Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا جواد قناعت روز پنجشنبه در نشست شورای هماهنگی ادارات تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خراسان جنوبی که با حضور سرپرست این وزارتخانه در دفتر استاندار برگزار شد افزود: با توجه به این ظرفیت‌ها درخواست‌هایی از شرکت‌های تابعه صورت گرفته که برخی در حال بررسی و برخی راکد مانده است و هنوز کلنگ‌زنی در این زمینه نداشته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با توجه به مدیریت هیات امنایی بیمارستان میلاد بیرجند که درگیر مشکلاتی بوده و ممکن است استان را درگیر کند درخواست می‌شود این بیمارستان در اسرع وقت از حالت هیات امنایی خارج و به‌صورت ملکی تغییر ماهیت پیدا کند.

استاندار خراسان جنوبی ماهیت مدیریتی، رشد چند برابری قیمت دارو و تجهیزات، نبود پشتیبانی و حمایت هلدینگ درمان، تخصیص نیافتن سرمایه در گردش، پوشش ندادن هزینه‌های بیمارستان، بدهی معوق پزشکان و بدهی حق بیمه را از مهمترین مشکلاتی عنوان کرد که در صورت رفع نشدن آنها در آینده نزدیک این بیمارستان را با مشکلاتی بیشتری مواجه می‌کند.

وی افزود: شهرستان قاینات دارای ۶۰ هزار بیمه شده تامین اجتماعی است که با بهره‌برداری از کارخانه فولاد قاینات و پوشش بیمه‌ای شهرستان زیرکوه این آمار افزایش چشمگیری خواهد داشت اما هیچ گونه بیمارستانی در این زمینه تاسیس نشده و نیاز به تاسیس بیمارستان حداقل ۳۲ تختخوابی در این شهرستان احساس می‌شود.

قناعت گفت: زمین این بیمارستان را که حدود ۱۰ میلیارد تومان قیمت دارد، خیرین اهدا کردند و در صورت ورود تامین اجتماعی آماده ساخت است.

وی کمبود پزشک متخصص و عمومی را از دیگر مشکلات این استان عنوان کرد و گفت: امیدواریم با ایجاد برخی مشوق‌ها به‌خصوص مشوق منطقه محروم بتوان انگیزه ورود پزشکان متخصص به این استان را فراهم کرد.

تخصیص خط اعتباری ویژه برای تعاونی‌ها، مسکن و هزینه درمان معلولان، پروژه‌های نیمه‌تمام، افزایش سرانه اشتغال و تعیین تکلیف هتل کویر بیرجند از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود.

در ادامه تفاهم‌نامه‌ای در ارتباط با چگونگی تشکیل و افزایش تعاونی‌ها بین سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و استاندار خراسان جنوبی امضا شد.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که دیروز وارد بیرجند شد، در دومین روز هفته دولت از کارگاه‌های آموزش مهارتی در حوزه برق و الکترونیک بازدید کرد و طرح‌های گازرسانی استان نیز با حضور وی در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند افتتاح شد.

برچسب‌ها شستا جواد قناعت خراسان جنوبی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی سرمایه گذاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شستا جواد قناعت خراسان جنوبی شستا جواد قناعت خراسان جنوبی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی سرمایه گذاری کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی وزارت تعاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۰۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکوه طبس رکورددار بیشترین بارندگی در خراسان جنوبی

لطفی کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ایستگاه پیکوه از توابع طبس با ۲۱ میلی متر بیشترین بارش را ثبت کرده است. 

او افزود: بعد از آن ایستگاه ابراهیمی ۱۴ میلی متر، قدمگاه و کهنو ۱۲ میلی متر، چاهداشی ۱۰ میلی متر، النگ ۸ میلی متر، حسین آباد و بغداده ۷ میلی متر، جنوب شهر بیرجند ۶ میلی متر، چاه دراز و حیدرآباد ۵ میلی متر بارش را ثبت کردند.

لطفی بیان کرد: برای امروز و فردا با توجه به تضعیف سامانه بارشی گاهی افزایش ابر و افزایش سرعت وزش باد و بارش را به شکل پراکنده در استان می‌توانیم انتظار داشته باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • اجرای ۷۹ پروژه بازآفرینی شهری در محلات خراسان جنوبی
  • همایش روز شوراهای خراسان جنوبی برگزار شد
  • بیش از ۱۳ درصد مساحت شهرها، محدوده هدف بازآفرینی شهری است
  • پیش‌بینی۲۸۷ شعبه أخذ رأی برای دور دوم انتخابات خراسان جنوبی
  • آمادگی سه شهرستان خراسان جنوبی برای دور دوم انتخابات مجلس
  • آب شرب روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • پیکوه طبس رکورددار بیشترین بارندگی در خراسان جنوبی
  • آب شرب روستا‌های سیل زده خراسان جنوبی وصل شد
  • آب روستا‌های سیل زده خراسان جنوبی وصل شد
  • امدادرسانی هلال احمر بیرجند به ۱۶ نفر متاثر از سیلاب