Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@23:41:13 GMT

حریفان باتجربه و سرسختی در رقابتهای جهانی دارم

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۷۱۸۶۲

حریفان باتجربه و سرسختی در رقابتهای جهانی دارم

به گزارش خبرگزاری مهر، پژمان پشتام ملی‌پوش تیم کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های جهانی با اشاره به رقبای خود در این میدان بین المللی اظهار داشت: در پنج وزن بالا کشتی‌گیران اروپایی نسبت به سایر کشتی گیران بهتر عمل می‌کنند و این‌طور نیست که روس‌ها دست برتر را داشته باشند. کشتی‌گیران کشورهای ترکیه، مجارستان، گرجستان، آذربایجان، ارمنستان، لهستان، صربستان همه خوب هستند و کار بسیار سخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص شرایط اردوهای تیم ملی نیز گفت: خوشبختانه وضعیت تمرینی ما خوب است و همه ملی پوشان به دنبال افتخارآفرینی هستند و سخت تلاش می‌کنند. محمد بنا و همکاران وی نیز کار خود را به خوبی بلد هستند و امیدوارم با امکاناتی که فراهم شده بتوانیم افتخارآفرین باشیم و دل مردم را شاد کنیم.

پشتام افزود: محمد بنا مانند یک پدر است، در زمانی که مادرم را از دست دادم بسیار به من کمک کرد که روحیه خود را از دست ندهم و انگیزه کار کردن را بدست آورم و خود را مدیون این مرد بزرگ می دانم.

وی به تفاوت بحث درآمدزایی در کشتی نسبت به رشته‌های دیگر گفت: ورزشکاران رشته‌های توپی همچون فوتبال، والیبال و بسکتبال شاید ۱۰ برابر کشتی گیران درآمد داشته باشند، اما این را فقط کشتی گیران می‌فهمند که وقتی عاشق کشتی باشی دیگر رهایش نمی‌کنید. کشتی ورزش اول و پرافتخارترین ورزش ایران است که مردم علاقه بسیاری به آن دارند و قطعاً شاد کردن دل مردم، ارزش بسیار بالاتری دارد.

ملی پوش وزن ۸۲ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران ادامه داد: هدف اصلی همه کشتی گیران قطعاً کسب خوشرنگ ترین مدال در المپیک است، اما هدف اول من این است که با دعای خیر مردم و توکل بر خدا بتوانم مدال برنز سال گذشته را به طلا تبدیل کنم و باعث سرافرازی کشور و مردم عزیزمان شوم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: آینده برای کشتی ایران بسیار روشن است و در کشتی فرنگی هم جوانان بسیار خوب عمل کرده‌اند و خوش درخشیدند و زنگ خطری برای کشتی گیران بزرگسالان هستند، البته هرکس بخواهد ملی پوش باشد باید خود را روی تشک مسابقه ثابت کند.

کد خبر 5575697

منبع: مهر

کلیدواژه: کشتی فرنگی اردوی تدارکاتی مسابقات قهرمانی جهان فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس کمیته ملی المپیک فدراسیون فوتبال مسابقات قهرمانی جهان ورزشگاه آزادی مهدی طارمی وزارت ورزش و جوانان کشتی فرنگی محمود خسروی وفا تیم فوتبال مس کرمان ریکاردو ساپینتو کشتی گیران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۱۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم واکنش ایران اقدام اخیر رسانه انگلیسی علیه امنیت روانی مردم

به گزارش همشهری آنلاین، روزنامه ایران نوشت: گزارش اخیر بی‌بی‌سی جهانی در ارتباط با نیکا شاکرمی که با سندسازی همراه بود، عملاً اقدام رسانه رسمی انگلیس علیه امنیت روانی مردم ایران است. بی‌بی‌سی جهانی با این گزارش پر از گاف‌های متناقض، تشویش اذهان عمومی جامعه ایرانی را دنبال کرد.

از این رو ضروری است وزارت امور خارجه با شکایت علیه رسانه رسمی انگلیس یا احضار سفیر این کشور، نسبت به این اقدام واکنش نشان دهد. این در حالی است که بخش فارسی بی بی سی نیز ناخواسته اعتراف کرده اسناد منتشر شده توسط بی بی سی که مبنای گزارش اخیر قرار گرفته، توسط این رسانه بازسازی(ساخته) شده است!
در اغتشاشات ۱۴۰۱ نیز بی بی سی فارسی همراه با اینترنشنال، با تولید اخبار دروغ، وظیفه عملیات رسانه‌ای جریان آشوب را بر عهده گرفته بود.

کد خبر 849233 منبع: ایران برچسب‌ها اغتشاش تلویزیون بی بی سی خبر ویژه

دیگر خبرها

  • کشتی‌گیران اسرائیلی به دلیل تحریم ترکیه، از حضور در المپیک پاریس محروم شدند
  • از ساخت داروی درمان دیسک کمر تا تلاش موفق کشتی‌گیران فرنگی برای کسب تمام سهمیه‌های المپیک
  • عنایتی: آلومینیوم حریف سرسختی است
  • استقبال مردم مهریز از کشتی‌گیرقهرمان ایران
  • لزوم واکنش ایران اقدام اخیر رسانه انگلیسی علیه امنیت روانی مردم
  • مانوئل نویر: بازی مقابل رئال مادرید یک فینال است و باید مقابل آنها بی‌رحم‌‌تر ظاهر شویم
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا/ حریفان ایران مشخص شدند
  • حسن یزدانی خود را برای طلای پاریس آماده می‌کند
  • حسن یزدانی خودش را برای طلای پاریس آماده می‌کند
  • معرفی حریفان ایران در تنیس روی میز کانتندر زیر ۱۹ سال فیلیپین