Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@03:51:22 GMT

حقایق دفاع مقدس در آموزش و پرورش تبیین شود

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۳۸۵۳۳

حقایق دفاع مقدس در آموزش و پرورش تبیین شود

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید علیرضا عبادی صبح پنج شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: انقلاب اسلامی در شرایطی به پیروزی رسید که استکبار با سرعت هر مانعی را از سر راه خود بر می‌داشت.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه در آن زمان آمریکا با قلدری تمام حتی دولت‌ها را عوض می‌کرد، بیان کرد: اما انقلاب اسلامی در برابر زیادی خواهی‌های استکبار ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبادی ادامه داد: استکبار نیز در برابر انقلاب اسلامی یک حمله نظامی را با نام و اسم صدام شروع کرد و ما نیز در شرایطی که حتی سیم خاردار به ما نمی‌دادند مجاهدانه ایستادگی کردیم.

وی اظهار کرد: اگر به سال‌های هشت سال جنگ تحمیلی، دفاع مقدس می‌گوئیم به واسطه همین ایثارگری‌ها و مجاهدت‌های با دست خالی و پیروزی‌های قدرتمندانه بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: استکبار برای خلع سلاح ما به دروغ علت پیشرفت‌های علمی ژاپن و …را کنار گذاشتن سلاح و مسائل نظامی عنوان می‌کند که یک فریب است.

عبادی یادآور شد: این در حالی است که اگر قدرت نظامی را کنار بگذاریم به سمت نابودی خواهیم رفت.

وی با تأکید با اینکه باید در آموزش و پرورش فصل مجزایی برای تبیین دفاع مقدس اختصاص داده شود، گفت: والدین نیز باید این ارزش‌ها را به فرزندان خود منتقل کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به ندای عدالت خواهی ملت‌ها در سراسر دنیا بیان کرد: اشتیاق برای حضور در مراسم پیاده روی اربعین نمونه‌ای از این حس عدالتخواهی است.

غلامرضا فلاحی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی نیز در این جلسه گفت: تلاش ما بر این است که حدأکثر تا هفته دفاع مقدس سال آینده تمام ۲۱ یادمان نیمه تمام شهدای گمنام را به پایان برسانیم.

وی یادآور شد: در سال گذشته تدوین ۷۸ کتاب در حوزه دفاع مقدس در خراسان جنوبی شروع شد که توانستیم از این تعداد ۵۸ کتاب را به پایان برسانیم.

فلاحی با ابراز خرسندی از شروع عملیات اجرایی باغ موزه دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: برای موزه بین المللی صحرای طبس نیز از محل مصوبات سفر اعتبار بسیار خوبی در نظر گرفته شده است.

کد خبر 5572473

منبع: مهر

کلیدواژه: سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیرجند هفته دولت بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه اربعین حسینی گرگان اربعین 1401 آمار کرونا اردبیل شیوع کرونا قزوین خراسان رضوی بیرجند گناوه نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۸۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلد سوم تاریخ شفاهی دفاع مقدس به زودی چاپ می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما؛ مجموعه کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس که تا کنون دو جلد از آن به چاپ رسیده عملیات بیت المقدس و رمضان را روایت کرده است.
از تاسیس سپاه پاسداران در اهواز تا عملیات مختلف و ورود به خاک عراق موضوعاتی است که دراین کتاب به آن پرداخته شده است.
جلد اول این کتاب به خاطرات دوران کودکی تا خرداد ۶۱ و جلد دوم کتاب از تیرماه ۶۱ تا اسفنده سال ۶۴ را روایت می‌کند.
خاطرات سال‌های پایانی جنگ به روایت احمد غلامپور در جلد سوم آن منتشر می‌شود

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شرکت ۲۷ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی در امتحانات نهایی
  • رشد ۸ درصدی توسعه متوازن رشته‌ای/ شرکت ۲۷ هزار نفر در امتحانات نهایی خرداد ماه
  • پیش‌بینی می‌کنیم سال آینده کمبود نیروی انسانی نداشته باشیم
  • ۱۰ هزار و ۲۰۸ معلم جدید در خراسان رضوی جذب می‌شوند
  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • انعقاد تفاهم‌نامه‌ بنیاد نخبگان و آموزش و پرورش خراسان جنوبی
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • جلد سوم تاریخ شفاهی دفاع مقدس به زودی چاپ می‌شود
  • رویداد «دختران حاج قاسم» آموزش فرماندهی جهاد تبیین است
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان