Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا پاکروان روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اطلاع رسانی لازم در راستای کمک به اجرای طرح سامانه سیپاد در سیریک انجام شده و وسایل نقلیه ناوگان عمومی اعم ز بار و مسافر این شهرستان درحال ثبت نام در طرح هستند.

وی با یادآوری اینکه تا کنون نسبت به نصب تجهیزات سامانه سیپاد در ۱۷۰ دستگاه خودرو در سیریک انجام شده، ادامه داد: هدف از اجرای این طرح هوشمند سازی ناوگان درون شهری، رعایت عدالت اجتماعی در حوزه تخصیص سوخت، جلوگیری از هدر رفت و عرضه خارج از شبکه سوخت و تخصیص بر مبنای پیمایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار هرمزگان ۳۱ خرداد در خصوص هوشمند سازی تخصیص سوخت گفت: سامانه های هوشمند سیپاد و سپهتن جهت پایش سوخت ناوگان حمل و نقل دولتی درون شهری و برون شهری در استان تهیه و نصب خواهد شد.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان بر ضرورت هوشمندسازی ناوگان حمل و نقل تأکید کرد و افزود: اجرای پایلوت این طرح، در یکی از دستگاه‌های دولتی هرمزگان آغاز می شود.

دوستی با تاکید بر اهتمام ویژه دستگاهای متولی برای اجرای سریع و دقیق طرح ادامه داد: شهرداری بندرعباس، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی بعنوان متولی طرح باید تمام تلاش خود را جهت رفع مشکلات به کار گیرند.

استاندار هرمزگان باتوجه به نظرات شرکت های دانش بنیان حاضر در نشست، تولید و نصب دستگاه های هوشمند پایش سوخت را گام مهمی در رفع معظل قاچاق سوخت دانست.

برچسب‌ها قاچاق سوخت سیریک هرمزگان بندرعباس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قاچاق سوخت سیریک هرمزگان بندرعباس قاچاق سوخت سیریک هرمزگان بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۴۴۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است

فرماندار ایلام گفت: تسریع در اجرای کنارگذر جنوبی شهر ایلام‌ از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان در سال جاری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، عبدالصاحب نادری امروز _شنبه هشتم اردیبهشت‌_ در حاشیه بازدید از پروژه کنارگذر جنوبی شهر ایلام اظهار کرد: با توجه به اینکه احداث کنار گذر جنوبی شهر ایلام به طول چهار کیلومتر و ۲ تقاطع غیر هم‌سطح در طول مسیر نقش بسیار مهمی در مدیریت ترافیک درون و برون شهری ایفا می‌کند از اولویت‌های بخش راه در شهرستان ایلام است.

وی افزود: استاندار و معاونت عمرانی استاندار سال گذشته ۱۸ میلیارد تومان اعتبار از محل تملک داریی‌های شهرستان به این پروژه اختصاص دادند.

فرماندار ایلام خاطرنشان کرد: این پروژه نقش مهمی در مدیریت ترافیک اربعین و تسهیل در تردد زوار ایفا خواهد کرد.

نادری اضافه کرد: با توجه به اهمیت پروژه امید می‌رود با همکاری مردم و مالکان برای تملک زمین‌های مسیر احداث پروژه و اهتمام مسئولان راه و شهرسازی در اسرع وقت شاهد بهره‌برداری باشیم.

کد خبر 748472

دیگر خبرها

  • اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای هنجارشکن در آذربایجان‌غربی
  • آغاز مزایده فروش بیش از یک هزار و سیصد دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در استان هرمزگان
  • مجهز بودن ۹۷ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد به سیستم سرمایشی
  • آغاز مزایده فروش ۱۳۰۰ دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در هرمزگان
  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • آشنایی با نحوه محاسبه هزینه بیمه شخص ثالث
  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • رفع توقیف بیش از ۲۴ هزار وسیله نقلیه در قم
  • اجرای طرح پایش هوشمند سوخت ماشین‌های کشاورزی در فارس