از این سایت بسیار راحت است؛ زیرا می‌توانید سایت خود را با قالب‌های آماده بسازید.

اگر دانش فنی لازم برای ساخت سایت را ندارید، نگران نباشید. پرتال، آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی را در قالب چند ویدئو در اختیار شما قرار می‌دهد. در صورت داشتن هرگونه مشکل یا سؤال هم می‌توانید با تیم پشتیبانی پرتال تماس بگیرید. تماس با تیم متخصص پرتال ازطریق شماره 02163404 داخلی 2 امکان‌پذیر است.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فروشگاه اینترنتی پرتال آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی طراحی فروشگاه اینترنتی یک فروشگاه اینترنتی درآمدزایی در خانه راه اندازی سایت راه اندازی یک فروشگاه ساز سایت خود طراحی سایت شما کمک ساخت سایت سایت ساز یک سایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۳۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین مرکز جامع سرطان در گیلان راه اندازی می‌شود

سرطان‎ها گروه بزرگی از مرگ و میر‌ها را به خود اختصاص می‎دهند و گسترش علم پزشکی و تجهیزاتی از یک سو و افزایش مراقبت‎های فردی و حاکمیتی از سوی دیگر، از هولناکی و رعب و وحشت این بیماری صعب‎العلاج کاسته است.

سرطان‎ها سومین عامل مرگ و میر در گیلان

دکتر سیّد محمود رضوانی- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفته است که سرطان‎ها در استان گیلان بعد از علل قلبی و عروقی، دومین عامل مرگ و میر هستند و سالانه دو هزار و ۲۰۰ تا دو هزار و ۳۰۰ تن در این استان در اثر ابتلا و دست و پنجه نرم کردن با سرطان‎ها جان خود را از دست می‎دهند.

به گفته وی، در سال ۱۴۰۱، مرگ و میر در استان گیلان در اثر سرطان‎ها حدود دو هزار و ۶۰۰ تن بوده که معادل ۱۶ درصد کل مرگ و میر‌ها می‎شد.

گیلان فاقد مرکز جامع سرطان است

درمان سرطان در گیلان و به‎ویژه در مرکز استان با تمام توان بخش دولتی و خصوصی در حال پیگیری است، اما این استان علیرغم اینکه از استان‎های درگیر انواع سرطان‎ها به شمار می‎رود، فاقد مرکز جامع سرطان است تا فرایند غربالگری، نمونه‌برداری، تشخیص و درمان را توأمان با یکدیگر آغاز و به درمان نهایی بیمار ختم کند.


آغاز راه ‎اندازی مرکز جامع سرطان در گیلان به همت دولت سیزدهم

خوشبختانه در دولت مردمی سیزدهم، راه‎اندازی نخستین مرکز جامع سرطان در استان گیلان کلید خورده و اقدامات ارزشمندی نیز در راستای آن انجام شده است.


دکتر محمدتقی آشوبی- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از دریافت مجوز راه‎اندازی مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان در مرکز آموزشی درمانی رازی رشت خبر داده و گفته است که این مرکز در راستای مردمی‌سازی دولت سیزدهم و با بهره‎گیری از ظرفیت بخش خصوصی در دست اقدام است.

خرید دستگاه رادیوتراپی ۶ و نیم میلیارد تومانی انرژی بالا

به گفته وی، یک دستگاه شتاب دهنده خطی انرژی بالا (رادیوتراپی‌های انرژی) به ارزش ریالی ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان خریداری شده است.


قرارگیری دستگاه شتاب دهنده با انرژی بالا در هر مرکزی نیازمند ابنیه‎ای مخصوص به نام بونکر است. ساخت بونکر، مهندسی پیچیده و منحصربه‎فردی را می‎طلبد که این فناوری در دنیا و کشور تقریبا می‎توان گفت انگشت شمار است، اما در عین حال با تلاش و ممارست دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با شرکت ذی‎صلاح ساخت بونکر، قراردادی منعقد شده و به‌زودی ساخت این الزامات فنی و عمرانی نیز در مرکز آموزشی درمانی رازی رشت با اعتبار بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان آغاز می‌شود.

 رضا محمدی کوچصفهانی- مدیر طرح‌های عمرانی و منابع فیزیکی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، ساخت بونکر رادیوتراپی به دلیل مسائل حفاظت پرتو‌ها از اهمیت خاصی برخوردار بوده و سازه پیچیده، دارای سقف و دیوار‌های قطور بتن مسلح با ضخامت تا سه متر است.

به گفته وی، تاسیسات بنکر هم بسیار مهم و حساس بوده و انتخاب پیمانکار دارای تجربه بسیار مهم است که با توجه به اینکه روند حضور خیرین یا سرمایه گذار علیرغم پیگیری‌های مکرر در ماه‌های گذشته به نتیجه نرسیده، دانشگاه راساً مناقصه انتخاب پیمانکار را برگزار و پیمانکار مشخص شده است.

ناگفته نماند که نصب و راه‎اندازی رادیوتراپی و بونکر در مرکز آموزشی درمانی رازی رشت مطابق احداث هر ابنیه‌ای در شهر نیازمند دریافت مجوز از شهردای است که به گفته دکتر مصطفی گل‌شکن- معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه پیگیری‌ها در این راستا به صورت مستمر در حال انجام بوده و پس از پیگیری‌های مکرر، مشکلات صدور پروانه ساخت پروژه با همکاری و تفاهم شهرداری رشت، رفع و عملیات تجهیز کارگاه ساخت از چند روز پیش توسط پیمانکار آغاز شده است.

راه‌اندازی مرکز جامع سرطان علاوه بر رادیوتراپی کم یا با انرژی بالا، مستلزم فراهم آوردن مجموعه‌ای از زیرساخت‎ها از جمله پت‎اسکن است. پت‎اسکن به عنوان توموگرافی انتشار پوزیترون شناخته می‎ شود و نوعی مطالعه تصویربرداری است که می‎تواند به پزشکان نشان دهد چه اتفاقی در بدن در حال رخداد دادن  است و چگونه کار می ‎کند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • راه آهن پاکستان از راه اندازی قطار سافاری خبر داد
  • ربات صنعتی ایران ساخت با هفت درجه آزادی تولید شد
  • ربات صنعتی ایران ساخت با هفت درجه آزادی طراحی شد
  • طراحی و ساخت برج‌های تقطیر توسط یک شرکت دانش‌بنیان
  • نخستین مرکز جامع سرطان در گیلان راه اندازی می‌شود
  • سؤالات امتحانات نهایی با هدف ارزشیابی یادگیری طراحی می‌شود
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی
  • وب‌سایت‌هایی که بازدید می‌کنید چقدر ایمن هستند؟
  • ساخت نمونک خودرو آتش نشانی باتلاش دانش آموزان نیشابور