Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین نعمت احمدی درباره انتخاب تاج به عنوان رییس فدراسیون فوتبال گفت: ما متاسفانه دچار یک ایستایی شدیم و ظاهرا قرار است همیشه در بر یک پاشنه بچرخد و قرار نیست نگاهمان به جلو باشد.

این وکیل دادگستری ادامه داد: سابقه آقای تاج مشخص است. اطلاعاتی که بدست آوردم این است که در داخل مجموعه اش افرادی با او کار می کنند که این افراد مجددا مشغول به کار خواهند شد؛ لذا  سوابق ایشان هم مانند گذشته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگر گذشته تاج درست است باید به این انتخاب اعتبار بخشید ولی گذشته ایشان بنا به سوابق موجودی که در رسانه ها و اهل فن داریم، گذشته قابل دفاعی نیست و از طرفی نمی دانم این لابی کردن ها چیست؟ یکبار اعلام می کنند او صلاحیت ندارد و بار دیگر او را تایید صلاحیت می کنند ؛ لذا باید دست این لابی گری ها را قطع کرد. این افراد آسیب می زنند حال تاج باشد یا یک فرد دیگر. چرا فردی که رد صلاحیت شده است، دوباره تایید می شود؟ این چه وضعی است؟

این حقوقدان با بیان اینکه فوتبال در کشور جایگاه بالایی بین جوانان دارد و می تواند تاثیر مستقیم بر زندگی آنها داشته باشد و بر عملکرد مسئولان تاثیر منفی بگذارد، گفت: جالب است دیشب اعلام کردند که امروز  انتخابات برگزار نمی شود ولی یک دفعه دیدیم انتخابات برگزار شد.  در چند روز گذشته گفته شد که  آقای تاج در انتخابات حق شرکت ندارد و تایید صلاحیت نشد ولی یکباره تایید صلاحیت شد؛ باید این موضوع را دنبال کرد و ببینیم چه فرد یا افراد و عواملی در آن دخیل اند؟

احمدی در پایان تاکید کرد: گذشته آقای تاج با توجه به مدتی که نبود، قابل دفاع نیست و این  گذشته غیرقابل دفاع می خواهد ادامه یابد. باید به کسانی که هوادار چنین گذشته اند تبریک و به مردم تسلیت گفت.

کد خبر 701870 برچسب‌ها فدراسیون فوتبال

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال تایید صلاحیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۷۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورا‌های استان البرز به گسترش تعاونی‌ها کمک می‌کنند

 

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ نماینده استان البرز در شورای عالی استان‌ها با بیان اینکه در استان البرز ۸۰۵ نفر عضو شورا‌های اسلامی روستا و ۹۷ نفر عضو شورا‌های اسلامی شهری داریم افزود: فرآیند انتخاب شورا‌های برتر از سال گذشته در دستور کار قرار گرفته است، که عملکرد شورا‌ها به دقت بررسی و در نهایت شورا‌هایی که بیشترین اهتمام را در ارائه خدمات بهتر و مطلوب‌تر به شهروندان داشته انتخاب و معرفی می شوند.

 علیرضا قره حسنلو گفت:  با اقدامات انجام شده در سال‌های گذشته برای ارتقاء سطح معلومات شورایی و آشنایی اعضای شورا‌های اسلامی استان با قوانینريال شاهد رشد کمی و کیفی عملکرد شورا‌ها بودیم؛ که همین موضوع قدری انتخاب شورا‌های برتر را برای این کمیته سخت‌تر کرده است.

دیگر خبرها

  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس در دست بررسی است
  • «تاریخ تحلیلی پوستر انقلاب» بر اساس کتاب شهید آوینی بررسی شد
  • جزئیات نحوه بررسی صلاحیت متقاضیان بلوک ۸۵ درصدی سرخابی‌ها
  • سرنوشت توخل در دست آنچلوتی است!
  • کرج کاندیدای انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • مجلس باید در قانون شوراها نسبت به احراز صلاحیت‌ها تجدید نظر کند
  • شورا‌های استان البرز به گسترش تعاونی‌ها کمک می‌کنند
  • اولین گفت و گو با پاکبانی که بابت حمله ایران به اسرائیل معروف شد | آرزوی چند ساله ام بود که ... + فیلم
  • دانشگاه‌های انگلیس بابت ارتباط با چین زیر ذره‌بین سرویس‌ امنیتی می‌روند
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری