Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی استقلال می‌گوید تیمش کار ساده‌ای برابر مس کرمان ندارد.

به گزارش ایران اکونومیست، ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل مس کرمان در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: مس کرمان تیمی است که در هفته گذشته گل‌های زیادی زد و باعث شگفتی شد. این تیم به تازگی به لیگ برتر آمده است و نشان داده است که تیم خوبی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مس کرمان از نظر امتیاز با ما برابر است. ما در لیگ برتر تیم ضعیفی نداریم.

او در پاسخ به این سوال که چه زمانی به شناخت کامل از استقلال خواهید رسید، گفت: نمی‌شود شناخت ۱۰۰ درصدی ایجاد شود. من ایده‌های زیادی در فاز حمله و دفاع دارم. زمان می‌خواهد تا چیزهایی که می‌خواهم عملی شود. از رفتار بازیکنانم فعلا راضی هستم و مسائلی که مد نظرم است، در میدان پیاده می‌شود. بازی فقط بحث تهاجمی نیست. در بازی مقابل سپاهان و ملوان، حریف منتظر تک فرصت‌های گلزنی است. مس کرمان تیمی است که می‌خواهد از استقلال امتیاز بگیرد و منتظر اشتباهات کوچک هستند تا به گل برسند. اگر بخواهیم با یک بازی مثبت پیش برویم و مثبت کار کنیم، می‌توانیم ریسک کنیم. ما تیمی نخواهیم بود که منتظر حریف باشیم. باید حریف خود را کنترل کنیم و برای اینکه اینطور بازی کنیم، باید از نظر فیزیکی و ذهنی آماده باشیم.

سرمربی استقلال درباره مسائلی در خصوص جادوگری در فوتبال گفت: دوست ندارم به این مسائل اعتقاد داشته باشم. یک نفر در فوتبال به من گفت امکان هر چیزی وجود دارد. برخی مربیان می‌شناسم که خرافاتی هستند. من مذهبی هستم ولی این مسائل را دخیل نمی‌کنم.

ساپینتو در خصوص کسب عنوان‌های قهرمانی برای استقلال گفت: این چیزی است که آرزوی من است و سعی و تلاش خود را می‌کنیم. تنها ما نیستیم و ۳ تیم دیگری هم هستند که این آرزو را دارند. تمرکز ما روی بازی‌های بعدی است.

او درباره ترکیب دفاعی تیمش گفت: من نمی‌خواهم درباره استراتژی تیم صحبت کنم. ما برای هر بازی استراتژی متفاوت داریم. فردا خواهید دید که چه برنامه‌ای داریم.

سرمربی استقلال درباره حضور هواداران در استادیوم آزادی خاطرنشان کرد: منتظر هستم که این فضای عالی را با خانواده خودم و طرفداران تجربه کنم. امیدوارم هیجان را تا آخرین لحظه در بازی ببینم. فردا همه باهم می‌جنگیم. ۹۰ دقیقه می‌جنگیم تا سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم.

ساپینتو درباره رفتارهایی که در کنار خط در ۲ بازی اخیر استقلال داشته است، گفت: من یک فرد عاطفی هستم اما در آخرین بازی، یک بخش‌هایی از بازی ناامیدکننده بود. ما خوش‌شانس نبودیم و گل خوردیم. تصمیم‌های غلط داوری هم در بازی با ملوان تاثیرگذار بود. در بازی با سپاهان هم یک پنالتی برای ما نگرفتند. این چیزها دست به دست هم داد که واکنش‌های من را در پی داشته باشد. در آخرین بازی هم گل پیمان بابایی درست بود. بعضی وقت‌ها این چیزها باعث واکنش آدم می‌شود. من می‌خواهم کسی به کس دیگر بی‌احترامی نکند. در بازی با ملوان از گروه پزشکی تحریک شدم. آن‌ها برای حمایت از تیم‌شان نیامدند و باید کار خودشان را انجام دهند. این تحریک خیلی بزرگی بود. ببخشید که من عالی نیستم. من به عنوان مربی باید رفتار خوبی داشته باشم اما من را تحریک نکنید. این یک بازی عاطفی است.

ادامه دارد...

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: تیم فوتبال استقلال تهران ، فرزاد حسین خانی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران فرزاد حسین خانی مس کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۵۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی موسوی، پیشکسوت استقلال: وجود VAR در هفته‌های پایانی الزامی است / استقلال باید تا دقیقه ۹۰ متمرکز باشد

علی موسوی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به پیروزی این تیم مقابل شمس‌آذر قزوین در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر باشگاه‌های ایران، اظهار داشت: استقلال عملکرد خیلی خوبی را در بازی با شمس‌آذر به نمایش گذاشت و تا دقیقه ۸۰ مسلط به بازی بود اما متاسفانه در حالی که سه بر صفر از رقیب پیش بودند بازی را رها و به یک‌باره ۲ گل دریافت کردند!

وی افزود: به نظرم این تصور بین بازیکنان استقلال به وجود آمد که پیروز میدان شده‌اند و به همین دلیل برای دقایقی حریف را دست کم گرفتند. این اتفاق نباید تکرار شود. بازیکنان باید تا آخرین دقیقه بازی تمرکز خود را حفظ کنند.

پیشکسوت استقلال اضافه کرد: در روزهایی که لیگ برتر به اوج حساسیت رسیده است، فدراسیون باید نظارت دقیق‌تری به این رقابت‌ها داشته باشد و امیدوارم از VAR استفاده کند.

موسوی ادامه داد: استقلال در حال حاضر صدرنشین لیگ برتر است و شانس زیادی برای قهرمانی در لیگ برتر دارد. الان بازی هر هفته برای این تیم حکم قهرمانی را دارد و استقلال باید بازی‌های آینده را با دقت و قدرت بیشتری پیگیری کند.

مهاجم سال‌های دور استقلال به دیدار این تیم برابر تراکتور در هفته بیست‌وپنجم نیز اشاره کرد و گفت:‌ بازی با تراکتور برای استقلال از اهمیت زیادی برخوردار است و در خانه حریف مسابقه حساسی را در پیش دارد و اگر بتواند این تیم را در تبریز شکست دهد، گام بلندی برای قهرمانی بر خواهد داشت.

بازیکن اسبق استقلال به موضوع واگذاری سرخابی‌ها نیز اشاره و اضافه کرد: واگذاری استقلال اتفاق خوشایندی برای این تیم خواهد بود و به طور حتم بسیاری از مشکلات مالی آبی‌پوشان از بین خواهد رفت. مهم‌ترین اتفاق این واگذاری برطرف شدن مالکیت مشترک سرخابی‌ها بود و امیدوارم مجوز حضور آنها در لیگ قهرمانان صادر شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • علی موسوی، پیشکسوت استقلال: وجود VAR در هفته‌های پایانی الزامی است / استقلال باید تا دقیقه ۹۰ متمرکز باشد
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و تایلند ‌در فینال جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ۳ و آنلاین
  • شاه‌کلید نکونام برای بازکردن قفل قهرمانی در تبریز!
  • وست هم ۲ - ۲ لیورپول/ خداحافظی رسمی کلوپ و تیمش با رقابت بر سر قهرمانی + فیلم
  • استقلال درس خوبی از شمس آذر گرفت/ نباید تراکتور را دست کم بگیرند
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است
  • پرش شش‌گام؛ آخرین قدم‌های استقلال برای قهرمانی، زیر ذره‌بین
  • خداداد: سرنوشت دست استقلال است
  • نصرتی: با استقلال خیلی راحت‌تر بازی می‌کنیم