Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی امام جمعه تبریز ضمن تشریح بخشی از اقدامات دولت آیت الله رئیسی، گفت: دولت سیزدهم طی این ۱۲ ماه اقدامات ارزشمندی در سراسر کشور انجام داده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم در خطبه های نمازجمعه این هفته تبریز اظهار کرد: فرهنگ عمومی جامعه باید اصلاح شود و راهکار رسیدن به عدالت، ترویج افکار مبارزه با اشرافی‌گری در ذهن مردم است و نمی‌توان آن را با دادگاه و امثال آن علاج کرد، باید تلاش کرد تا فرهنگ جامعه را در مبارزه با اشرافی‌گری در ذهن مردم اصلاح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن گرامیداشت هفته دولت، ادامه داد: از تمامی مسئولین ادارات که به مناسبت هفته دولت در میز خدمت حضور یافته بودند، تشکر می‌کنم به‌ویژه از میز بهداشت و درمان که با حضور وزیر بهداشت انجام شد، قدردانی می‌کنم. 

وی افزود: به نمایندگی از همه مردم به تمامی خدمتگزاران دولتی و استانی خدا قوت و دست مریزاد می‌گویم که برای رفع مشکلات مردم تلاش می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل هاشم خاطرنشان کرد: هفته دولت، هفته‌ی قدردانی از دولتمردانی است که در راه خدمت به مردم قدم بر می‌دارند، شهیدان رجایی و باهنر دو فرد با برکت و انسانی اسلامی و انقلابی بودند که تا ابد نام آنها به یادگار می‌ماند که با عمل صالح خود استوار ماندند و از یادها فراموش نمی‌شوند.

وی گفت: هفته دولت یادآور تلاش‌های ایثارگرانه، همت جهادی و خدمات خالصانه شهیدان رجایی، باهنر و تمامی شهیدانی است که در راه وفاداری به آرمان‌های انقلاب اسلامی خون خود را تقدیم انقلاب کردند و این هفته بهانه‌ای برای ارائه خدمات دولت خدمتگزار است که دولت سیزدهم تلاش‌های بسیاری انجام داده و خدمات ارزشمندی در این مدت انجام داده است.

امام جمعه تبریز، همچنین یادآور شد: از آیت الله رئیسی تشکر می‌کنیم که در مدت ۱۲ ماه، ۳۱ سفر استانی داشته، بیش از ۴۵۰۰ طرح را به تصویب رسانده، بیش از ۱۰۰ مورد بازدید سر زده و ۳۷۶ سفر توسط ۳۲ وزیر و معاون رئیس جمهور از ۲۷۲ شهرستان کشور انجام شده است که این اقدامات بسیار ارزشمند هستند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: ما منکر مشکلات نیستیم، منکر مشکلات معیشتی و اقتصادی نیستیم و جا دارد از دست اندرکاران مربوطه که در راستای حل مشکلات مردم کشور تلاش می‌کنند، تشکر کرد.

