Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@23:44:49 GMT

دومین برد منچستریونایتد در اولین بازی کاسمیرو

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۵۸۰۸۲

دومین برد منچستریونایتد در اولین بازی کاسمیرو

هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس، عصر امروز (شنبه) با انجام یک بازی در ورزشگاه سنت‌ماری آغاز شد که در آن تیم فوتبال منچستریونایتد با نتیجه یک بر صفر میزبان خود ساوتهمپتون را شکست داد.

در این بازی که اریک تن‌هاخ سرمربی شیاطین سرخ بار دیگر کریستیانو رونالدو را نیمکت‌نشین کرد (او را در دقیقه 68 به جای جیدون سانچو به میدان فرستاد) و کاسمیرو ستاره برزیلی جدید من‌یونایتد هم در دقیقه 80 اولین بازی‌اش را برای این تیم انجام داد، برونو فرناندز در دقیقه 55 تنها گل مسابقه را به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب دومین پیروزی متوالی منچستریونایتدی‌ها پس از برد خانگی هفته گذشته‌شان برابر لیورپول رقم خورد و این تیم 6 امتیازی شد و به رده ششم جدول صعود کرد.

امروز 6 بازی دیگر در هفته چهارم لیگ برتر انگلیس برگزار می‌شود که در مهمترین آنها از ساعت 18 به وقت تهران چلسی میزبان لسترسیتی خواهد بود، منچسترسیتی از کریستال پالاس پذیرایی می‌کند و لیورپول در آنفیلد به مصاف بورنموث می‌رود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آیت الله ناصری مذاکرات وین سامانه سماح انتخابات فوتبال پیاده روی اربعین هفته دولت کریستیانو رونالدو منچستریونایتد لیگ برتر انگلیس آیت الله ناصری مذاکرات وین سامانه سماح انتخابات فوتبال پیاده روی اربعین هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۸۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی منچستریونایتد ۱-1 برنلی (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)

تیم اریک تن هاخ حتی از بردن تیم در حال سقوط در خانه خودش، عاجز است.

دانلود (67MB)

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام + فیلم
  • لیگ برتر انگلیس/ منچستر متوقف شد؛ شفیلد سقوط کرد
  • تن هاخ: منچستریونایتد در حال حاضر یکی از پویاترین و سرگرم کننده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است
  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۱-1 برنلی (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • خلاصه بازی منچستریونایتد و برنلی + فیلم
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • خلاصه‌بازی لیورپول و وستهم + فیلم
  • منچستریونایتد - برنلی؛ ترکیب رسمی
  • (تصاویر) زنان فوتبالیستی که مردان از بازی مقابل آنها می‌ترسیدند!
  • ساعت پخش بازی منچستریونایتد و برنلی امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