Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@01:16:42 GMT

سقوط یک زن به گودال پروژه مسکونی در شیراز

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۳۷۹۴۴

سقوط یک زن به گودال پروژه مسکونی در شیراز

ایسنا/فارس به گفته رئیس سازمان آتش نشانی شیراز، یک بانوی ۳۹ ساله در این کلانشهر هنگام عبور از اطراف محل گود برداری پروژه مسکونی به عمق ۳متری، سقوط کرد و روانه بیمارستان شد.

محمدهادی قانع پنج‌شنبه سوم شهریور در خصوص این حادثه به خبرنگاران گفت: با اطلاع رسانی شهروندان به سامانه ۱۲۵ مبنی بر سقوط شخصی به درون زمین گود برداری شده در ساعت ۲۱:۰۵ دقیقه شب گذشته، ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۷ و ۱۲  این سازمان را به محل حادثه واقع در خیابان سلحشور اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: بانوی ۳۹ ساله‌ای در محل احداث یک ساختمان در حال عبور بود که ناگهان به دلیل نبود اعلام هشدار دهنده در اطراف محل گود برداری از ارتفاع ۳ متری به درون زمین گودبرداری شده، سقوط کرد.

به گفته قانع، با توجه به مصدومیت این فرد از ناحیه پا، آتش نشانان با رعایت اصول ایمنی، وارد محل حادثه شدند و پس از فیکس کردن مصدوم بر روی برانکارد، با استفاده از تجهیزات نجات، وی را با هماهنگی عوامل اورژانس از کف زمین گودبرداری شده به بالا و سطح زمین منتقل کرده و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند تا سریعا به بیمارستان انتقال یابد.

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز گفت: نیروهای آتش نشانی پس از ایمن سازی کامل محل حادثه و ارائه تذکرات ایمنی به ماموریت خود پایان دادند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی سازمان آتش نشانی شیراز سقوط حادثه سقوط از ارتفاع آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۷۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۲۷۲ عملیات امداد و نجات توسط آتش نشانی شیراز

ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز از انجام ۲۷۲ عملیات امداد و نجات طی یک هفته گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس، ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز در گزارش عملکرد هفتگی این سازمان که _ شنبه هشتم اردیبهشت _ منتشر شد، اعلام کرد در بازه زمانی یکم تا هفتم اردیبهشت تعداد ۵ هزار و ۲۵۶ تماس با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی صورت گرفت که بیش از ۲ هزار و ۱۳۹ تماس مزاحمت تلفنی بوده است.

بر اساس این گزارش طی یک هفته گذشته ۱۵۲۱ آتش‌نشان به عملیات‌ها اعزام شدند که مجموع عملیات‌های انجام شده ۴۰۲ مورد بوده است.

در این گزارش همچنین آمده است از مجموع عملیات‌های انجام شده، ۵۰ عملیات مربوط به حریق، ۲۷۲ عملیات امداد و نجات، ۴۲ بازدید پیشگیرانه و ۴۳۵ مورد مربوط به اعزام ناوگان بوده است.

کد خبر 748471

دیگر خبرها

  • کرمان/ فوت پسربچه ۵ ساله در سایه اهمال کاری‌ ها
  • حریق در پشت بام یک منزل مسکونی در مشهد اطفا شد
  • انجام ۲۷۲ عملیات امداد و نجات توسط آتش نشانی شیراز
  • فرصت سرمایه‌گذاری ۱۲۰ همتی سازمان ملی زمین و مسکن
  • نجات کودک ۳ ساله از چاه ۷ متری در شیراز
  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • رفع ۱۰ نقطه حادثه‌خیز آذربایجان شرقی تا پایان سال‌جاری
  • انفجار منزل مسکونی در قم یک مصدوم داشت
  • فرونشست عمیق زمین در تقاطع کلاهدوز و قاضی طباطبایی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • حادثه انفجار گاز در یک منزل مسکونی در نیشابور