وی با اشاره به اینکه وزیر بهداشت از افتخارات آذربایجان است که در کابینه حضور دارد، متذکر شد: واکسیناسیون سراسری کشور به صورت شبانه روزی، واردات بیش از ۱۶۰ میلیون دُز واکسن کرونا، تولید بیش از ۶۰ میلیون دُز واکسن داخلی و آماده سازی زمینه صادرات آنها، تزریق بیش از۶۷ میلیون و ۷۰۰ هزار واکسن دز اول و ۵۷ میلیون و ۹۰۰ هزار دز دوم و ۲۸ میلیون و ۸۰۰ هزار دز سوم، واکسیناسیون بیش از ۲.۵ میلیون نفر از اتباع خارجی، افزایش تعداد داروخانه‌ها، پوشش بیمه رایگان سلامت برای بیش از پنج میلیون و ۷۰۰ نفر از مردم، پوشش بیمه ناباروری، طرح نسخه نویسی الکترونیکی پس از ۱۶ سال و صدور ۹۸ درصد از نسخ بیمه شدگان سلامت به صورت الکترونیکی، اصلاح تعرفه خدمات پرستاری، تصویب افزایش ظرفیت دانشجویان پزشکی، تصویب صندوق حمایت از بیماری خاص، تدوین طرح دارویار با هدف مقابله با قاچاق معکوس با پوشش ۱۱۹ قلم دارو بدون نسخه و ۳۶۶ قلم داروی ضروری از اقدامات وزارت بهداشت در این مدت بوده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: وقت کشی آمریکا در مذاکرات نشانه استیصال او در مواجه با ایران است؛ پس از رد و بدل شدن طرح‌ها و برگه‌های توافق ایران و مذاکره کنندگان غربی و پیشنهادات نهایی ایران به اروپا و آمریکا تا زمان تحریر نهایی آن، ده روز است که آمریکا با تعلل و وقت کشی از پاسخ به ایران طفره رفته درحالیکه نماینده اتحاد اروپا گفته است ایران پیشنهادات خوبی ارائه کرده است. 

به گزارش ایسنا، امام جمعه تبریز در پایان تاکید کرد: آمریکا با وقت کشی و تعلل به دنبال ایجاد سختی و فرسایشی در ایران بوده که با فضاسازی داخلی توسط دلدادگان غربی، دولتمردان نظام جمهوری اسلامی ایران را به کوتاه آمدن در زیاده خواهی استکبار وادار کند اما ریاست جمهوری مطرح کردند که هرگز از منافع و مصالح حقیقی ملت ایران کوتاه نخواهند آمد.  

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی نماز جمعه تبریز نماز جمعه انجام داده هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۶۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایابی بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی اشتباه است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی شهریاری عصر شنبه در آئین افتتاح افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی که در محل بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: شانزده هزار تخت بیمارستانی افتتاح شده در دولت سیزدهم متعلق به دولت قبل بوده است.

وی در ادامه افزود: بیمارستان هزار تخت خوابی شهدای تجریش نیز جز همان طرح‌های آماده افتتاح و در مرحله نصب تجهیزات بود که در دولت سیزدهم این مهم به سرانجام رسید.

منتخب مردم بجنورد، مانه، سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در دولت سیزدهم غوغا نشده است و در همه دولت‌ها به مردم خدمت شده است.

شهریاری گفت‌: برخورداری خراسان شمالی از تخت بیمارستانی از متوسط کشوری بسیار پایین است و مردم در روستاها نیز از بسیاری از خدمات محروم هستند.

وی بیان کرد: جایابی بیمارستان مادر و کودک در خراسان شمالی اشتباه است و با توجه به دسترسی پایین مردم باید در این تصمیم تجدیدنظر شود.

منتخب مردم بجنورد، مانه، سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بحران پزشکی در کشور با توجه به میزان مهاجرت غیرقابل تصور نیست.

کد خبر 6090459

دیگر خبرها

  • اعزام ۱۴ هزار خوزستانی زائر اولی به مشهد در دولت سیزدهم
  • افتتاح ۱۷۶ طرح عمرانی با کمک شوراهای اسلامی در استان
  • جایابی بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی اشتباه است
  • تشریح اقدامات بسیج ورزشکاران در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی
  • اقدامات قابل توجه دولت سیزدهم در حوزه مدرسه‌سازی جای قدردانی دارد
  • ۵ هزار خوابگاه متأهلی تا پایان دولت سیزدهم احداث می‌شود
  • اقدامات دولت سیزدهم بر اساس نیاز خراسان شمالی بوده است
  • انجام ۶ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • بیش از ۲ و نیم میلیون فرصت شغلی در دولت سیزدهم ایجاد شد
  • تخصیص یارانه دارو به خوبی انجام نمی شود / تلاش دولت برای تثبیت قیمت نان در 1403 با سه برابر کردن یارانه