Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@03:53:19 GMT

دست متصرفان منابع طبیعی را از بازو قطع می کنیم

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۸۰۹۵۶

دست متصرفان منابع طبیعی را از بازو قطع می کنیم

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمود حسینی پور دوشنبه شب در برنامه تلویزیونی مازرونی شو با اشاره به افتتاح ۹۳۵ پروژه عمرانی با ارزش بیش از چهار هزار و ۴۷۰ میلیارد تومان، تکمیل ورزشگاه شهید وطنی را از جمله طرح‌ها بیان کرد و گفت: پس از دستور رئیس جمهور نسبت به تکمیل این ورزشگاه اقدام و برنامه ریزی شد و این زمین پس از ۳۹۳ روز افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به جایگاه مازندران در برنامه‌های اقتصادی دولت اشاره و وزن مازندران را در تقویت کریدور بین المللی شمال - جنوب بی همتا دانست و گفت: در سایه توجه ملی ترانزیت از بندر امیراباد طی یکسال گذشته رشد ۱۱۵ درصدی داشته است.

استاندار مازندران تحول خواهی و تلاش جهادی و بهره گیری از ظرفیت نخبگان و مردم را از جمله راهبردها ور ویکردهای دولت کنونی بیان کرد و گفت: جراحی اقتصادی از اقدامات شجاعانه دولت بود و مازندران توانست با برنامه ریزی درست و ذخیره سازی محصولات اساسی، نقش خود را در حفظ امنیت غذایی به خوبی ایفا کند.

حسینی پور با بیان اینکه ۵۰۰ روستای استان به عنوان پایلوت برای فعال سازی اقتصاد روستا مشخص شده است، ادامه داد: دولت تلاش‌های زیادی برای رونق اقتصادی به خرج داده است و ملاک ارزیابی مدیران نیز حضور در صحنه و ارتباط بی واسطه با مردم است زیرا مدیریت پشت میزی نمی‌خواهیم.

استاندار مازندران با اشاره به تاکید رئیس جمهور برای مبارزه با کوه خواری و جنگل خواری و تهیه بانک اطلاعاتی از تعرضات به عرصه‌های طبیعی جنگلی گفت: طی شش ماه گذشته ۳۰۰ هکتار از عرصه‌های طبیعی و جنگلی از تصرف خارج شده است و قول می‌دهیم دست سودجویان را از بازو قطع کنیم.

وی همچنین به فعالیت قرارگاه مبارزه با جنگل خواری و کوه خواری اشاره کرد و گفت: این قرارگاه به زودی وارد فاز عملیاتی می‌شود.

حسینی پور در بخشی از سخنانش با بیان این که ۱۱۴ واحد صنعتی و تولیدی با دستور رئیس جمهور در راستای احیای واحدهای نیمه تعطیل تولیدی و صنعتی، فعال شدند، گفت: بازگشت این واحدها به تولید سبب ایجاد اشتغال برای هزار و ۴۰۰ نفر شد و برای پیشگیری از تعطیلی واحدها ۱۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شد.

استاندار مازندران راه اندازی کارخانه‌های تعطیل شده را از اقدامات دولت مردمی ذکر کرد و گفت: تاکنون از تعطیلی ۳۰۰ واحد تولیدی جلوگیری شده است.

وی حمایت از سرمایه گذاران را از دیگر اولویت‌ها ذکر کرد و شمار پروژه‌های نیمه تمام را سه هزار و ۵۰۰ طرح برشمرد و گفت: برای تکمیل این طرح‌ها تلاش می‌شود.

کد خبر 5576713

منبع: مهر

کلیدواژه: محمود حسینی پور استانداری مازندران منابع طبیعی هفته دولت بوشهر کرمانشاه اربعین حسینی ویروس کرونا اربعین 1401 خطبه های نماز جمعه افتتاح طرح عمرانی گرگان قزوین گناوه آمار کرونا دولت سیزدهم آبرسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۰۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف و بازپس گیری ۳هکتار از اراضی ملی اشنویه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، بختیار سعدون گفت: در هفته جاری سه هکتار از اراضی ملی با همکاری ماموران محترم انتظامی در روستا‌های "ذمه" و "سیاوان" و "بطریان"، خلع ید و رفع تصرف شد. وی افزود:برای حفاظت دقیق از عرصه‌های منابع طبیعی و اراضی ملی، حضور مردم در صحنه مهمترین رکن بوده و به همین علت سامانه ۱۵۰۴ به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت گزارش‌های مردمی و رسیدگی به تخلفات صورت گرفته در سطح منابع طبیعی این شهرستان است. لازم به ذکر است اشنویه دارای حدود ۱۰۰ هزار هکتار اراضی جنگلی و مراتع است

دیگر خبرها

  • ۲ تن چوب تاغ قاچاق در شاهرود کشف شد
  • افزایش ۹ برابری توزیع عوارض بین شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان یزد
  • بیش از ۱۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی عنبرآباد رفع تصرف شد
  • کشف و توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل
  • هفت خان مشکلات پیش روی اراضی هفت آسیاب سنندج
  • توزیع منابع با نگاه عدالت محور کلیدواژه حل مشکل حاشیه نشینی است
  • توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در سوادکوه
  • جلوگیری از تخریب اراضی ملی در بم
  • چند خبر از شهرستان های نیشابور، بردسکن و فریمان
  • رفع تصرف و بازپس گیری ۳هکتار از اراضی ملی اشنویه