Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، در مراسم افتتاح این ۲ طرح عمرانی - خدماتی شامل ایستگاه "TBS" گاز و ساختمان آزمایشگاه مرکزی کلاله که روز یکشنبه و به صورت جداگانه برگزار شد، مدیرعامل شرکت گاز گلستان گفت: برای عملیات اجرایی ایستگاه تی بی اس شماره ۲ این شهرستان با ظرفیت ۲۰ هزار مترمکعب گاز افزون بر ۷۵ میلیارد ریال از منابع ملی هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی طالبی افزود: این پروژه دارای سه کیلومتر خط انتقال و تغذیه است که با افتتاح آن علاوه بر تقویت شبکه گاز کلاله، توان گازرسانی به مشترکان جدید در محلات مختلف این شهر فراهم خواهد شد.

به گفته وی، ایستگاه "TBS"شماره یک شهر کلاله ظرفیت ۱۰ هزار مترمکعب گاز را داشت.

همچنین در مراسم جداگانه ساختمان آزمایشگاه مرکزی شهر کلاله با اعتبار ۱۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

به گفته سعید گل فیروزی رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان، عملیات اجرایی ساخت این پروژه در سال ۹۶ با زیربنای ۴۴۰ متر مربع توسط این دانشگاه آغاز شده بود.

به گزارش ایرنا، در سفر استاندار گلستان به کلاله همچنین عملیات ساخت جایگاه سوخت فرودگاه شهدای این شهرستان نیز با اعتبار پیش بینی شده ۴۵۰ میلیارد ریال آغاز شد.

افتتاح ایستگاه تغذیه گاز در کلاله

امسال ۴۹۰ پروژه عمرانی، تولیدی، اقتصادی و اشتغالزا طی هفته دولت در کلاله افتتاح شده یا عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد که با انجام آن برای ۴۲۸ نفر از جویندگان کار فرصت شغلی ایجاد می‌شود.

برای عملیات اجرایی پروژه‌های هفته دولت در کلاله که ۹۷ طرح آن عمرانی و ۳۹۳ پروژه دیگر آن تولیدی و اقتصادی است، در مجموع هزار و ۶۸۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از منابع ملی، استانی و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی هزینه شده و خواهد شد.

برای پروژه‌های عمرانی و زیربنایی هفته دولت در کلاله هزار و ۴۷۶ میلیارد ریال و برای طرح‌های تولیدی و اقتصادی این شهرستان نیز افزون بر ۲۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است.

آغاز عملیات اجرایی ساخت جایگاه سوخت کلاله با ۴۵۰ میلیارد ریال، بهره برداری از خط انتقال آب آشامیدنی از آق سو به کلاله به اعتبار ۱۴۰ میلیارد ریال، اجرای خط تغذیه و تقویت TBS شماره ۲ شرکت گاز با هزینه ۷۵ میلیارد ریال، افتتاح طرح های گردشگری با هزینه تقریبی ۱۱۹ میلیارد ریال، بهره‌برداری از ۲ واحد حوزه بهداشت و درمان با اعتبار تقریبی ۵۷ میلیارد ریال، اجرای طرح‌های عمرانی شهرداری با ۳۰ میلیارد ریال، تامین برق مشترکان با ۷۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و حفر و تجهیز یک حلقه چاه آب با ۶۵ میلیارد ریال از مهمترین پروژه های قابل افتتاح و کلنگ زنی این شهرستان در هفته دولت است.

شهرستان کلاله با افزون بر ۱۳۰ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

برچسب‌ها گنبدکاووس هفته دولت افتتاح پروژه گلستان کلاله

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس هفته دولت افتتاح پروژه گنبدکاووس هفته دولت افتتاح پروژه گلستان کلاله عملیات اجرایی میلیارد ریال هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۷۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۵۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای سدهای مازندران

افراسیاب میرزایی در گفتگو با مهر اظهار کرد: سال ۱۴۰۱ برای طرح‌های مرتبط با سدهای هراز، گلورد، زارم‌رود، سجادرود و البرز در مجموع ۳ هزار و ۷۷۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته بود که این رقم در سال مالی ۱۴۰۲ به ۵ هزار و ۱۹۰ میلیارد ریال اعتبار افزایش یافت.

معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه‌ای مازندران خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم برای سد هراز با تعریف طرح بسته هراز که شامل سد و شبکه می‌شود در قالب فاینانس چین اعتبارات مورد نیاز را تأمین مالی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: طرح‌های متعدد مرتبط با آب در استان مازندران با سرعت قابل ملاحظه‌ای در حال اجراست و تلاش می‌شود که از منابع اعتباری مختلف و همچنین تعامل با پیمانکاران روند اجرایی هیچ کدام از طرح‌ها متوقف نشود.

منبع: روزنامه قدس تکتم بهاردوست

دیگر خبرها

  • تخصیص ۵۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای سدهای مازندران
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز
  • تسریع در تأمین اعتبار طرح‌های تملک دارایی در مناطق سردسیر
  • افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۱ مدرسه در استان بوشهر
  • افتتاح ۱۷۶ طرح عمرانی با کمک شوراهای اسلامی در استان
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده