Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، ۲ طرح آبرسانی با اعتبار هزینه شده و یا پیش بینی شده ۲۲ میلیارد ریال در روستاهای بخش مرکزی لارستان افتتاح و کلنگ زنی شد

آغاز عملیات اجرایی طرح آبرسانی و حفر یک حلقه چاه آب آشامیدنی در روستای علی آباد بخش مرکزی لارستان و با اعتبار پیش بینی شده افزون بر ۱۱ میلیارد ریال یکی از طرح های مهم در هفته دولت امسال بود که عملیات اجرایی آن آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشدار مرکزی لارستان گفت: برای حفر، تجهیز، برق رسانی این چاه و نیز نصب مخزن، لوله گذاری و خط  انتقال ، مبلغ ۱۰ میلیارد ریال پیش بینی شده است که با اجرای کامل این طرح بیش از ۲ هزار نفر در روستای علی آباد از آب آشامیدنی سالم بهره مند خواهند شد.

اردشیر مکاری افزود: همچنین اجرای طرح بازسازی شبکه توزیع آب روستاهای زاهد محمود و احمد آباد با اعتباری افزون بر ۱۱ میلیارد ریال یکی دیگر از طرح های مهم افتتاح شده در سومین روز از گرامیداشت هفته دولت بود.

وی تصریح کرد: با اجرای این طرح شبکه فرسوده و قدیمی از مدار خارج شد و مدیریت شبکه توزیع، با رعایت کامل استانداردهای لازم، نوسازی شبکه توزیع آب شرب روستاهای زاهدمحمود و احمد آباد از توابع بخش مرکزی لارستان در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به بهبود فشار آب و کاهش هدر رفت آب با اصلاح و بازسازی شبکه آبرسانی این روستا خاطر نشان کرد: با اجرای این عملیات ضمن ارتقای خدمات، شاهد جلب رضایت مشترکان روستای زاهد  محمود و احمد آباد از وضعیت آبرسانی خواهیم بود.

مکاری طول عملیات شبکه جدید را بیش از چهار هزار و ۵۰۰ متر ذکر کرد و گفت: این طرح با اعتباری افزون بر ۱۱ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و توازن انجام شد و ۴۷۰ نفرهم از نعمت آب شرب سالم بهره مند شدند.

او عنوان کرد: همچنین یک مخزن ۱۰۰ متر مکعبی آب در روستای اوه نیز با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد ریال خریداری که در این روستا نصب شده است.

بخشدار مرکزی لارستان همچنین بهره برداری از سه هزار و ۵۰۰ متر مربع  زیرسازی و آسفالت معابر روستای هرمود مهرخویی در بخش مرکزی لارستان را از دیگر طرح های مهم در سومین روز گرامیداشت هفته دولت عنوان کرد.

وی بیان کرد: برای این طرح رقمی افزون بر ۹ میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی هزینه شده است.

تاکنون و ظرف یک سال گذشته در راستای محرومیت زدایی روستاها و مناطق محروم رقمی افزون بر ۲۵۰ میلیارد ریال هزینه زیرسازی، آسفالت و بهسازی معابر در ۳۰ روستای شهرستان لارستان شده است.

امروز همچنین یک دستگاه افزاینده ولتاژ برق برای روستاهای هرمودمهرخویی، زاهدمحمود، علی آباد، احمد آباد و اوه بخش مرکزی لارستان بهره برداری شد که برای اجرای این طرح ۶۰ میلیارد ریال از سوی شرکت توزیع برق هزینه شده است.

با نصب این دستگاه مشکل افت ولتاژ بیش از هزار مشترک در روستاهای بخش مرکزی شامل هرمودمهرخویی، زاهدمحمود، علی آباد، احمد آباد و اوه مرتفع شد.

همچنین چند طرح عمرانی، خدماتی و آموزشی چهارشنبه همزمان با نخستین روز از هفته گرامیداشت دولت در شهر دهکویه و روستای کورده بخش مرکزی لارستان و با حضور جمعی از مسئولان محلی افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

این طرح ها با مشارکت و همراهی خیرین و دولت افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد که مجموع اعتبارات هزینه شده و یا پیش بینی شده این چند طرح، افزون بر ۲۴۰ میلیارد ریال بوده است.

برچسب‌ها هفته دولت افتتاح طرح لارستان آبرسانی دولت مردمی پروندهٔ خبری یکسال با «دولت مردم»

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت افتتاح طرح لارستان هفته دولت افتتاح طرح لارستان آبرسانی دولت مردمی بخش مرکزی لارستان عملیات اجرایی میلیارد ریال پیش بینی شده هفته دولت احمد آباد هزینه شده علی آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۵۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود

مصطفی سلیمی مفرد در بازدید از روستای چم درواهی بخش آب‌پخش در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امروز با همراهی کارشناسان فنی این بخشداری از روستای چم درواهی بازدید شد.

سرپرست بخشداری آب‌پخش افزود: پس از برگزاری نشست با تعدادی از اهالی روستای چم در واهی، احداث زمین والیبال، اصلاح و تعریض ورودی روستا، آسفالت کوچه‌ها و نصب برج روشنایی در ورودی این روستا از مهم‌ترین مطالبات مردم هستند که پیگیری می‌شود.

کد خبر 6090445

دیگر خبرها

  • ۲ مدرسه خیر ساز در جوادآباد ورامین افتتاح می‌شود
  • افتتاح ۱۷۶ طرح عمرانی با کمک شوراهای اسلامی در استان
  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند
  • مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود
  • بررسی اقدامات انجام شده برای تامین آب شرب روستاهای مرزی اسلام آباد، دیناران و دولکان
  • افتتاح دو طرح عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • میدان دام کاج؛ در محاصره سگ‌های ولگرد
  • توسعه عمرانی در روستاهای بخش ریگ تسریع می‌شود
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار