Web Analytics Made Easy - Statcounter

هم زمان با هفتمین روز از هفته دولت ۴۰ طرح عمرانی و خدماتی شهرداری قم با اعتباری بالغ بر هزار میلیارد تومان امروز به بهره برداری رسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  قم ، به مناسبت هفته دولت، 40 طرح شهرداری قم در زمینه‌های عمرانی، خدماتی، محیط زیست، حمل و نقل، ترافیک، فرهنگی، ورزشی و فضای سبز به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید مرتضی سقائیان نژاد شهردار قم در این مراسم بهره برداری از این طرح‌ها گفت: وی کمبود پارکینگ برای خودرو‌ها و موتور سیکلت را یکی از مشکلات شهر قم عنوان کرد و افزود: در شهر قم ظرفیت پارکینگ برای 6 هزار خودرو ایجاد شده است.

وی از ورود اتوبوس‌های جدید به شبکه حمل و نقل درون شهری قم خبر داد و گفت: با کمک استانداری قرار است 500 دستگاه اتوبوس با عمر 5 سال پس از بازسازی وارد شبکه حمل و نقل شهری شوند.

سینمای باغ موزه قم هفته دفاع مقدس قم‌ افتتاح می شودبهره‌برداری از 20 طرح آموزش و پرورش قم در سال 401/تامین 300 میلیارد تومان توسط خیران برای طرح‌های آموزشیاستان قم در زمینه طرح نهضت ملی مسکن در کشور پیشتاز است

 شهردار قم بیان کرد: در شش ماهه نخست امسال، برای افتتاح طرح‌های مختلف هزار و 900 میلیارد تومان هزینه شده است و برای 6 ماهه دوم امسال هم برنامه ریزی شده است تا با اختصاص 5 هزار میلیارد تومان، طرح‌های مختلفی در مناطق مختلف شهر قم به بهره برداری برسد.

سقائیان نژاد افزود: تقاطع نماز، تونل بلوار جمهوری اسلامی در منطقه 2، راه اندازی خط بی، آر، تی پردیسان تا شهر قم و راه اندازی بوستان خضر از مهمترین طرح‌هایی هستند که تا پایان امسال به بهره برداری خواهند رسید.

شهردار قم گفت: پارکینگ ضلع شرقی حرم مطهر به ظرفیت هزار و 600 خودرو نیز با حضور 6 پیمانکار در مرحله مناقصه قرار دارد که تا یک ماه آینده تعیین تکلیف شده و ساخت آن آغاز می‌شود.

سقائیان نژاد افزود: تا پایان امسال پارکینگ‌های جدید با ظرفیت هزار و 100 دستگاه برای خودرو‌ها و 2 پارکینگ با ظرفیت هزار و 100 دستگاه موتور سیکلت در شهر قم به بهره برداری خواهد رسید.

200هکتار از زمین‌های اطراف مسجد جمکران برای احداث پارکینگ اختصاص یافت

وی همچنین از اختصاص 200 هکتار از زمین‌های اطراف مسجد مقدس جمکران با موافقت تولیت مسجد و تعامل وزارت کشور و وزارت راه و شهرسازی برای ساخت پارکینگ در این منطقه خبر داد.

حسین اسلامی رئیس شورای اسلامی شهر قم نیز در این مراسم بیان کرد: نگاه به سرمایه‌گذاری در قم اصلاح‌شده و روند کنونی نیز به‌صورت مستمر در حال تکمیل است.

وی با بیان اینکه خدمت به مردم و تسریع در انجام طرح‌های عمرانی جلوه مهم این اتحاد و هماهنگی است، افزود:  2 هزار و 200 میلیارد تومان پروژه هفته دولت قم حدود هزار میلیارد تومان از آن مربوط به پروژه‌های مدیریت شهری است.

 3 هزار میلیارد تومان پروژه شهری تا پایان امسال به بهره‌برداری می رسد 

رئیس شورای اسلامی شهر قم خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری 191 پروژه شهری به میزان 1400 میلیارد تومان در قم به بهره‌برداری رسیده و تا پایان سال 3 هزار میلیارد تومان پروژه شهری دیگر به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/ 452/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بهره برداری رسید هزار میلیارد تومان هفته دولت تا پایان شهر قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۹۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در آستانه روز شورا‌ها گفت: امسال ۱۱۷۰ طرح عمرانی وخدماتی در این کلانشهر با بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان تصویب شده که تا پایان سال ۸۵۰ طرح آن به بهره برداری می‌رسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


محمد نورصالحی افزود: خط دو قطار شهری اصفهان، تکمیل بخش شرقی رینگ چهار ترافیکی از پل راهداران در اتوبان دستجردی تا پل آفتاب در جاده فرودگاه، ساخت پارکینگ طبقاتی از مهمترین این طرح هاست.

دیگر خبرها

  • نوسازی پیاده‌رو‌های خیابان ۱۹ دی قم
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • بهره‌برداری از بازار گل و گیاه ارغوان تا پایان ۱۴۰۳
  • ظرفیت آرامستان گرگان تکمیل است/ گورستان جدید سال آینده بهره‌برداری می‌شود
  • بهره‌برداری از طرح‌های مختلف همزمان با روز شوراها در بوشهر
  • برگزاری آیین بهره‌برداری از پروژه تعریض و ایمن‌سازی بزرگراه آزادگان
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • بهره برداری از توقفگاه خودرو‌های سنگین شهرک دانش، به زودی