Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی با طرح سوالی از وزیر نفت، علت عدم تکمیل بیمارستان تخصصی نفت در شاهین شهر را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ جویا شده است.

متن کامل طرح سؤال نماینده شاهین‌شهر از وزیر نفت به شرح زیر است:

خلاصه سؤال:

علت عدم راه اندازی و بهره‌برداری بخش بیمارستان تخصصی صنعت نفت شاهین شهر علیرغم مکاتبات انجام شده ، پیگری‌های مستمر و دستور جنابعالی چیست؟

شرح سؤال:

جناب آقای وزیر!

1- چرا علیرغم دستور مساعد جنابعالی در هامش نامه شماره 1228645 مورخ 1400/11/11 مبنی بر اعلام ارزیابی تخمین هزینه‌های مربوط به تجهیزات پزشکی آن مرکز که از سوی مدیرعامل محترم سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت صورت گرفته و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نیز آمادگی خود را جهت صدور پروانه و بهره‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌برداری از واحد ساختمانی بیمارستان که اکنون آماده خدمت‌رسانی است اعلام نموده اقدام موثری در جهت تجهیز و بهره برداری از این بیمارستان صورت نپذیرفته است؟

2- چرا علیرغم نیاز بیماران به اقدامات درمانی ، بخش درمانگاهی (پلی کلینیک) بیمارستان که اکنون آماده است از پذیرش بیماران تحت پوشش بیمه‌های خدمات درمانی، تأمین اجتماعی و غیره امتناع می‌ورزد؟

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فارس

کلیدواژه: حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر مجلس بیمارستان نفت شاهین شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۹۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در آستانه روز شورا‌ها گفت: امسال ۱۱۷۰ طرح عمرانی وخدماتی در این کلانشهر با بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان تصویب شده که تا پایان سال ۸۵۰ طرح آن به بهره برداری می‌رسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


محمد نورصالحی افزود: خط دو قطار شهری اصفهان، تکمیل بخش شرقی رینگ چهار ترافیکی از پل راهداران در اتوبان دستجردی تا پل آفتاب در جاده فرودگاه، ساخت پارکینگ طبقاتی از مهمترین این طرح هاست.

دیگر خبرها

  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود
  • جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری
  • فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • ظرفیت آرامستان گرگان تکمیل است/ گورستان جدید سال آینده بهره‌برداری می‌شود
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره برداری می رسد؛ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد/ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • بهره برداری از دومین دستگاه رادیولوژی بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان